  • 1. Data: 2014-10-24 01:41:05
    Temat: pilot do nikona
    Od: jan kowalski <s...@o...com.pl>

    Witam!
    Czy może tak być że pilot jest sprawny, aparat też i podczerwień a nie
    wyzwala migawki?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-10-24 02:05:23
    Temat: Re: pilot do nikona
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-10-24 01:41, jan kowalski pisze:
    > Witam!
    > Czy może tak być że pilot jest sprawny, aparat też i podczerwień a nie
    > wyzwala migawki?

    To Ty lepiej napisz krok po kroku co robisz z tym pilotem i aparatem,
    jak ustawiasz.

    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    I jak możesz to wywal tego autośmiecia w swoim programie antywirusowym.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2014-10-24 07:31:36
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Freitag, 24. Oktober 2014 01:41:08 UTC+2 schrieb jan kowalski:
    > Witam!
    > Czy może tak być że pilot jest sprawny, aparat też i podczerwień a nie
    > wyzwala migawki?

    oczywiscie.

  • 4. Data: 2014-10-24 07:35:35
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-10-24 o 02:05, Krystek pisze:

    > To Ty lepiej napisz krok po kroku co robisz z tym pilotem i aparatem,
    > jak ustawiasz.

    Kiedyś potrzebowałem uruchomić swoją puszkę D90 z pilota i
    szczerze mówiąc też nie było to takie proste. Zadziałało,
    ale pamiętam, że kosztowało mnie dużo prób.
    Jak potrzebowałem kiedyś tej funkcji za kilka lat, to tak intuicyjnie
    nie chciało zaskoczyć,
    więc pamiętając o poprzednich trudach zrezygnowałem. Coś więc z
    ergonomią czy intuicyjnością jest tam nie tak. Sprzęt miałem oryginalny
    i myślę, że tam w instrukcji jest niezbyt precyzyjnie opisane.
    Dodatkowo - zwróć na to uwagę-
    czujnik jest w takim miejscu (pewnie w D40 też), że sygnał dociera
    tylko z jednej strony
    i jak staniesz z przodu w ten sposób, że obiektyw zasłania czujnik, to
    nie zadziała.

  • 5. Data: 2014-10-24 17:43:40
    Od: "Lolo" <bogdan@bez spamu-seznam.cz>

    Użytkownik "jan kowalski" <s...@o...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    stawiam piwo, że to bateria - miałem to samo po zakupie pilota na allegro
    Bogdan

  • 6. Data: 2014-10-24 18:06:19
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    W dniu 2014-10-24 01:41, jan kowalski pisze:
    > Witam!
    > Czy może tak być że pilot jest sprawny, aparat też i podczerwień a nie
    > wyzwala migawki?

    Sprawdź dwie rzeczy:
    1. Przestaw aparat w tryb LV i popatrz na pilota przez aparat, tak
    jakbyś chciał mu zrobić zdjęcie. Gdy wciśniesz przycisk na pilocie, na
    LCD powinieneś zobaczyć migającą diodę, co będzie świadczyć, że pilot
    jest ok. Jeśli nie miga, wymień baterię (a może jest "zabezpieczona"
    jakimś kawałkiem folii, który trzeba wyciągnąć?). Ten sposób jest dobry
    do sprawdzania wszelkich innych pilotów na podczerwień, od tv itp.
    2. Upewnij się, że uaktywniłeś w aparacie funkcję sterowania pilotem, bo
    normalnie jest wyłączona. Na górnym wyświetlaczu powinien być wtedy
    widoczny stosowny symbol.
    Andrzej
    www.radom.city