  • 11. Data: 2014-10-27 18:50:59
    Temat: Re[2]: procedura po stłuczce - czy to normalne?
    Od: news <f...@i...pl>

    Hello dddddddd,

    > przyjął mandat bo sprawa ewidentna, w zasadzie szkoda niewielka i jakby
    > nie zaczął od 'to pana wina' to bym mu odpuścił.

    a-oc-sprawcy-wypadku

    --
    Best regards,
    news mailto:f...@i...pl

  • 12. Data: 2014-10-27 18:52:28
    Od: news <f...@i...pl>

    Hello dddddddd,

  • 13. Data: 2014-10-27 19:10:01
    Od: Sezamka <p...@m...pl>

    Hello dddddddd,

    a-oc-sprawcy-wypadku

    > o tym nie pomyślałem - mam - znalazło że allianz

    Dzwonisz do allianz, podajesz adres komisariatu i numer sprawy - i już
    oni sami się kontaktują, nie potrzeba żadnych innych zaświadczeń.

  • 14. Data: 2014-10-28 09:35:00
    Temat: Re: procedura po stłuczce - czy to normalne?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 27 paź 2014 o 14:20, Liwiusz pisze:
    > 1. 17zł to wygląda mi na opłatę za pełnomocnictwo (ale po co?). Spytaj
    > się ich co to jest. Do kasy urzędu miasta? Czy na konto? Z jakim tytułem?

    A mi na opłatę skarbową za wydanie zaświadczenia. Czyli ma to sens.

    --
    .B:artek.

  • 15. Data: 2014-11-08 08:11:59
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-10-27 14:16, dddddddd pisze:
> [...]
    > mi te 17zł. Ja tylko pytam z jakiej paki ten urząd bierze te 17zł i co
    > miałbym zrobić gdybym mieszkał w Szczecinie, a stłuczkę miał we Wrocławiu?
    > Dodam, że danymi ze sprawcą się nie wymieniliśmy, bo nie był chętny do
    > rozmowy innej niż 'to pana wina'. Do ubezpieczyciela bezpośrednio nie
    > pójdę - bo nie wiem do jakiego.
    > Da się to załatwić bez płacenia tych 17zł za wydanie zaświadczenia? Nie
    > to żebym się wkurwiał na to, że co chwilę muszę za coś zapłacić, ale po
    > prostu nie chcę dołożyć swoich 17zł do zmniejszenia zadłużenia w tym

    odpowiem sam sobie, niech się archiwizuje :)
    jak polecono mi na grupie wklepałem nr rej. w UFG, zadzwoniłem do
    ubezpieczyciela i zgłosiłem szkodę. Płaceniem 17zł zajął się
    ubezpieczyciel (a może oni dostają to za darmo?)
    Dlatego też polecam od razu zgłaszać się do ubezpieczyciela i olewać
    wizytę na policji.

    Łukasz

  • 16. Data: 2014-11-09 13:08:36
    Od: Mruk <t...@g...pl>

> [...]
    > to żebym się wkurwiał na to, że co chwilę muszę za coś zapłacić, ale po
    > prostu nie chcę dołożyć swoich 17zł do zmniejszenia zadłużenia w tym

    jeżeli jesteś stroną (twoje auto zostało rozbite) to możesz iść i za
    darmo oglądać dokumentację, wtedy spiszesz co trzeba

    oni mają jakąś tam interpretację, że to za "wydanie zaświadczenia".
    Podczas gdy Ciebie interesują tylko dane.

  • 17. Data: 2014-11-10 01:12:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mruk" <t...@g...pl>

    > jeżeli jesteś stroną (twoje auto zostało rozbite) to możesz iść i za darmo
    > oglądać dokumentację, wtedy spiszesz co trzeba

    No to można jeszcze odpis zrobić