  • 1. Data: 2010-08-22 19:17:52
    Temat: Z serii jakie auto...do 15 tys
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Witam tematow bylo pewnie wiele, ale jeszcze jeden uda sie chyba
    przewalkowac :).
    Potrzebuje kupic samochod ktorego calkowity koszt zamknal by sie max w w/w
    kwocie.

    Samochod dla zony. Roczny przebieg jaki bedzie robil to ok 20 tys km z czego
    2/3 w miescie ( niewielkim i niezakorkowanym ).
    Najlpiej aby byl zagazowany i silnik nie przekraczal 1.6, gdyz nie posiadamy
    jeszcze wszystkich znizek za oc.
    Nie mam uprzedzen do zadnej marki - ale zalezy mi na tym aby byl tani w
    eksploatacji i ew naprawach. Moze byc to 3 lub 5 drzwiowy, coupe lub sedan -
    bez roznicy - jedynie nie combi. Najlepiej aby rocznikowo powyzej 2000 roku.
    Jezeli mi sie spodoba to jestem w stanie dolozyc jeszcze 2-3 tys do autka.
    Ogolnie chcialbym aby jako tako przejezdzilo sie nim jakies 5-6 lat. Z gory
    dziekuje za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2010-08-22 20:39:47
    Temat: Re: Z serii jakie auto...do 15 tys
    Od: "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com>

    Użytkownik "kaktus" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam tematow bylo pewnie wiele, ale jeszcze jeden uda sie chyba
    > przewalkowac :).
    > Potrzebuje kupic samochod ktorego calkowity koszt zamknal by sie max w w/w
    > kwocie.

    Wybierz sobie coś z samochodów tutaj:
    http://perfect-car.pl/

    Zawsze są tutaj samochody, które kupujesz, rejestrujesz i jeździsz bez
    dokładania kasy.
    Na potrzeby Twojej żony kupiłbym Hondę z silnikiem ECONO 1.5 116bhp.
    Samochód niewiele pali i ma całkiem niezłego buta, jak się go podkręci na II
    wałek rozrządu. ;-)

  • 3. Data: 2010-08-22 20:47:19
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Wybierz sobie coś z samochodów tutaj:
    > http://perfect-car.pl/

    "[...]
    marka: HONDA CIVIC
    model: HATCHBACK
    silnik: 1.8 16V VTEC VTI 169KM B18C4
    rocznik: 1998
    kolor: srebny metalik
    cena: 14 900,00 zł
    [...]"

    15 tyś za auto z 1998 roku. Ja bym takiej strony nikomu nie polecił.....
    Jakbyś chciał sprzedać taki wóz na giełdzie dostaniesz góra 10 tyś...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-08-22 21:22:05
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

    A ja polecam Nissana Almerę II 1.8 , hatchback rok prod. 2002 - przebieg
    73tys km. Moja żona jezdzi taką od nowosci i sobie chwali. Ubezpieczyciel
    ocenia aktualnie wartość na około 17tys, więc może znajdziesz za 15 z trochę
    większym przebiegiem.

    Zalety: nie psuje się, odporne zawieszenie na polskie drogi, estetyczny
    wygląd nawet wewnątrz - (japończyk), dość dynamiczny (114KM). Aha, i bardzo
    dobre wyposażenie jak na kompakta z 2002r (klima, poduszki, wspomaganie,
    pełna elektryka, abs). Bardzo fajne auto dla dziewczyny.

  • 5. Data: 2010-08-22 21:52:40
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 22-08-2010 21:22, Miki pisze:

> [...]
    > dobre wyposażenie jak na kompakta z 2002r (klima, poduszki, wspomaganie,
    > pełna elektryka, abs). Bardzo fajne auto dla dziewczyny.
    Ten silnik pali jak smok (olej równie chętnie jak benzynę), w dodatku
    słabo jeździ jak na 1,8.
    Pominę stan blach w kilkuletnich almerach....

    M.

  • 6. Data: 2010-08-23 08:13:20
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > 15 tyś za auto z 1998 roku. Ja bym takiej strony nikomu nie polecił.....
    > Jakbyś chciał sprzedać taki wóz na giełdzie dostaniesz góra 10 tyś...

    Nie znasz się. To rzadka wersja silnikowa.

    Jurand.

  • 7. Data: 2010-08-23 08:34:05
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    > "[...]
    > marka: HONDA CIVIC
    > model: HATCHBACK
    > silnik: 1.8 16V VTEC VTI 169KM B18C4
    > rocznik: 1998
    > kolor: srebny metalik
    > cena: 14 900,00 zł

    tej nie polecam... pewnie zajeżdżona na wyścigach...
    ale CIVIC z silnikiem 1,4 i nie (gazowałbym go) 3-drzwi..
    to wyjdzie ci ekonomiczne, bez żadnych napraw rozwiązanie,
    łatwo zaparkować, bezpieczne, ma przyspieszenie,
    i tanie w eksploatacji... a o dziwo b. pojemne.
    pozdr.
    gr

  • 8. Data: 2010-08-23 09:38:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Aug 2010 08:13:20 +0200, Jurand wrote:

    >Nie znasz się. To rzadka wersja silnikowa.

    I to ma byc cos za co sie wiecej placi ?

    Rajdowiec byc moze .. dla innych - patrz przygody z selespeed :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-08-23 10:01:05
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J.F. wrote:

    > polecił..... >> Jakbyś chciał sprzedać taki wóz na giełdzie
    > dostaniesz góra 10 tyś...

    > I to ma byc cos za co sie wiecej placi ?

    Mocny wolnossący silnik w lekkiej budzie.
    Ano, za to się płaci więcej ;-)
    Po prostu jest na to rynek, a podaż mała.

    > Rajdowiec byc moze .. dla innych - patrz przygody z selespeed :-)

    Nie przesadzajmy, silniki hondy z tamtych czasów to nie jest jakieś
    wydumane cudo.
    Każdy niegłupi mechanik je ogarnie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2010-08-23 11:10:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Aug 2010 08:01:05 +0000 (UTC), Massai wrote:

> [...]
    >Nie przesadzajmy, silniki hondy z tamtych czasów to nie jest jakieś
    >wydumane cudo. Każdy niegłupi mechanik je ogarnie.

    Ale ogarniecie bedzie jednak drozsze. Albo nawet od razu sie uslyszy
    "ja tego nie robie".

    A przeciez mocnych silnikow nie brakuje, nie trzeba od razu brac
    japonskiej wiertarki, a tym bardziej za to przeplacac :-)

    Kolega tez sobie kiedys zafundowal rzadka wersje. Sprzedal po roku,
    jak co zaczely koszta serwisu dobijac. No ale ze pomyslal i wystawil
    na e-bay, to nawet byl zadowolony ze sprzedazy.

    J.