  • 1. Data: 2009-03-25 18:29:55
    Temat: program szpiegowski i Outlook Express pod Vist
    Od: "Lukas" <q...@o...pl>

    Witam
    Sorry, ze tutaj , ale z problemem , szczegolnie jesli chodzi o OE byc
    spotkalo sie wiele osob , bo wiekszosc lub czesc userow tej grupy korzysta
    zapewne z Outlooka, wiec probuje i tutaj . Moze kaurat ktos mial podobny
    problem

    Sytuacja wygląda tak :
    Witam
    Było ok, aż tu nagle pewnego dnia daje na nową wiadomosc pisze sobie maila i
    daje wyslij. Program nie wysyla, a umieszcza wiadomosc w skrzynce
    nadawczej( w opcjach mam wyslij wiadomosci bezzwłocznie). No i lipa,
    wciskam odbierz/wyslij , program w ogole sie nei laczy z serwerem. Mowie
    sobie co do cholery, czyzby cos z ustawieniami konta ? . NO i zamykam
    program , odpalam a on sam sobei ta w/w wiadomosc wysyla i sciaga z serwera
    to co na nim jest ( wlaczona opcja po ruchomieniu odbierz wyslij)

    Z moich obserwacji wynika, że:
    -program OE dziala tylko w momencie wlaczenie programu , wtedy elegancko
    sciaga z serwera poczte i rowniez ja wysyla jak jest cos w skrzynce
    nadawczej , po tej operacji jzu nic nie robi, jak cos napisze znowu
    umieszcza w skrzynce nadawczej i za nic nie da sie wyslac. Wiec znowu
    zamykam OE i odpalam , w ten oto sposob korzystam z poczty . Dodam , ze jak
    w opcjach wylaczona jest wyslij/odbierz przy uruchamianiu to po wlaczeniu
    jak wcisen odbierz/ wyslij program sie laczy , moze robi to pare razxy i
    jest ok, ale tal dlugo , az cos nei zaciagnie, jak tylko zaciagnie koniec .
    Trzena znowu zamknac i odpalic soft.

    Myslalem , ze to wirus , zrobil od nowa system i jest to samo !!!! , a
    wczesniej bylo dobrze , nie wiem co to jest...

    a drugi pytanie to o program szpiegowski

    Szukam jakiegos mega prostego softu cos ala 007 SPY do monitorowania
    komputera, moze to byc nawet prosty keylogger , kotry by tylko zapisywal to
    co sie pisze na kalwiaturze. Problem jednak w tym , ze praktycznie kazda
    Vista ma razem z systemem jakiegos antywirusa i zaczyna sie problem. Mozna
    ew. zrobic wyjątek w programie antyw, ale szukam czegos co antywirus nie
    znajdzie. Idealnie by bylo jakaby po wpisaniu maila programik sam wysylal
    zapisane logi . Oczywiscie nei moze byc widoczny podczas odpalania systemi ,
    ma pracowac w tle , ale to chyba oczywiste.

    Polecacie cos ?

  • 2. Data: 2009-03-25 18:34:00
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Lukas"
> [...]
    >zapewne z Outlooka, wiec probuje i tutaj . Moze kaurat ktos mial podobny

    "Kaurat" może byś jeszcze napisał o kolorze kupy swojego kota, bo
    przecież wielu grupowiczów pewnie ma koty, więc pewnie będzie coś na ten
    temat wiedzieć.
    Poza tym, Outlook to nie Outlook Express.

    >Polecacie cos ?

    http://ntg.prv.pl/

    PS: Przykre, że alt ci nie działa w klawiaturze.
    PPS: W polskiej typografii nie zostawia się odstępu przed znakami
    interpunkcyjnymi (z wyjątkami, pod które jednak nie podpadasz).
    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Nie kucyk czyni dziewicę(macierzanka)
    `b K...@e...eu.org d'

  • 3. Data: 2009-03-25 19:52:44
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Mariusz Kruk, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości s...@e...rdc.pl pobredza:

    > PPS: W polskiej typografii nie zostawia się odstępu przed znakami
    > interpunkcyjnymi (z wyjątkami, pod które jednak nie podpadasz).

