  • 11. Data: 2020-04-07 21:50:03
    Temat: Re: problemy z elektrostatyką i wszechobecnym kurzem
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam napisał:

    > Tyle, że gdyby zapodać czysty spirytus, to mógłby być niezły przepis na
    > małą bombę - i to trudną do późniejszego wytropienia przez odpowiednie
    > służby, bo przecież nie byłoby materiału wybuchowego.

    Jeden taki obiecuje wydać opracowanie naukowe na temat bomb tego typu.
    Ostatnio mówił, że na 10 kwietnia się z tym wyrobi, ale dzisiaj był
    komunikat, że jeszcze kilka dni trzeba poczekać.

    --
    Jarek (kurde, podobno byli nawaleni, ale żeby aż tak?)

  • 12. Data: 2020-04-07 22:36:20
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-04-07 21:50, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Jeden taki obiecuje wydać opracowanie naukowe na temat bomb tego typu.
    > Ostatnio mówił, że na 10 kwietnia się z tym wyrobi, ale dzisiaj był
    > komunikat, że jeszcze kilka dni trzeba poczekać.

    To sie nazywa deflagracja.

    Eksperci badaja, ktora maka lepiej 'daje'...

    https://www.youtube.com/watch?v=sY3j8AhhjQk
    https://www.youtube.com/watch?v=9dK1M92FXgk

    https://www.youtube.com/results?search_query=WYBUCH+
    M%C4%84KI