  • 11. Data: 2015-12-03 23:32:01
    Temat: Re: prawo jazdy od 2016
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message
    news:n3nola$67h$1@node1.news.atman.pl...
    > Czy fakt, że nie miałeś kontroli przez 2 lata spowodował, że przestałeś wozić
    > ze sobą dokumenty, ubezpieczać auto, robić przeglądy?
    > Ja akurat miałem kontrolę tydzień temu. Ale wcześniej zdarzało się ładnych
    > kilka lat - więcej niż 2 lata - bez żadnej kontroli. Mimo to cały czas
    > ubezpieczałem auto, robiłem przeglądy, woziłem ze sobą dokumenty. W końcu mnie
    > skontrolowali. Zupełnie bez wcześniejszej zapowiedzi.

    brak oc, przekroczenie o 50+ w zabudowanym, jazda po pijaku,
    brak przegladu maja swoje konsekwencje - regres, utrata prawka,
    zawiasy i grzywny, znowu ew. regres w przypadku stluczki czy
    laweta w przypadkach skrajnych

    za to zwykly mandat o ile sie trafi kontrola w ciagu 8 miesiecy
    to ze tak powiem zadna kara a i tak pozytek z liscia zaden
    cos jak przekraczanie predkosci - kazdy ma cos na sumieniu
    i to zwykle codziennie

    jakis procent samochodow bedzie mial naklejki, nie bedzie to mialo
    w zasadzie zadnego przelozenia na to kto jedzie - rozsadni ludzie
    z listkiem nie beda sie rzucali w oczy, mlodzi niesmiertelni listka
    na golfa czy inna beemke nie nakleja przeciez, a na kierownika
    robiacego dziwne rzeczy na drodze po pierwszej nietypowej sytuacji
    i tak sie uwaza

    --
    http://db.org.pl/

  • 12. Data: 2015-12-04 07:40:04
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 25.11.2015 Krysteck <k...@i...pl> napisał/a:

    > jeszcze w tym roku, ale dokument na pewno zostanie wystawiony już w
    > przyszłym i podpadnę pod nowe przepisy. Ciąglę się jeszcze łudzę, że może
    > jednak je wycofają, ale jeśli nie to, to mam kilka pytań i wątpliwości:

    Wycofali się, przynajmniej na jakiś czas:
    http://motoryzacja.interia.pl/prawo-jazdy/wiadomosci
    /news-w-styczniu-miala-byc-rewolucja-w-prawach-jazdy
    -a-co-bedzie,nId,1932282

    Zatem zdawaj bezstresowo :-)

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)