  • 41. Data: 2010-04-09 09:58:38
    Temat: Re: programy lojalnościowe - kalkulacje :)))
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysiek Kielczewski k...@g...com ...

    > Napisałeś, że Neste od Shella się różni jak Skoda od Mercedesa ;-P

    ach, tabloizacja zycia.
    Całosc, panie Krzysztofie, czytamy całosc!

    P.S. Tak wiem, ze i ja wiem, i ty wiesz... :)

  • 42. Data: 2010-04-09 09:59:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Chyba dawno w McDonalds nie byłeś, albo jesteś w stanie się dwoma
    > cheesburgerami najeść. ;-)

    wlasnie ostatnio byłem!!!
    za 13zł masz duza kanapke + zestaw happy meal - chyba trudno sie tym nie
    najeść. A całkiem niedawno była promo 2 duze kanapki za 10zł.

  • 43. Data: 2010-04-09 09:59:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Brzezi b...@g...com ...

    > wiec 20zl/15min to nie jest kiepski "zarobek" :)

    eee, szału nie ma... ;-P

    > poza tym nie musze czekac w kolejce i prosto korzystam z
    > karty neste :)

    to ewentualnie byłby dla mnie jakis tam plus, gdyby nie to, ze pamietam
    goscia, ktory dzwonił ze stacji na infolinie :)

  • 44. Data: 2010-04-09 21:06:14
    Od: Mariusz <m...@o...pl>

    Dnia Thu, 08 Apr 2010 00:25:26 +0200, Rafał Woźniak napisał(a):

    > jesteś pewien? mnie za flotę na zwykłe paliwo (nie verva) punkty nabili.
    > jakieś dwa tygodnie temu to było

    Punkty tylko za verwę nabijają. Kupujesz może ten orlenowski płyn do
    spryskiwaczy? Za zimowy było zdaje się 500 pkt. ale tak strasznie
    śmierdział, że musiałem szyby opuszczać, a na początku tak ładnie pachniał.
    Chyba był o zapachu drzewa sandałowego ;)

    --
    Pozdrawiam.