  • 91. Data: 2010-04-28 14:23:42
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "radxcell" <s...@o...pl> wrote in message
    news:4bd74112$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > - dopoki oni siedzą w aucie, siedzisz.
    > i tak jak pisza ziomki, kręcisz, ale:
    > - jesli do Ciebie wysiądą, wysiadasz.
    > jesli chca Ci zrobic krzywde, w samochodzie nie masz szans. pierwszym
    > uderzeniem
    > leci szyba, a potem juz Cie młócą bez szans na reakcję. wystawienie Ciebie
    > samochodu zajmie fachowcowi okolo 1,5 sekundy lacznie z rozpieciem Twojego
    > pasa.
    > tyle ze wtedy jestes poza samochodem na ich warunkach, czyli od razu na
    > glebie.
    > wysiadajac sam masz szanse zmienic te warunki.

    Widzisz stary, jest tylko jeden problem. Wiekszosc normalnych kierowcow to
    rozni ksiegowi, nauczyciele, informatycy albo sprzedawcy w sklepach.
    Wiekszosc czasu poswiecaja na czytanie dziecku bajek i grillowanie ze
    znajomymi, a nie cwiczenie oklepywania mordy w jakiejs silowni.

    Po prostu dostana wtedy wpierdol zanim zorientuja sie, z ktorej strony ciosy
    nadchodza. Chetnie za to zobaczyl bym Twoje kozackie porady w praktyce,
    kiedy wysiadziesz do czworki zaprawionych w bojach miesniakow z zamiarem
    udowodnienia im swojej racji.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 92. Data: 2010-04-28 14:25:42
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "amos" <g...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...

    > A mozesz jeszcze cos madrego doradzic osobom, ktore maja do dyspozycji
    > jedynie przegladarke i brak mozliwosci instalacji oprogramowania?

    Zawsze moga przestac marnowac czas w pracy. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 93. Data: 2010-04-28 14:35:27
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-28 13:56, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości grup

    > kazdy kto cwiczy aikido troche dluzej :)
    > wbrew pozorom uzywa kilku podstawowych technik

    A to bardzo fajnie. Pozostaje tylko kwestia jak ich zmusić aby odkładali
    ewentualną broń i po kolei podchodzili:) Tak nawiasem co jak ich będzie
    ze 20, a przy czwartym już od łamania rąk będzie się zmęczonym, myślisz,
    że uszanują jak poproszę o przerwę?

    A.

  • 94. Data: 2010-04-28 14:51:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości grup

    > Pozostaje tylko kwestia jak ich zmusić aby odkładali ewentualną broń i po
    > kolei podchodzili:)

    dla dobrego zawodnika bron w postaci kija czy noza nie stanowi duzego
    problemu, oczywiscie jesli po drugiej stronie nie stoi podobny zawodnik,
    tylko nabuzowany kolo :)

    > Tak nawiasem co jak ich będzie ze 20, a przy czwartym już od łamania rąk
    > będzie się zmęczonym, myślisz, że uszanują jak poproszę o przerwę?

    prawidlowo wykonane techniki oszczedzaja twoje sily, aikido podobnie jak
    judo i tym podobne sporty, bazuje na korzystaniu z energii przeciwnika :),
    takze spokojnie 20 powinno sie dac rade :)

    oczywiscie i herkules dupa gdy ludzi kupa, takze pozostaje kwestia
    ustawienia ich w odpowiednim "ogonku"

  • 95. Data: 2010-04-28 15:12:01
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-28 14:51, szerszen pisze:

    > dla dobrego zawodnika bron w postaci kija czy noza nie stanowi duzego
    > problemu, oczywiscie jesli po drugiej stronie nie stoi podobny zawodnik,
    > tylko nabuzowany kolo :)

    Ale oni są tymi złymi, a jak wiadomo z amerykańskich filmów (na czym co
    niektórzy w tym wątku się opierają) oni zawsze są słabsi.

    > prawidlowo wykonane techniki oszczedzaja twoje sily, aikido podobnie jak
    > judo i tym podobne sporty, bazuje na korzystaniu z energii przeciwnika
    > :), takze spokojnie 20 powinno sie dac rade :)

    Trochę niedobrze, bo zakładałem, że nie będą atakować tylko ustawiać się
    w kolejce. Ale ja ma to pomóc to może faktycznie niech trochę atakują -
    w ramach rozsądku oczywiście.

    > oczywiscie i herkules dupa gdy ludzi kupa, takze pozostaje kwestia
    > ustawienia ich w odpowiednim "ogonku"

    No właśnie, ten problem poruszałem na samym początku. Teoretycznie
    powinni wiedzieć, że podchodzi się w odpowiedniej kolejności, ale to są
    buraki, więc nigdy nic nie wiadomo:(

    A.

  • 96. Data: 2010-04-28 15:17:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości grup

    > No właśnie, ten problem poruszałem na samym początku. Teoretycznie powinni
    > wiedzieć, że podchodzi się w odpowiedniej kolejności, ale to są buraki,
    > więc nigdy nic nie wiadomo:(

    no to moze za wczasu im jakies numerki, jak na poczcie, wydac, wtedy bedzie
    wszystkojasne i czytelne, a dla ulatwienia na szybie bocznej jakis duzy
    wyswietlacz wozic i kolejne numerki wyswietlac

  • 97. Data: 2010-04-28 16:25:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > bedzie wszystkojasne i czytelne, a dla ulatwienia na szybie bocznej jakis
    > duzy wyswietlacz wozic i kolejne numerki wyswietlac

    za duzo w Lemmingi grales.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 98. Data: 2010-04-28 16:27:35
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-04-28 09:59, Arek (G) pisze:

    > Zgrywanie psychola to całkiem dobry pomysł. Nawet totalny dres się
    > zawaha bo nie będzie pewien co po takim można się spodziewać:)

    Dokładnie :) heheheh :)

  • 99. Data: 2010-04-28 16:33:10
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    to pisze:

    > Można jeszcze powiedzieć "wypierdalać", a bronią wskazać kierunek
    > "wypierdalania". ;-)

    ;) a jak nie posłucha?

    M.

  • 100. Data: 2010-04-28 16:39:11
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Jarek pisze:
    > Witam!

    > Spokojnie wyjąć telefon, włączyć kamerę i zacząć kręcić. Ew. jak nie ma
    > kamery to zrobić zdjęcie. Sprawdziłem dwa razy na takich wariatach -
    > działa doskonale.

    Polecam równiez zgłoszenie, że po ulicy 'x' jedzie czarne bmw nr'y' od
    krawęnika do krawęznika -pewnie kierowca nawalony jak stodoła...

    Bywa, że Miski dostają przyspieszenia- sprawdzone!

    Pozdrawiam
    michał