    From: "poli " <3...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: podmiana - rewitalizacja
    Date: Mon, 20 Apr 2009 15:16:19 +0000 (UTC)

    Witam Wszystkich.

    Mam do Was prośbę o opinię.
    Poproszono mnie o modernizację zestawu:

    -płyta : Fujitsu-Siemens D1605;
    -procek : Sempron 2800+ /socket 754;
    -RAM : 1 X 512MB CL3;
    -zasilacz 350W, marki nieznanej.

    Modernizacja miała by polegać przedewszystkim na wymianie grafiki z GF5200 na
    coś możliwie najbardziej wypasionego. Oczywiście, ze chodzi o gry ;).
    Zastanawiam się co najwyżej można włożyć w tą płytę, tak aby obeszło się bez
    wymiany zasilacza i było na tyle stabilne abym nie musiał co tydzień jeździć
    do kompa.

    Postanowiłem dołozyć 512MB RAM, i zamienić procesor na Athlona X64
    3200+<>3400+. Czy zysk z wymiany procesora jest wart 90 zł?

    Grafikę, ze względu na bezwzględną kompatybilność wolałbym ze stajni nVidii.
    Nie miałem dotychczas "przyjemności" z płytami FS stąd moje pytania i prośba
    o propozycje grfiki dającej więcej przyjemnośći niż kłopotów.

    Do wykorzystania mam 500zł a karta mogła by być nowa, ale nie ortodoksyjnie.

    Proszę wszystkich użytkowników FS D1605 o opinie czego się wystrzegać, bo nie
    chciałbym wydać pieniędzy na coś co na niej nie ruszy.

    pozd00fka
    poli