  • 11. Data: 2012-11-29 02:34:58
    Temat: Re: pomiar pozycji, mała burza mózgów ;-)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

> [...]
    > w 3 wymiarach.
    >
    > Warunki brzegowe:
    >
    > 1. głowa jest przykryta w 90%
    > 2. optyczne systemy patrzące "odgórnie" odpadają
    > 3. część aparatury (najlepiej pasywna, lub prawie pasywna) montowana
    > do głowy musi być lekka i prosta w montażu (lekarzo-odporna)
    > 4. śruby, dyble itp w głowie odpadają. Głowa jest żywa i połączona
    > z resztą człowieka szyją ;-)
    > 5. Dokładność pomiaru <1mm, najlepiej 0.1-0.2mm, x, y, z
    >
    > Na razie mam pomysł na system akcelerometryczny i/lub elektromagnetyczny,
    > ale trochę mam objekcje ze względu na kalibrację/offset.

    Facetów w beretach z antenką widywałem nieraz. Zawsze się wtedy
    zastanawiałem o co chodzi i po co to wszystko. Teraz zaczynam
    kojarzyć, wydaje mi się, że już wiem w których gabinetach bywają
    i z jakimi lekarzami się zadają. Może zamiast wyważać otwarte
    drzwi, lepiej którego zagadnąć i spytać, jak ten system działa?

    Jarek

    --
    Silver wings upon their chest,
    These are men, America's best.

  • 12. Data: 2012-11-29 14:21:32
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Waldemar Krzok wrote:
> [...]
    > resztą człowieka szyją ;-)
    > 5. Dokładność pomiaru <1mm, najlepiej 0.1-0.2mm, x, y, z

    sprawdź freetrack, facetrack

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 13. Data: 2012-11-29 15:54:17
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Macie inne pomysły?
    >
    > Waldek
    Microchip's MGC3130 Demonstration
    http://www.youtube.com/watch?v=Eyw6t85Ub6Y
    Trochę analizy+odpowiednio zaprojektowane zwykłe PCB.
    S.