  • 1. Data: 2002-04-17 13:27:30
    Temat: Frame Relay/ATM promocja
    Od: "MarFi" <m...@w...pl>

    No więc jest promocja, że można przejść z Polpak T na Frame relay/ATM za
    darmo. Tylko po co? Co to daje?

  • 2. Data: 2002-04-17 16:47:23
    Temat: Re: Frame Relay/ATM promocja
    Od: "Red" <a...@p...onet.pl>

    > No więc jest promocja, że można przejść z Polpak T na Frame relay/ATM za
    > darmo. Tylko po co? Co to daje?

    Bedzie taniej jak twierdza w tpsie, a powaznie bedzie drozej z powodu
    obowiazkowego CIRu

  • 3. Data: 2002-04-17 16:47:26
    Od: "Marko" <s...@c...pl>

    Hmmmmm - przy promocjach tepsy właściwsze byłoby pytanie : "jak chcą mnie
    ograbić?"
    odp.
    dodając prawie nic za dodatkowe 800 zł m-c

    Użytkownik MarFi <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a9jsij$fio$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-04-18 19:03:04
    Od: "Tommy" <t...@p...fm>

    "Red" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Bedzie taniej jak twierdza w tpsie, a powaznie bedzie drozej z powodu
    > obowiazkowego CIRu

    Moze nie dotyczy to bezposrednio "powaznych" uslug dostepowych do sieci
    (skierowane jest raczej do abonentow prywatnych), ale ciekawe moze byc
    zerkniecie na ceny, jakie oferuje klientom obecnie France Telecom,
    udzialowiec "Naszej Jedynej Ukochanej" ;). Kiedys byly obawy, zeby nie
    przenoszono od nich pewnych rozwiazan / polityki, dzis jestem zdecydowanie
    za kopiowaniem tego, co sie tam dzieje :). Np. taka pozycja - 512/128 kb/s
    za 25 Euro - dobra cena. Calosc:
    http://wwwft-vep.ext.fth.net/vanglais/actualite/comm
    dosp/actu_020411.htm

    tom

  • 5. Data: 2002-04-19 10:10:22
    Od: "Grzegorz Janoszka (odpowiadając popraw adres)" <G...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarFi" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No więc jest promocja, że można przejść z Polpak T na Frame relay/ATM za
    > darmo. Tylko po co? Co to daje?

    Wyobraź sobie, że bierzesz od TPSA razem 40Mbps.
    Jeśli korzystasz z FR, to masz 20 łączy miedzianych, jeśli ATM, to jeden
    światłowód.
    Jeszcze nie rozumiesz?

    --
    GJ

  • 6. Data: 2002-04-19 11:01:37
    Od: "MarFi" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka (odpowiadając popraw adres)"
    <G...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wyobraź sobie, że bierzesz od TPSA razem 40Mbps.
    > Jeśli korzystasz z FR, to masz 20 łączy miedzianych, jeśli ATM, to jeden
    Rozumiem, ale w starym Polpaku T też można było sobie zestawić ATM, ale po
    cenach negocjowanych, tak samo jak teraz, zresztą. Czyli nie rozumiem.

  • 7. Data: 2002-04-19 11:20:17
    Od: "m1pet" <s...@s...krakow.pl>

    > Wyobraź sobie, że bierzesz od TPSA razem 40Mbps.
    > Jeśli korzystasz z FR, to masz 20 łączy miedzianych, jeśli ATM, to jeden
    > światłowód.
    > Jeszcze nie rozumiesz?

    A przecież moze na miedzi mieć asymetryczny modem i na jednym kablu 7 up 1
    down albo odwrotnie. Za to nie zapłąci tak koszmarnych cen jak za ATM.
    Oczywiście jakosc w ATM lepsza niebotycznie, ale liczy się też pieniądz jaki
    za to płacisz.

    Pozdr.

    Piotrek

  • 8. Data: 2002-04-20 12:40:52
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    MarFi <m...@w...pl> wrote:
    > No więc jest promocja, że można przejść z Polpak T na Frame relay/ATM za

    a polpak-T to nie jest frame-relay?

  • 9. Data: 2002-04-20 12:40:54
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    mam pytanie. ile kosztuje takie coś?

    np. ATM 34Mbps

  • 10. Data: 2002-04-21 02:52:52
    Od: Lukasz Trabinski <l...@l...wsisiz.edu.pl>

    Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net> wrote:

    > mam pytanie. ile kosztuje takie coś?

    > np. ATM 34Mbps

    Nie wiem dokładnie ile, ale cena jest napewno zaporowa.

    --
    *[ Łukasz Trąbiński ]*
    SysAdmin @wsisiz.edu.pl