    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Fri, 19 Apr 2019 05:24:17 -0700 (PDT)
    Subject: prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
    From: n...@p...pl

    od kilku lat przenosiłem sobie nr między play i aero2
    za każde przeniesienie do play dostawałem 200zł na 60 dni
    potem ucieczka do aero2 na dzień lub 2 i powrót dla 200zł
    w ten sposób kilka lat dużo dzwoniąc nie płaciłem żadnych
    rachunków ani nie kupowałem doładowań (40 zarejestrowanych nr)
    ale niestety play mnie rozpracował i mi kolejnych 200zł nie dał

    no cóż, zamiast marudzić że już nie można, ciesze się że dotąd
    tak dużo skorzystałem - nie zmienia to jednak faktu, że muszę
    poszukać sobie nowej oferty żeby było dużo i bardzo tanio...

    jestem zmuszony poszukać oferty płatnej, ale jak najmniej płatnej

    dzwonię dużo, więc jakiś nolimit (nie zależy mi na internecie, a
    sms też piszę mało, więc same minuty krajowe bez limitu wystarczą)

    znalazłem ofertę 7,99zł w lajtmobile abonament, ale mam pytania:

    1) naprawdę nie ma nic tańszego? nie ma abonamentów np. za 5zł czy 1zł?

    2) czy za te 7,99zł dostanę "prawdziwy" nolimit? Kiedyś zdarzały się
    u innych operatorów oferty że niby dawali nolimit, ale jak klient
    dzwonił np. 1800 minut w miesiącu to blokowali "za łamanie regulaminu"
    mimo że regulaminu mie łamano - chcę upewnić się czy lajtmobile
    nie odwala takich nieetycznych nr

    3) czy są jakieś inne przykre niespodzianki albo nieznane mi wady
    tego konkretnego operatora jakim jest lajtmobile?