  • 191. Data: 2010-04-29 16:28:54
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Arek (G) pisze:

    > Raz trafiłeś na dzieciaków szukających zaczepki i się udało:) Brawo!

    No i?
    Zamiast sie szarpac z jakimis palantami sprawe szybko zamknalem.

    > Zajebista metoda, dwa razy nie polecą w Twoją stronę "kurwy i pedały" a
    > inny razem poleci coś co definitywnie uwolni Cię od wszelkich planów na
    > przyszłość.

    O wow, to zes wymyslil.
    A moze kiedys trafisz na takich co w ogole nie beda pyskowac tylko
    odrazu cie odstrzela... a moze... tak sobie pierdolic mozemy do wieczora.
    Zreszta ja nie polecalem machac bronia, tylko napisalem ze szybko dziala.
    A ze ryzyko jest... ryzyko zawsze jakies jest.

    --
    Karolek

  • 192. Data: 2010-04-29 16:29:55
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > pogratulowac szczescia

    > tylko to taka swoista rosysjska ruletka, moze dzialac w obie strony
    >
    > znam wsrod moich znajomych 3 przypadku pokazania broni, na szczescie w
    > zadnym z nich nikomu sie nic nie stalo, ale tylko jeden zakonczyl sie
    > pozytywnie

    Ryzyko zawsze jest :>
    Dziwne, ze wszyscy przeczytali tylko jedno zdanie z mojego posta :P

    --
    Karolek

  • 193. Data: 2010-04-29 16:34:24
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Artur(m) pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > gruzach.
    >
    > Mam złe opinie o użytkownikach BMW. Nie chciałem nic mówić aby nie zaogniać,
    > ale

    A ja mam zle o uzytkownikach matizow i ogolnie renowek.
    Ale nigdy bym nie wpadl na taki poroniony pomysl, aby pisac, ze kierowcy
    matizow to lajzy i bezmozgi.
    Zeby cos takiego napisac trzeba byc niedowartosciowanym kretynem.

    --
    Karolek

  • 194. Data: 2010-04-29 16:37:48
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2010-04-29, szerszen <s...@t...pl> wrote:

    > nie chce mi sie po raz kolejny powtarzac, ze nie napisalem ze zawsze i
    > wszedzie sie uda, stwierdzilem tylko ze wyszkolony zawodnik kontra laik z
    > nozem, ma spore szanse, i tyle, szczegolnie ze sparing dla zawodnika to cos
    > normalnego, a taka awantura dla laika to zawsze nerwy, adrenalina co dziala
    > na jego niekorzysc

    W przypadku gołych rąk kontra nóż te "spore szanse" są zdecydowanie
    poniżej połowy.

    Krzysiek kiełczewski

  • 195. Data: 2010-04-29 16:38:40
    Od: "Neo[EZN]" <S...@w...pl>

    Karolek pisze:
    > Bardzo chcialbym zobaczyc te nagrania z tymi strasznymi BMW w roli
    > glownej :>

    Nie ma problemu - podam do nich link na pl.misc.samochody i na
    pl.regionalne.wroclaw bo zamierzam je wrzucić do internetu na Youtube
    albo Vimeo.

    > Szkoda tylko, ze jak na razie jestes sfrustrowanym matolkiem, ktorego
    > koli w oczy marka i ktory dla lepszego samopoczucia dopowiada sobie
    > bajki od dresach, lysych palach i ich IQ.

    O, tutaj poziom dyskusji drastycznie spada ale aż tak nisko nie zejdę.
    Napiszę tylko, żebyś nauczył się czytać tekst ze zrozumieniem bo logika
    u ciebie szwankuje i to dosyć mocno. Napisałem, że zdecydowanie
    większość kierowców samochodów marki BMW to łyse pajace, które nie
    jeżdżą zgodnie z przepisami i że będę nagrywał idiotów - wszystko jedno
    czy jadą BMW czy Fiatem 126p - akurat nie sprecyzowałem czy chodzi mi o
    BMW czy nie i nie napisałem, że każdy kierowca auta marki BMW to taki
    właśnie "pajac" (znam kilka porządnych osób jeżdżących BMW).