    Znaki typograficzne nie są znakami przystankowymi.

    --
    tbr

  • 4. Data: 2009-03-25 20:06:47
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tiber"
    >Znaki typograficzne nie są znakami przystankowymi.

    "Przestankowymi".
    Faktycznie, żeby być w pełni zgodny z terminologią, powinienem napisać
    coś w stylu "znakami typograficznymi będącymi graficznym przedstawieniem
    znaków interpunkcyjnych". Ale mam wrażenie, że zastosowany przeze mnie
    skrót myślowy jest wystarczająco oczywisty, a pełna forma tylko
    niepotrzebnie zaciemniałaby obraz.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Microsoft Office 2000: Polubiłeś duże nomi-
    .\....@e...eu.org.\.\. nały

  • 5. Data: 2009-03-25 20:54:27
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Lukas pisze:
    > Witam
    > Sorry, ze tutaj , ale z problemem , szczegolnie jesli chodzi o OE byc
    > spotkalo sie wiele osob , bo wiekszosc lub czesc userow tej grupy korzysta
    > zapewne z Outlooka,

    nie... (mam nadzieje ze nie)

    > Sytuacja wygląda tak :
    (cut)
    > Polecacie cos ?

    Ubuntu... MAndriva...

    ToMasz

    PS
    Moze dobra grupa, np czytniki, albo windows.costam

  • 6. Data: 2009-03-25 22:23:37
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Mariusz Kruk, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości s...@e...rdc.pl pobredza:

    > "Przestankowymi".

    Litrówka, jak to mówią.

> [...]
    > zastosowany przeze mnie skrót myślowy jest wystarczająco oczywisty, a
    > pełna forma tylko niepotrzebnie zaciemniałaby obraz.

    Można było po prostu napisać "w polskiej interpunkcji", ze wszystkimi
    tego konsekwencjami.

    --
    tbr

  • 7. Data: 2009-03-25 22:27:03
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    ToMasz, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości gqe4of$dlr$...@n...interia.pl pobredza:

    > nie... (mam nadzieje ze nie)

    Ponieważ gdyż?

    > (cut)
    >
    > Ubuntu... MAndriva...

    To nie są keyloggery (a jeśli są to dzięki za ostrzeżenie). Czytaj posty
    na które odpowiadasz.

    --
    tbr

  • 8. Data: 2009-03-25 22:37:38
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tiber"
    >Można było po prostu napisać "w polskiej interpunkcji", ze wszystkimi
    >tego konsekwencjami.

    No nie. Interpunkcja mówi tylko, że przecinek powinien się znaleźć
    między wyrazami. Kwestie odstępów w graficznej reprezentacji tego to już
    typografia. (zresztą jakbyśmy się chcieli czepiać na całego, należałoby
    napisać, że odstępy się, owszem, zostawia, tylko różnej wielkości ;->)

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Jestem zegarem! Mam wskazówki od psychiatry.
    `b K...@e...eu.org d'

  • 9. Data: 2009-03-26 07:03:35
    Od: "Spili" <s...@n...ciachto.pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]

    > typografia. (zresztą jakbyśmy się chcieli czepiać na całego, należałoby
    > napisać, że odstępy się, owszem, zostawia, tylko różnej wielkości ;->)

    Najpierw opieprz**** Lukasa a teraz sami pitolicie trzy po trzy...

    pl.gramatyka

    ntg!

  • 10. Data: 2009-03-26 10:04:37
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

> [...]
    > temat wiedzieć.
    > Poza tym, Outlook to nie Outlook Express.

    Hmn, a czasem "outlook" czy tam "outlook express" w systemie Vista to nie...
    "poczta systemu windows" ? :)

    pzdr

    --
    doom3