  • 51. Data: 2014-02-25 19:03:36
    Temat: Re: pomiar odcinkowy
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 25 lutego 2014 18:55:57 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

    > Nie dlatego. Zrobili to ponieważ nie potrafią zrobić dobrze tego co chcą.
    >

    > --
    >
    > anacron
    >
    > Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/

    > Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

    Szczegół bez znaczenia. Efekt końcowy się liczy.

  • 52. Data: 2014-02-25 19:52:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-25 07:41, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 24 Feb 2014 14:11:25 -0800 (PST), k...@g...com

    żeby dziennie wydać 10 złotych za oświetlenie miejsca latarniami tak że jak w
    słoneczny dzień będzie oświetlone w nocy. Jak by zasilać z agregatu bo nie ma
    możliwości podciągnięcia zasilania to wyjdzie 50 złotych dziennie. Też niedużo.

    > Wtedy wyciagniemy rozporzadzenie i bedzie trzeba wykrecac zarowki :-)
    > I dobrze, bo noca nie powinno byc "jasno jak w dzien", bo na kolejnym
    > odcinku nic nie widac, zanim sie wzrok nie przyzwyczai.
    >

    > P.S. Czy mi sie wydaje czy niektore konkurencje biathlonowe lub biegi
    > narciarskie byly w Soczi w nocy i faktycznie - "jasno jak w dzien".
    >
    > J.

    W Austrii przykładowo, to bramy świecą na niebiesko - tyle widać gołym
    okiem. Niewykluczone, że światło schodzi nawet poniżej 400nm - czyli w
    niewidoczny UV. Światło widoczne jest na tyle słabe, że w nocy za bardzo
    nie przeszkadza.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 53. Data: 2014-02-25 23:26:27
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-25 10:09, AZ pisze:

> [...]
    > to oswietlanie miejsca robienia fotki jak w slonecznyh dzien. Studenci by

    jego pomysłu na kopiowanie netu nikt nie przebije.

  • 54. Data: 2014-02-26 08:27:58
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > To trzeba będzie tablice przyozdobić jakimiś mocnieszymi diodami/lampkami
    > z podczerwienią.

    naklejkę na szybie też będziesz przyozdabiał?

  • 55. Data: 2014-02-26 13:19:28
    Od: nadir <n...@h...org>

    > naklejkę na szybie też będziesz przyozdabiał?
    Na naklejkę są inne sposoby, ale nie widzę powodu żeby też nie
    przyozdobić jej czymś w podczerwieni.

  • 56. Data: 2014-02-26 14:26:33
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 25 Feb 2014 14:07:48 +0100 "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    napisał:

    >być może rozwiązaniem byłby solidny laser IR o dużej mocy który by uszkodził
    >trwałe przetwornik ;-)

    Albo bardzo solidny laser CO2 którym przetniemy słup na którym jest
    zainstalowany fotoradar ;-)

  • 57. Data: 2014-02-26 14:30:19
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 26 lutego 2014 14:26:33 UTC+1 użytkownik __Maciek napisał:

    > Albo bardzo solidny laser CO2 którym przetniemy słup na którym jest
    >
    > zainstalowany fotoradar ;-)

    Spokojnie bo reżim zacznie montować działka szybkostrzelne obok fotoradarów.
    W`wiadomym celu oczywiście.

  • 58. Data: 2014-02-26 15:47:41
    Od: zg <z...@p...fm>

    W dniu 2014-02-25 19:52, Adam pisze:

> [...]
    > okiem. Niewykluczone, że światło schodzi nawet poniżej 400nm - czyli w
    > niewidoczny UV. Światło widoczne jest na tyle słabe, że w nocy za bardzo

    Ciekawe, czy w nocy latwiej zrobic zdjecie w podczerwieni, czy w
    ultrafiolecie. I czy austriacjie sluzby rzeczywiscie robia zdjecia w
    ultrafiolecie, czy w widzialnym fiolecie.
    Ale chyba UV trudniej jest zafalszowac cieplem.

    --
    ZD

  • 59. Data: 2014-02-26 19:01:16
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2014-02-26 14:47, zg <z...@p...fm> wrote:

> [...]
    > ultrafiolecie, czy w widzialnym fiolecie.
    > Ale chyba UV trudniej jest zafalszowac cieplem.

    Łatwiej technicznie w podczerwieni, bo krzem jest naturalnie czuły na IR
    i jest słabo tłumiona w powietrzu i łatwiej zrobić optykę, ale to przy
    absurdalnych cenach tego typu urządzeń nie ma żadnego znaczenia. UV też
    trochę jest niezdrowy, ale w takich dawkach to też nieistotne.

  • 60. Data: 2014-02-26 19:33:47
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 25 Feb 2014 09:49:54 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > I dlatego zrobili że płaci właściciel, chyba że wskaże kierującego.

    Czyli w przypadku auta na kredyt płaci bank? Fajnie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138