  • 21. Data: 2004-03-26 17:42:03
    Temat: Re: polpak robi jaja...
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 26 marzec 2004 roku,
    kiedy to Zbigniew Sikora posłał(a) w świat wiadomość
    <c40spk$2e6v$1@news2.ipartners.pl>

    > Jak zwykle Twoje obserwacje odbiegają znacząco od średniej krajowej.
    > Dla zrównoważenia osądu polecam lekturę http://siec.viii-lo.krakow.pl.
    Tak się składa, że Opera pokazuje podczas ściągania strony aktualny
    transfer.
    Dziennik Polski
    http://dzis.dziennik.krakow.pl/

    Zespół Szkół Łączności
    http://www.tl.krakow.pl/

    W każdym przypadku transfer większy niż 20kB/s.
    Jedni potrafią się porozumieć, inni toczą ideologiczne wojenki.

    P.s.
    Ciekawi mnie, cóż tworzy tą wspomnianą "średnią krajową"?

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 22. Data: 2004-03-26 18:17:19
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Janusz - Vahanara wrote:
    > Jedni potrafią się porozumieć, inni toczą ideologiczne wojenki.
    >
    > P.s.
    > Ciekawi mnie, cóż tworzy tą wspomnianą "średnią krajową"?

    nie pozostaje nic innego powiedziec jak "acha ... zaczelo sie"
    a co do porozumiec ... jezeli Twoje rozumowanie to jest "porozumienie"=$$$
    to gratuluje

    bo w tym przypadku jedynym srodkiem porozumienia sa $$$

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 23. Data: 2004-03-26 19:22:34
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <v...@o...gapp.pl> napisał w wiadomości

    > Jedni potrafią się porozumieć, inni toczą ideologiczne wojenki.

    Nie posądzam chłopaków z VIII LO z Krakowa i dyrektora tej szkoły o toczenie
    wojen ideologicznych. Mają łącze z Cyfronetu o przepustowości 10Mb/s, mają
    serwer, na którym są istotne w tej chwili informacje dla potencjalnych
    nowych uczniów tej szkoły. Z serwera praktycznie nie da się sciągać plików
    korzystając z łącz TPNetu. Wiem, bo sam to testowałem przez Polpak. W tym
    samym czasie korzystając z łączy GTS miałem transfer około 4-5Mb/s.
    Sam nie wiem, jakich jeszcze argumentów można użyć żeby przekonać tych,
    którzy jeszcze wątpią, że to TP SA blokuje ruch. Chyba, że zostałeś już sam
    na placu boju, i to Ty właśnie toczysz wojnę ideologiczną ? Powiedz, Janusz,
    jak to jest ? ;)

    > Ciekawi mnie, cóż tworzy tą wspomnianą "średnią krajową"?

    Rozejrzyj się. Naprawdę nie widzisz ? Tego, że UOKiK wszczął postępowanie w
    tej sprawie też nie zauważyłeś ?

    Z#

  • 24. Data: 2004-03-26 20:13:00
    Od: Piotrek Szeptynski <c...@n...net>

    On 2004-03-26, Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl> wrote:
    > Użytkownik "Janusz - Vahanara" <v...@o...gapp.pl> napisał w wiadomości

    jak widac nie potrafia sie porozumiec do konca, a ideologoczna(?) wojenke
    nie zaczelo bynajmniej viii-lo, ani jej nie prowadzi, tylko informuje
    uczniow i nie uczniow o sytuacji, ktora IMO jest juz troche nudna;)

> [...]
    > nowych uczniów tej szkoły. Z serwera praktycznie nie da się sciągać plików
    > korzystając z łącz TPNetu. Wiem, bo sam to testowałem przez Polpak.
    zakladajac ze sie laczy na adresy z puli 195.150.232.128/25 to fakt.
    jednak, jak kolega, ktory tam sie siecia zajmuje, uruchamia serwer www
    na adresie zewnetrznym routera (149.156) lub na niego sie laczy to staje
    sie cud! wszystko smiga. Ja tu nie widze ideologii, tylko fakty.
    pomijam kwestie czy to edu, czy nie edu, bo to osobny temat.

    pozdrawiam
    --

    +--- mailto: c...@n...cepter.net --- Piotr Szeptynski ---+

  • 25. Data: 2004-03-26 21:41:54
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia pią, 26 mar 2004 o 10:23 GMT, uzytkownik Zbigniew Sikora napisał(a):

    > Użytkownik "Janusz - Vahanara" <v...@o...gapp.pl> napisał w wiadomości

    > Jak zwykle Twoje obserwacje odbiegają znacząco od średniej krajowej.
    > Dla zrównoważenia osądu polecam lekturę http://siec.viii-lo.krakow.pl.

    Cytat z wypowiedzi Konrada Plicha 2004-02-13 16:56
    "Propozycje ze strony TP S.A. zawierały w szczególności ofertę
    bezpłatnego wymieniania ruchu z sieciami akademickimi i udostępnienia
    oddzielnych kanałów dla ruchu komercyjnego"

    Jezeli chodzi o ruch komercyjny do tego dnia bezplatny mial stac sie dla
    manow platny. Inni konkurenci placa to dlaczego man ma byc wyrozniony.
    A ruch niekomercyjny mialbyc bezplatny. Jaka byla oferowana
    przepustowosc dla ruchu edu? taka jak dotychczas a moze wieksza?

    URTiP nie powstal wczoraj, ceny nie zmienily sie dzisiaj, dlaczego
    dopiero po 2 miesiacach, a nawet po trzech od degradacji ruchu na
    stykach z pozmanem zawiazala sie koalicja i zlozyla skarge do URTiP?
    Dopiero razem do kupy zlozyli skarge a sam man w styczniu dlaczego nie
    mogl? Pozaman stracil Allegro, jak duzy to byl klient wystraczy spojrzec
    na strone GTS. GTS placi tepsie za styk, man wolal go stracic niz
    zaplacic.

    Dlaczego URTiP, dla niewtajemniczonych rozwine skrot Urzad Regulacji
    Telekomunikacji i Poczty, ktory to ma dbac o rynek, nie robi nic?
    Zajmuje sie bzdetami a prawo telekomunikacyjne jakie bylo takie jest.

    Nie mowcie ze majac firme i korzystne dla niej prawo, pojdziecie do
    ustawodawcy i poprosicie o poprawienie paragrafow bo czujecie sie nie
    fair w stosunku do innych dla ktorych to prawo jest mniej korzystne.

    Netia, Dialog - dobrze ze jest konkurencja tylko dlaczego taka kiepska?
    Maja w sumie okolo 1 mln linii telefonicznych. 3 lata po starcie
    neostrady cos tam probuja, patrzac na ich oferte to piloty uslug adsl,
    czyli dla bardzo waskiego grona klientow.

    --
    Carlos
    | # odpowiadajac usun 'x' z adresu email # |