  • 61. Data: 2014-02-26 19:50:30
    Temat: Re: pomiar odcinkowy
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 26 lutego 2014 19:33:47 UTC+1 użytkownik MadMan napisał:

    > Czyli w przypadku auta na kredyt płaci bank? Fajnie :)
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
    >
    > JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    >
    > Tlen: madman1985, GG: 2283138

    Gorzej jak sprzedasz samochód jakiejś nie istniejącej osobie. I na dodatek zgubisz
    umowę albo okaże się nieważna. Wtedy do końca swojego życia płacisz za samochód
    którego nie masz OC i wszystkie mandaty + punkty jeśli nie udowodnisz ze to nie ty
    jechałeś.

  • 62. Data: 2014-02-26 21:23:15
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 25 Feb 2014 15:10:46 +0100, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    >Ergo: ci co jeżdżą przepisowo to pasożyty żerujące na przekraczających prędkość ;)

    Mało tego, powiększają dziurę w budżecie :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 63. Data: 2014-02-26 22:41:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Feb 2014, MadMan wrote:

    > Czyli w przypadku auta na kredyt płaci bank? Fajnie :)

    Ustaliwszy, że nie tyle kierującego, co za pomocą dowodu (najlepiej
    pisemnego) osobę odpowiedzialną, to akurat bank się nie wystraszy :)
    Nawet jakby tego nie było, można zapisać w umowie roszczenie
    o regres (dla przypomnienia: mowa o "opłacie administracyjnej",
    a nie karze w ścisłym znaczeniu!)

    pzdr, Gotfryd

  • 64. Data: 2014-02-27 09:23:06
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-26 19:01, Przyjazny pisze:

    > Łatwiej technicznie w podczerwieni, bo krzem jest naturalnie czuły na IR
    > i jest słabo tłumiona w powietrzu i łatwiej zrobić optykę, ale to przy
    > absurdalnych cenach tego typu urządzeń nie ma żadnego znaczenia. UV też
    > trochę jest niezdrowy, ale w takich dawkach to też nieistotne.

    Absurdalne ceny to dotyczą chyba tylko "prawdziwych" kamer na
    podczerwień - tych chłodzonych. Natomiast - nazwijmy je "popularne" -
    nie są wiele droższe od zwykłych, na światło widzialne. Sporo cyfrowych
    aparatów fotograficznych ma możliwość pracy w bliskiej podczerwieni.
    Większość (może nawet wszystkie) aparaciki ze smartfonów widzą piloty RTV.

    Natomiast osobiście nie spotkałem się ze sprzętem na UV. Nie chcę też
    zatrzymywać się w Austrii na bramownicach i je oglądać czy fotografować
    z oczywistych chyba względow ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 65. Data: 2014-02-27 09:41:52
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości
    > Albo bardzo solidny laser CO2 którym przetniemy słup na którym jest
    > zainstalowany fotoradar ;-)

    Tylko skąd wziąć zasilanie do niego w samochodzie?

    J.

  • 66. Data: 2014-02-27 09:44:08
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

> [...]
    > ultrafiolecie, czy w widzialnym fiolecie.
    > Ale chyba UV trudniej jest zafalszowac cieplem.

    UV nie sprawdzi się we mgle skoro widzialne światło sobie już w tych warunkach nie
    radzi.

    J.

  • 67. Data: 2014-02-27 13:19:14
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 27 lutego 2014 09:44:08 UTC+1 użytkownik Jan Koval napisał:

    > UV nie sprawdzi się we mgle skoro widzialne światło sobie już w tych warunkach nie
    radzi.

    > J.

    Kiedyś sobie muszą pozapierdalać. Kiedy jak nie we mgle?

  • 68. Data: 2014-02-27 13:29:26
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    > Rozbity albo zamalowany obiektyw w kamerze nieźle rozprasza... ;)

    Ale wszystkich po drodze nie zamaluję :) Z doświadczenia - większość
    mandatów dostawałem z trasy. Tu gdzie się na co dzień poruszam znam
    mniej więcej miejsca, gdzie są fotoradary, a i prędkości w mieście
    siłą rzeczy są mniejsze.

    I chciałem sobie założyć takiego kilkuwatowego leda na IR, ale skoro
    Paweł mówi, że nie działa... eh.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 69. Data: 2014-02-27 15:21:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zg wrote:

> [...]
    > ultrafiolecie, czy w widzialnym fiolecie.
    > Ale chyba UV trudniej jest zafalszowac cieplem.

    boże .... tablice rejestracyjne w Australii pewnei świecą w UV bo są
    pokryte odpowiednią substancją

  • 70. Data: 2014-02-27 15:44:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-27 15:21, Marek Dyjor pisze:

    > boże .... tablice rejestracyjne w Australii pewnei świecą w UV bo są
    > pokryte odpowiednią substancją

    Ale całe, czy tylko znaki?

    --
    Pozdrawiam.