  • 1. Data: 2009-07-23 14:39:41
    Temat: play fresh vs play internet na karte
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    roznica 12000% czyli 120 razy cena internetu play fresh jest drozsza od
    play internet na karte, stanowczo przesadzili

    0.12 zl / 100kB - play frash
    0.001 zl / 100kB - play internet

  • 2. Data: 2009-07-23 15:03:19
    Temat: Re: play fresh vs play internet na karte
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Thu, 23 Jul 2009 16:39:41 +0200, "R.M." <f...@g...com> wrote:

    >roznica 12000% czyli 120 razy cena internetu play fresh jest drozsza od
    >play internet na karte, stanowczo przesadzili
    >
    >0.12 zl / 100kB - play frash
    >0.001 zl / 100kB - play internet

    No i ??

  • 3. Data: 2009-07-23 17:02:48
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    dizel pisze:

    > No i ??

    No i bardzo dobrze że tak przesadzili!
    Niech konkurencja sie uczy!

    PS.
    Bo ciekawe czy patrzył ile kosztuje internet na kartę u konkurencji :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2009-07-23 17:36:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > roznica 12000% czyli 120 razy cena internetu play fresh jest drozsza od
    > play internet na karte, stanowczo przesadzili
    >
    > 0.12 zl / 100kB - play frash
    > 0.001 zl / 100kB - play internet

    Spoko - czyi rozumiem, ze Plus, Era czy orange ze swoimi 3 gr za 100 kB sa
    dla Ciebie oferta duuuuuuuuuzo lepsza?
    No coz - to sobie korzystaj.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-07-23 18:24:03
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    SDD wrote:
    > U?ytkownik "R.M." <f...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Spoko - czyi rozumiem, ze Plus, Era czy orange ze swoimi 3 gr za 100 kB sa
    > dla Ciebie oferta duuuuuuuuuzo lepsza?
    > No coz - to sobie korzystaj.

    zalezy z czym porownywac, mi internet nie jest potrzebny na caly
    miesiac, tylko na np. jeden/dwa dni, wiec dla mnie lepsza jest oferta
    play frash, natomiast w przypadku play internet musialbym placic 50 zl /
    58 dni mimo ze w tych dwoch miesiacach wykorzystam powiedzmy tylko 2-4 dni

    (oferta play fresh jest gorsza od gaduair heyah (0.02 zl / 100kB)
    oferta play internet jest lepsza od iplusa, blueconnect, itd

    chcialem zaznaczyc, ze roznice w cenie miedzy play fresh i play internet
    na karte sa zbyt duze)

  • 6. Data: 2009-07-23 18:28:02
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "R.M." <f...@g...com> wrote in message
    > roznica 12000% czyli 120 razy cena internetu play fresh jest drozsza od play
    > internet na karte, stanowczo przesadzili

    Okolo jesieni maja byc duze pakiety we freshu - podobne do tych z aktualnej
    oferty abonementowej.

  • 7. Data: 2009-07-23 20:47:47
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    bartekk pisze:

    > Okolo jesieni maja byc duze pakiety we freshu - podobne do tych z
    > aktualnej oferty abonementowej.

    A skąd ten news? To był by miód malina.

  • 8. Data: 2009-07-23 20:50:55
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    R.M. pisze:

    > chcialem zaznaczyc, ze roznice w cenie miedzy play fresh i play internet
    > na karte sa zbyt duze)

    I tu pytanie dlaczego uważasz że to źle mówiąc że zbyt duża różnica. Bo
    ja powiem, że dobrze że tak duża różnica, bo korzystam z play internet i
    ciszę się że jest tani :)

  • 9. Data: 2009-07-23 20:55:04
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "Piotr M" <x...@x...pl> wrote in message news:h4ai9k$j8i$1@news.onet.pl...

    > A skąd ten news? To był by miód malina.

    "Bartek Dobrzyński, członek zarządu ds. marketingu, poinformował, że już po
    wakacjach w ofertach na kartę pojawią się oczekiwane przez wielu klientów
    pakiety internetowe. Jest raczej więcej niż pewne, że usługi tego typu pojawią
    się przede wszystkim w Play Fresh.

    Szczegóły mają być dostępne "na jesieni". Na razie spółka będzie przyglądała się
    sprzedaży takich pakietów w abonamentach, które wprowadziła dziś.

    Źródło: PasjaGSM.pl"

  • 10. Data: 2009-07-23 21:39:18
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    bartekk pisze:

> [...]
    > klientów pakiety internetowe. Jest raczej więcej niż pewne, że usługi
    > tego typu pojawią się przede wszystkim w Play Fresh.

    Gdyby takie pakiety jak ma simplus i byłoby już super, nie? W ogóle
    idelnością było by gdyby na jednej karcie był fresh i play internet, ale
    takie pakieciki to będzie też miodek.
    Szkoda że na jesień będą coś robić, bo latem dużo się jeździ i bardziej
    by sie przydało, ale niedawno wszedł fresh więc nie wszystko na raz :)