  • 1. Data: 2009-01-08 22:32:31
    Temat: problem z platnosci.pl na hostingu w home.pl
    Od: " Przemek" <f...@N...gazeta.pl>

    Witam, spotkal sie ktos z problemem uruchomienia platnosci.pl na stronie
    hostowanej w znak.pl lub w home.pl ?

    Mam taki problem w moim sklepie http://forpc.pl - i nikt ani home.pl ani
    platnosci.pl nei chca pomoc, jedni zwalaj na drugich od ponad 4 miesiecy :(

    Chodzi o to ze po wybraniu jako formy patnosci - platnosc online porpzez
    serwis platnosci.pl serwis wyrzuca nas z zalogowanej sesji zamist przeniesc
    do strony gdzie mozna zrealizowac platnosc.

    Ktos pisal ze to wina jakich ID w porgamie platnosci.pl i ze usuniecie tego
    to rozwiaze, ale platnosci.pl nie chca tego zrobic bo to jest ich jakies
    zabezpieczenie.

  • 2. Data: 2009-01-11 10:52:22
    Temat: Re: problem z platnosci.pl na hostingu w home.pl
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Przemek pisze:

    > Chodzi o to ze po wybraniu jako formy patnosci - platnosc online porpzez
    > serwis platnosci.pl serwis wyrzuca nas z zalogowanej sesji zamist przeniesc
    > do strony gdzie mozna zrealizowac platnosc.

    na home.pl jest generalnie problem z sesjami - tyle mi zgłosili
    programiści jak jednemu z Klientów stawialiśmy cms na home.pl, bo tam
    miał hosting. O ile dobrze pamiętam musieliśmy ustawić ścieżkę do plików
    tymczasowych sesji php, bo się nie zapamiętywały. To było jakiś czas
    temu - mogę sie dopytać.

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-01-11 11:16:13
    Od: Marcin Sztolcman <m...@p...onet.pl>

    On 09-01-11 11:52, crazy bejbi wrote:

> [...]
    > miał hosting. O ile dobrze pamiętam musieliśmy ustawić ścieżkę do plików
    > tymczasowych sesji php, bo się nie zapamiętywały. To było jakiś czas

    LOL :) Nie home.pl ma problem z sesjami, tylko "programisci" z czytaniem
    dokumentacji. A katalog /tmp dla jaila (czyli dla katalogu na który była
    skierowana domena) był utworzony? I o ile zakład, że nie? :)

    MySZ

    --
    Marcin Sztolcman :: http://urzenia.net/ :: http://sztolcman.eu/

  • 4. Data: 2009-01-12 19:36:14
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Marcin Sztolcman pisze:

    > LOL :) Nie home.pl ma problem z sesjami, tylko "programisci" z czytaniem
    > dokumentacji. A katalog /tmp dla jaila (czyli dla katalogu na który była
    > skierowana domena) był utworzony? I o ile zakład, że nie? :)

    jasne. i mam sobie sam co jeszcze zrobić ? co dokonfigurować ?
    oczywiście można pogrzebać w dokumentacji, ale jakoś zrobiłem się
    wygodny, że kupuje hosting to pewne rzeczy działają. Tylko na home ...
    działają inaczej :)

    wojtek

  • 5. Data: 2009-01-13 06:57:26
    Od: Marcin Sztolcman <m...@p...onet.pl>

    On 09-01-12 20:36, crazy bejbi wrote:

    > jasne. i mam sobie sam co jeszcze zrobić ? co dokonfigurować ?
    > oczywiście można pogrzebać w dokumentacji, ale jakoś zrobiłem się
    > wygodny, że kupuje hosting to pewne rzeczy działają. Tylko na home ...

    Działają. Ale jeśli przekierowujesz domenę na podkatalog, robisz jaila, i
    tam nie będzie się automatycznie tworzył podkatalog - szczególnie że katalog
    na który przekierowujesz też tworzysz ręcznie.

    > działają inaczej :)

    Albo niektórzy 'webmasterzy' działają inaczej :)

    MySZ

    --
    Marcin Sztolcman :: http://urzenia.net/ :: http://sztolcman.eu/

  • 6. Data: 2009-01-14 20:59:03
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Marcin Sztolcman pisze:

    > Działają. Ale jeśli przekierowujesz domenę na podkatalog, robisz jaila,
    > i tam nie będzie się automatycznie tworzył podkatalog - szczególnie że
    > katalog na który przekierowujesz też tworzysz ręcznie.

    Przeczytaj to co napisałeś. Typowe podejście informatyka :) Mój admin
    też tak ma (w różnych kwestiach): ... zrobi się jaila, przekompiluje się
    jakiś moduł, najwyżej się "spatchuje", potem pewnie będzie działać, a
    jak nie to się założy innego patcha itd. ....
    Tylko w przypadku moich serwerów to czasem mogę sobie na to pozwolić -
    szczególnie jak ma to być testowane na serwerach testowych.

    Ale moje podejście jest takie: Klient ma mieć max łatwo podane wszystko
    i skonfigurowane tak, żeby nie musiał się wczytywać w dokumentację - to
    nie kolokacja czy nawet dedykowany serwer - to AUTOMATYCZNY hosting - ma
    działać, bez wnikania w jaile :)

    Oczywiście obrażę pewnie Twoją dumę informatyka, bo "to przecież
    banalne, wystarczy poczytać manual". Ale moje podejście jest jednak inne
    to tego typu spraw :) = im bardziej admin przewidzi wszystkie
    potencjalne rzeczy, które może zrobić user, tym mniej user się będzie
    kontaktować z adminem (i np. kląć na niego) tym admin będzie miał więcej
    czasu na picie kawy :)

    Wojtek

  • 7. Data: 2009-01-15 12:58:00
    Od: Marcin Sztolcman <m...@p...onet.pl>

    On 09-01-14 21:59, crazy bejbi wrote:

    > Przeczytaj to co napisałeś. Typowe podejście informatyka :) Mój admin

    Mnie tam rybka. Mi wszystko działa...

    MySZ

    --
    Marcin Sztolcman :: http://urzenia.net/ :: http://sztolcman.eu/