    żadnych bajek nie dopowiadam - napisałem o własnych obserwacjach. Czy
    dla ciebie nie istnieje coś takiego jak stwierdzenie faktów na podstawie
    własnych obserwacji? Zresztą... nie wiem dlaczego odpisuję takiej osobie
    - z reguły staram się nie dyskutować z ludźmi, którzy nie potrafią
    logicznie myśleć bo to wywołuje u nich jedynie frustrację kiedy widzą,
    że z ich myśleniem coś jest nie tak a sami interesują się IQ osoby z
    którą dyskutują. To się nazywa hipokryzja ale to za mądre słowo dla
    ciebie więc piszę to dla innych osób.

  • 196. Data: 2010-04-29 16:43:42
    Od: "Neo[EZN]" <S...@w...pl>

    Karolek pisze:

    > Drazni mnie tempe przypisywanie komus okreslonych zachowan na podstawie
    > marki samochodu (ale tego inteligentnym ludziom chyba tlumaczyc nie
    > trzeba).

    To ty sobie sam przypisałeś i dopisałeś do moich słów w swojej
    (niestety) mało inteligentnej głowie. Napisałem o własnych obserwacjach
    dotyczących buractwa i ilości tego buractwa wśród kierowców aut marki
    BMW. Dla mnie to jest różnica w takim stwierdzeniu a pisaniu, że każdy
    kto jeździ BMW jest burakiem bo zapewne to chciałeś przeczytać w moim
    tekście ale to czepialstwo nie za bardzo ci wyszło bo tylko się
    zbłaźniłeś...

    > Niech tylko pamieta, ze musi krecic BMW, bo teoria jeszcze legnie w
    > gruzach.
    > A ide o zaklad, ze jakby byl obiektywny to BMW nie wyroznialoby sie na
    > tle innych samochodow.

    Ja jestem bardzo obiektywny a że akurat spotykam sporo szaleńców w
    pojazdach marki BMW to nie moja wina. Ty chyba szperasz po forach i
    tylko patrzysz czy ktoś nie pisze złego słowa o tej marce a później
    dopisujesz sobie do tych słów własną ideologię. Ja nic do BMW nie mam
    tylko mam do większości użytkowników aut tej marki.

  • 197. Data: 2010-04-29 16:47:41
    Od: "Neo[EZN]" <S...@w...pl>

    Karolek pisze:
> [...]
    > matizow to lajzy i bezmozgi.
    > Zeby cos takiego napisac trzeba byc niedowartosciowanym kretynem.

    A kto napisał w tym wątku, że kierowcy BMW to łajzy i bezmózgi?

  • 198. Data: 2010-04-29 16:51:33
    Od: "Neo[EZN]" <S...@w...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > Hmm, akurat Neo uwielbia foto&video sytuacji wrocławsko-drogowych.

    Niedługo nowa kamera - będą nowe filmy. Przy okazji powybieram trochę
    zachowań kierowców, które złapałem kręcać filmy z tramwajów i autobusów.

    > Jest
    > m.in. założycielem i adminem niechudej stronki wroclaw.hydral.com.pl.

    I fotopolska.eu - na której też jest Wrocław! (Przemyśl też ;)

  • 199. Data: 2010-04-29 17:00:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > nozem, ma spore szanse, i tyle, szczegolnie ze sparing dla zawodnika to
    > cos normalnego, a taka awantura dla laika to zawsze nerwy, adrenalina co

    Nie wziales jednego pod uwage. "Laik" nie wyskoczy do nikogo z nozem, takie
    rzeczy robia wylacznie swiry. Jakis kozak z cinkocinko to dla nich pryszcz,
    chocby mial miecz swietlny. Nie takim kozakom z lancuchami i kijami obijaja
    twarz co tydzien na ustawce po meczu.

    Ty zakladasz, ze ktos kto nigdy nikogo nie pobil zacznie sie rzucac na
    mistrza Aikido i to jest podstawowy blad, bo zazwyczaj bedzie tak, ze ktos
    kto bojke widzial tylko w telewizji wyskoczy na miesniaka okladajacego
    piesciami worek na silowni trzy razy w tygodniu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 200. Data: 2010-04-29 17:49:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Neo[EZN] wrote:

> [...]
    > albo Vimeo.

    > O, tutaj poziom dyskusji drastycznie spada ale aż tak nisko nie zejdę.

    Daj sobie spokój.
    Naprawde jeszcze nie czujesz, ze to on w tym BMW siedzial.