  • 1. Data: 2010-05-30 17:17:16
    Temat: program do HDR-u
    Od: "AnkAknA" <A...@o...pl>

    cześć,
    jaki polecicie program do HDRu ?
    bo teraz mam program SNS-HDR Sebastiana Nibisza
    http://www.dobreprogramy.pl/SNSHDR,Program,Windows,1
    8117.html
    z trzech zdjęć o różnym EV (-1,0,+1) które mają po około 2-3MB
    robi jedno ok 600 kb,
    fajnie wyciąga obraz z cieni ale jakość dość średnia ...
    a jakich programów Wy używacie ?

  • 2. Data: 2010-05-30 17:35:36
    Temat: Re: program do HDR-u
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    Użytkownik "AnkAknA" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > robi jedno ok 600 kb,
    > fajnie wyciąga obraz z cieni ale jakość dość średnia ...

    Dynamic-Photo HDR - ale darmowy nie jest.

    /jr

  • 3. Data: 2010-05-30 17:39:35
    Od: "AnkAknA" <A...@o...pl>

    sorry miałam wersję 0.9.8
    po zmianie na wersję 1.1.6
    program robi plik wielkości 3mb i sa lepszej jakości
    ale dalej te kolorki są jakby przyblakłe,
    nie można zrobić takich pokręconych kolorystycznie
    zdjęć jak zwykle robia początkujący entuzjaści HDRu

  • 4. Data: 2010-05-30 17:43:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 30-05-2010 19:39, AnkAknA pisze:
> [...]
    > ale dalej te kolorki są jakby przyblakłe,
    > nie można zrobić takich pokręconych kolorystycznie
    > zdjęć jak zwykle robia początkujący entuzjaści HDRu

    Czyli same zalety, chyba że chcesz głęboko drążyć w HDR Hole :)

  • 5. Data: 2010-05-30 19:32:57
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <htu7sm$fhv$1@opal.futuro.pl>,
    AnkAknA nabazgrał:
> [...]
    > ale dalej te kolorki są jakby przyblakłe,
    > nie można zrobić takich pokręconych kolorystycznie
    > zdjęć jak zwykle robia początkujący entuzjaści HDRu

    Zdaje się autor podaje to jako jedną z podstawowych zalet programu...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Nowy Slackware!

  • 6. Data: 2010-05-30 20:20:34
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > ale dalej te kolorki są jakby przyblakłe,
    > nie można zrobić takich pokręconych kolorystycznie
    > zdjęć jak zwykle robia początkujący entuzjaści HDRu
    a suwaki nasycenia nie działają??
    mają bardzo szeroki zakres i do tego można je selektywnie ustawiać?

  • 7. Data: 2010-05-30 21:30:37
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a suwaki nasycenia nie działają??
    > mają bardzo szeroki zakres i do tego można je selektywnie ustawiać?

    W wersji free, nie ma suwaków - nie ma też GUI ;)

  • 8. Data: 2010-05-31 06:38:29
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "AnkAknA" <A...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >robi jedno ok 600 kb,
    >fajnie wyciąga obraz z cieni ale jakość dość średnia ...

    Photomatrix.

  • 9. Data: 2010-05-31 09:53:28
    Od: Psychotrop vel Grzegorz Laska von Lasocki <p...@o...pl>

    W dniu 2010-05-30 19:17, AnkAknA pisze:
    > bo teraz mam program SNS-HDR Sebastiana Nibisza

    > fajnie wyciąga obraz z cieni ale jakość dość średnia ...

    bo masz wersję lite - darmówka :)
    od razu kompresuje ...

    w wersji płatnej możesz sobie wszystko poustawiać :)

    --
    Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
    (wytnij _sp) p...@o...pl

  • 10. Data: 2010-05-31 21:45:24
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2010-05-30 19:17, AnkAknA napisał(a):
> [...]
    > robi jedno ok 600 kb,
    > fajnie wyciąga obraz z cieni ale jakość dość średnia ...

    Qtpfsgui 1.9.3 (darmówka, open source)

    najnowsza wersja 2.0, instalka pod windowsa jest płatna, albo darmowa do
    samodzielnej kompilacji...

    --
    CZAK