  • 1. Data: 2020-06-01 07:51:41
    Temat: pojazd z usa
    Od: Peter <p...@o...pl>

    Tak sobie chodzę za nowym samochodem i myślałem o jakimś żuczku(juke)
    albo konie a tu patrzę fordzik z USA z dużą benzynką

    https://www.otomoto.pl/oferta/ford-ecosport-ford-eco
    sport-2-0-4x4-2018-ID6D2jPD.html#gallery-open

    jebnięte drzwi i błotnik, kurtyny strzeliły
    https://en.bidfax.info/ford/ecosport/2436698-ford-ec
    osport-2018-blue-20l-vin-maj6p1sl5jc236863.html

    jak myślicie warto???

  • 2. Data: 2020-06-01 10:16:57
    Temat: Re: pojazd z usa
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ed4976d$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>

    https://goo.gl/maps/rLRpqFPyUMr2oaRR7

    https://www.galazkarecykling.pl
    https://goo.gl/maps/BX2PFFHBTCZ9znpHA

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG
    Costa Starbucks i BP

  • 3. Data: 2020-06-01 12:32:37
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/06/2020 09:16, PiteR wrote:

    > https://www.galazkarecykling.pl
    > https://goo.gl/maps/BX2PFFHBTCZ9znpHA

    Czy ja wiem czy od razu recykling. Zalezy czy nadal ma poduszki czy
    tylko zaslepki. Jak zaslepki to mozna sie spodziwac 300kg szpachli w
    miejscach uszkodzen i wtedy faktycznie recykling albo jako dawca.

  • 4. Data: 2020-06-01 13:22:53
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-06-01 o 07:51, Peter pisze:
> [...]
    >

    > jebnięte drzwi i błotnik, kurtyny strzeliły
    > https://en.bidfax.info/ford/ecosport/2436698-ford-ec
    osport-2018-blue-20l-vin-maj6p1sl5jc236863.html

    Znajomy mechanik od forda (bo ja też mam) odradzał kupna z USA - mówił,
    że złośliwie w USA pewne części są różne niż w autach dla Europy.
    Podobno nawet standardowe mocowanie błotnika (i innych blach) jest inne
    i sa kłopoty z takimi autami. Przymierzałem się do Kugi (w USA - Escape).
    Ps. U nas nie ma w ofercie EcoSporta 4x4 ani w automacie. Nie wiem jak
    na zachód od Odry, ale mogą być kłopoty z częściami.
    T.

  • 5. Data: 2020-06-01 13:32:19
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://m.mobile.de/auto/search.html?ms=9000%3B56%3B
    %3B&dam=0&md=56&mk=9000&od=up&s=Car&sb=rel&vc=Car&tr
    =AUTOMATIC_GEAR&fe!=EXPORT

    1100 sztuk ale tego że zdjęcia to bym nie ruszył. Coś takiego to biorą mechanicy albo
    krętacze. Jeśli wliczysz koszta prawidłowej naprawy poduszki/napinacze itp to zysk
    będzie iluzoryczny.

  • 6. Data: 2020-06-01 16:53:19
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/06/2020 12:22, T. wrote:

> [...]
    > Ps. U nas nie ma w ofercie EcoSporta 4x4 ani w automacie. Nie wiem jak
    > na zachód od Odry, ale mogą być kłopoty z częściami.

    Ogolnie w EU chyba silnika wiekszego niz 1.0 w tym modelu na razie nie
    kupisz.