  • 1. Data: 2013-12-14 12:43:36
    Temat: pleśń
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    po miesiącu od zakupu mojego nowego auta, na tapicerce pojawiła sie pleśń
    (chyba), jak z tym walczyć? proszę podać konkretne sposoby, a nie
    gdybanie...

    wygląda to tak:
    http://zsyp.eu/smieci/plesn.JPG

  • 2. Data: 2013-12-14 14:27:56
    Temat: Re: pleśń
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-14 12:43, inny punkt siedzenia... pisze:
    > po miesiącu od zakupu mojego nowego auta, na tapicerce pojawiła sie
    > pleśń (chyba), jak z tym walczyć? proszę podać konkretne sposoby, a
> [...]

    Jak pleśń to wiadomo -zimno i wilgotno
    Trzeba suszyć a zarodniki grzyba zwalczyć.
    Na ściany jest doskonałe SAVO, ale jak tapicerka to zniesie to musiałbyś
    zrobić test w mało widocznym miejscu.

  • 3. Data: 2013-12-14 14:52:28
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:l8hg9j$79r$1@node2.news.atman.pl...

    > po miesiącu od zakupu mojego nowego auta, na tapicerce pojawiła sie
    > pleśń (chyba), jak z tym walczyć? proszę podać konkretne sposoby, a
> [...]

    Pytanie podstawowe czy są problemy z parą na szybach?
    Jeżeli jest to pleśń to jest to efekt zbyt dużej wilgotności wewnątrz i
    brak wentylacji.
    Brak wentylacji może być spowodowany zamknięciem dopływu świeżego
    powietrza do kabiny przy pomocy przełącznika obiegu powitrza
    (zamknięty/otwarty). Może też być spowodowany zapchaniem filtrów
    powietrza.
    Ponadto sama wilgoć może być spowodawana na skutek zamoczenia wykładziny
    na podłodze.
    Zaś źródłem zamoczenia wykładziny mogą być dziury w podwoziu,
    podtopieniem samochodu lub zamoczeniem podczas prania wykłądziny czy
    tapicerki.

  • 4. Data: 2013-12-14 14:56:21
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *inny punkt siedzenia...* napisał(-a):

    > po miesiącu od zakupu mojego nowego auta, na tapicerce pojawiła sie
    > pleśń (chyba), jak z tym walczyć? proszę podać konkretne sposoby, a
> [...]

    Rozumiem, że nowe to ono jest dla Ciebie, bo w przeciwnym razie pytałbyś
    producenta/dealiera. Ja, to co się da usunąłbym mechanicznie i
    zafundował mocne ozonowanie wnętrza. O suszeniu to chyba nawet nie
    trzeba wspominać ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2013-12-14 15:25:23
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-14 14:56, Big Jack pisze:

> [...]
    > pytałbyś producenta/dealiera. Ja, to co się da usunąłbym mechanicznie
    > i zafundował mocne ozonowanie wnętrza. O suszeniu to chyba nawet nie

    No właśnie, jak ono "nowe" to chyba bym zciągnął boczek czy nie pływało
    to auto.

  • 6. Data: 2013-12-14 16:57:23
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    na allegro same środki do klimatyzacji, można zastosować?

  • 7. Data: 2013-12-14 18:05:53
    Temat: Re: ple?
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

> [...]
    > po miesiącu od zakupu mojego nowego auta, na tapicerce pojawiła sie
    > pleśń (chyba), jak z tym walczyć? proszę podać konkretne sposoby, a nie

    Na tym zdjęciu to wcale na pleśń nie wygląda (głownie przez małą
    rozdzielczość - w ogóle mało co widać)
    raczej na talk który wysypuje się ze szczelin uszczelek.

    Slavekk

  • 8. Data: 2013-12-14 18:22:33
    Od: "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl>

> [...]
    > po miesiącu od zakupu mojego nowego auta, na tapicerce pojawiła sie pleśń
    > (chyba), jak z tym walczyć? proszę podać konkretne sposoby, a nie

    Gdzie to nowe auto ? To stary grat, więc pleśń nie powinna dziwić. Nie
    wiadomo jak poprzedni właściciel traktował swój pojazd ?

    Pozdrawiam
    Pawik

  • 9. Data: 2013-12-15 19:01:34
    Od: Dawid <x...@n...pl>

> [...]
    > po miesiącu od zakupu mojego nowego auta, na tapicerce pojawiła sie
    > pleśń (chyba), jak z tym walczyć? proszę podać konkretne sposoby, a nie

    To typowe auto po zalaniu, podtopieniu i gnije.
    Pleśń z góry usuniesz, ale tapicerka zgnije od środka.
    Wszystko do wywalenia.

  • 10. Data: 2013-12-16 10:32:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-14 15:25, Irokez pisze:

    > No właśnie, jak ono "nowe" to chyba bym zciągnął boczek czy nie pływało
    > to auto.

    Co to za słowo "zciągnął"? Pisze się tak, jak się słyszy: ściągnął.

    Podobnie: ścisnął, spisał, itp.

    --
    MN