  • 31. Data: 2018-03-12 10:15:13
    Temat: Re: omiar spalania
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "kloi" <s...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:5aa54a31$0$661$65785112@news.neostrada.pl...

    > wspolnota zakazuje parkowania w garażu podziemnym LPGmobilu tam gdzie mam
    > swoje miejsce postojowe

    to wykręć psikusa systemowi i załóż CNG:D

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 32. Data: 2018-03-12 10:18:31
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "kloi" <n...@o...com> napisał w wiadomości

    > kia jak coś padnie to płynie 3 miesiące z korei
    > ford ma fabryke w rumuni, po tygodniu jest część
    >
    > na forda wg specyfikacji indywidualnej czekam max miesiąc, na kie 3
    > miesiące
    >
    > znajomy w szkole jazdy mówi że kianki sypią się mocno, szybko padają
    > elementy gumowe i sprzęgło (niektóre po 30tys do wymiany)

    porównywać eksploatację na nauce jazdy do cywilnego użytkowania to trochę
    nie teges...
    zwłaszcza jeśli chodzi o wspomniane sprzęgło

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 33. Data: 2018-03-12 11:02:55
    Temat: Re: pomiar spalania
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu poniedziałek, 12 marca 2018 09:38:45 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > No dobra - i co w tym takiego skomplikowanego, żeby tą maksymalną
    > prędkośc osiągnąć?

    Znalezienie stacji z nieochrzczonym paliwem?

    WS

  • 34. Data: 2018-03-12 11:11:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    .net...
    Dnia Mon, 12 Mar 2018 00:09:45 +0100, J.F. napisał(a):

    >W mieście bez większych problemów.
    >Oczywiście też nie w warunkach gdzie się po prostu stoi w korku i w
    >godzinę
    >przesuwa o 5km, a w normalnym ruchu miejskim.
    >Tylko to taka jazda jest do bani i mi się nie podoba :)

    Taa, przyspieszanie do 50 przez 26 sekund ...

    Ja raz chcialem przepisowo pojechac trase 50km. Przeszlo mi po
    kilkuset metrach.
    Na swoje usprawiedliwie podam, ze w tej wsi obowiazywalo 40 ...

    >No wg. tego co piszą to będzie norma odzwierciedlająca zachowanie
    >kierowcy
    >który nie chce, bądź nie potrafi jechać oszczędnie.

    Za to pojawiaja sie rozne predkosci - moze da sie samemu sprawdzic.

    >Ale na tej samej zasadzie też by mogli przyspieszenie podawać nie
    >najszybsze możliwe, a takie jakie można osiągnąć bez specjalnego
    >napinania
    >się. Czyli np. gaz wciskając w 3/4, biegi zmieniająć przy 3000rpm i
    >trzymając wciśnięte sprzęgło przez 1.5s ;)

    No coz, na autostradzie, czy majac 200KM moze i tak jezdzisz.
    Mniejszym autem ruszajac w miescie spod swiatel zdarza sie wcisnac
    pedal do oporu, a nie tam 26s rozpedzania.

    >Na spritmonitor wyniki są przeciętnie wyższe niż deklaracje, bo mało
    >kto
    >jeździ oszczędnie - ale pewnie też w statystykach znajdziesz paru
    >zapaleńców któzy jeżdżą z zębami wbitymi w kieronicę i te deklarowane
    >wartości osiągają. Czyli że się da, trzeba tylko bardzo chcieć :)

    Czasem np deszcz pada, jade sobie spokojnie 110 autostrada, a jakos mi
    nie wychodzi tyle, co u nich.
    Czyzby oni jechali 90 za ciezarowka ?

    J.

  • 35. Data: 2018-03-12 15:25:00
    Od: kloi <n...@o...com>

    > porównywać eksploatację na nauce jazdy do cywilnego użytkowania to
    > trochę nie teges...
    > zwłaszcza jeśli chodzi o wspomniane sprzęgło

    tak tylko podobno w toyocie na nauce jazdy potrafi wytrzymać 150tys a w
    kia leci po 30tys więc o czymś to świadczy

    oczywiście toyota to nie ford, znajomy w RAV4 dopiero po 160 tys
    wymieniał gumy wahaczy bo się tłukły

    ja we fiacie zmieniałem po 60tys od nowości

    wiem że drobiazgi ale kia nie uwzględniała tego przy swojej super 7
    letniej gwarancji że sprzęgło pada po 30tys, to samo gumy, teraz podobno
    jest lepiej tzn 7 lat gwarancji albo do 40tys na te elementy

    tak czy owak ford jako nieliczny robi samochód 3d a taki chce...

  • 36. Data: 2018-03-12 15:29:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup

    >to wykręć psikusa systemowi i załóż CNG:D

    Psikus istotnie spory, ale gdzie to potem tankowac ?

    Pozostaje:
    -zamaskowac wlew i wjezdzac,
    -przekonac wspolnote, ze nie powinna zakazywac.

    J.

  • 37. Data: 2018-03-12 16:55:10
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-03-2018 o 18:29, kloi pisze:

    > kia jak coś padnie to płynie 3 miesiące z korei
    > ford ma fabryke w rumuni,

    A Kia na Słowacji, Hyundai w Czechach.
    Gdzie bliżej? ;-)

    > znajomy w szkole jazdy mówi że kianki sypią się mocno, szybko padają
    > elementy gumowe i sprzęgło (niektóre po 30tys do wymiany)

    Bzdura.
    Kia to najmniej awaryjne auto jakie miałem.
    Praktycznioe jedyne, o którym można powiedzieć że bezawaryjne.

    Chociaż - ze sprzęgłem może być prawda, ale to i maglownica to jedyne co
    jest naprawdę słabe.
    Przy normalnej jeździe wytrzymuje 100 kkm, przy nauce jazdy może być mniej.
    Za to jest tanie, 400 zł do mojego diesla kosztuje....

  • 38. Data: 2018-03-12 16:56:19
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-03-2018 o 15:25, kloi pisze:

    > tak tylko podobno w toyocie na nauce jazdy potrafi wytrzymać 150tys a w
    > kia leci po 30tys więc o czymś to świadczy

    Że Kia ma słabe sprzęgła.
    I nijak nie świadczy o czymkolwiek innym.

  • 39. Data: 2018-03-12 16:59:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-03-2018 o 08:10, r...@k...pl pisze:

    > Pierwsza awaria niweluje wszelkie różnice pomiędzy dieslem a benzyniakiem

    Jeśli zepsuje się benzyniak, a diesel nie, to powiększa.
    A u mnie tak właśnie wygląda historia silnikowa z ostatnich 20 lat.

  • 40. Data: 2018-03-12 18:47:27
    Temat: pomiar spalania
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To zbuduj tunel i bedziemy wiedzieli ile auta pala.