  • 131. Data: 2009-12-11 18:31:15
    Temat: Re: platforma TVP do kosza?
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Big Jack napisał:
    > Jasna sprawa. Ale ile razy w roku będziesz tam robił zakupy?

    Może raz na rok, średnio.

    > Ja to za to bym ich powystrzelał. I nie tylko za to. BTW, te wymagania są
    > już od dłuższego czasu znane, ale jakoś nie są propagowane w przystępnej
    > formie, tak żeby każdy zainteresowany był świadomy czego mu potrzeba.

    I to jest zasadniczy błąd.
    Ale nie wiem czy nie większym jest to, że najpierw zaczęto eksperymenty
    i od razu je nagłośniono, ludzie kupili sprzęt, a teraz okazuje się, że
    wyłącznie po to, po co Markowi Kondratowi był las w filmie "Nic
    śmiesznego". I to dlatego, że nie ma _szeroko_zakrojonej_ akcji
    propagandowej.

  • 132. Data: 2009-12-11 18:33:12
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > A ja chcę być młody, piękny i bogaty.
    > Nic więcej.

    O mądrości ani słowa? ;-)

  • 133. Data: 2009-12-11 18:40:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hfu398$rvo$3@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > A ja chcę być młody, piękny i bogaty.
    > Nic więcej.

    >O mądrości ani słowa? ;-)

    To już mam. ;-)

  • 134. Data: 2009-12-11 21:10:38
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    *Bartłomiej Zieliński* napisał(-a):

> [...]
    > wyłącznie po to, po co Markowi Kondratowi był las w filmie "Nic
    > śmiesznego". I to dlatego, że nie ma _szeroko_zakrojonej_ akcji

    Eksperymenty, czy też testy (jak zwał tak zwał) muszą być. Nikt nikomu
    niczego wcześniej nie obiecywał. I tu wracamy do tego, co już wczesniej
    uzgodniliśmy. Jak niczego nie obiecywano, to nie można mieć pretensji. Nie
    mam zdania, czy to dobrze czy źle że ujawniono testy. Ale jak ktoś zrobił
    inwestycje w niepewny interes, to.... Może nawet nie tyle w niepewny, co w
    TV w którym MPEG2 było wtedy dodatkiem i które nie wiadomo było czy będzie
    miało zastosowanie w przyszłości.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 135. Data: 2009-12-13 23:06:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:

    > Oł yes ;) Ale jak sprzedawca przed klientem zatai dane,
    > to nie może spać spokojnie, bo moim zdaniem klient mógł
    > by domagać się uznania umowy za nieważną ze względu na
    > działanie pod wpływem błędu (klienta) czy podstępu (ze
    > strony sprzedawcy).

    Nie o tym mówimy, ale tu masz typowy przykład tego o czym pisałeś:

    http://wyhacz.gazeta.pl/Wyhacz/1,88542,7359342,Real_
    myli_telewizory__wprowadza_klientow_w_blad.html

    Swoją drogą akurat kiedyś w ten sposób odzyskałem chyba z 500 zł (w bonach
    co prawda), właśnie w Realu.
    Kupiłem tv pod którym stała etykietka że ma PIP, mimo że jej nie miał
    (etykietkę przezornie zabrałem ze sobą).
    Potrafili się zachować i oddali część kasy po reklamacji.