  • 1. Data: 2010-12-11 15:55:39
    Temat: prośba o konwersję PCB Eagle do PDF
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Czy znajdzie się dobra dusza, która by mogła wydrukować do PDF projekt
    płytki znajdującej się w tym archiwum:
    http://elportal.pl/ftp_05/201008szkola169.zip ? Chodzi o plik avrevb.brd
    (w formacie Eagle) znajdujący się w podarchiwum 169hoffmann.zip.
    Potrzebowałbym dolną warstwę ścieżek w widoku normalnym (najlepiej dwa
    egzemplarze płytki obok siebie w odległości 1-2 cm) i warstwę opisową w
    odbiciu lustrzanym, tez dwa egzemplarze. Z góry dzięki!
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2010-12-11 18:59:32
    Temat: Re: prośba o konwersję PCB Eagle do PDF
    Od: "Pitlab" <p...@p...wp.pl>

    > Czy znajdzie się dobra dusza, która by mogła wydrukować do PDF projekt
    > płytki

    Mogę wydrukować, ale równie szybko możesz zainstalować sobie jakąś "dukarkę
    PDF" np. "PDF Creator" i wydrukować za jej pomocą. Będziesz miał dokładnie
    tka jak chcesz.

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.eu

  • 3. Data: 2010-12-11 19:11:07
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 11.12.2010 16:55, badworm pisze:
> [...]
    > egzemplarze płytki obok siebie w odległości 1-2 cm) i warstwę opisową w
    > odbiciu lustrzanym, tez dwa egzemplarze. Z góry dzięki!
    Smacznego:
    http://prowizorka.da.ru/~michoo/smieci/dane_wyjsciow
    e.pdf

    A na przyszłość zainstaluj sobie drukarke pdf + inkscape.

    Michoo

  • 4. Data: 2010-12-12 11:20:08
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 11 Dec 2010 20:11:07 +0100, Michoo napisał(a):

    > Smacznego:
    > http://prowizorka.da.ru/~michoo/smieci/dane_wyjsciow
    e.pdf
    > A na przyszłość zainstaluj sobie drukarke pdf + inkscape.

    Dzięki bardzo. Problemem nie jest sama konwersja do PDF lecz brak
    Eagle'a :)

  • 5. Data: 2010-12-12 12:08:49
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 12.12.2010 12:20, badworm pisze:
    > Dzięki bardzo. Problemem nie jest sama konwersja do PDF lecz brak
    > Eagle'a :)
    Eagle za darmo jest do użytku non-commerce na win/mac/lin, zajmuje
    kilkadziesiąt MB, wiec co za problem?

    Michoo

  • 6. Data: 2010-12-12 12:13:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-12-12 13:08, Michoo wrote:
    > Eagle za darmo jest do użytku non-commerce na win/mac/lin

    Ogranicza obszar w tym trybie i to dość upierdliwie.

  • 7. Data: 2010-12-12 12:35:20
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 12.12.2010 13:13, Sebastian Biały pisze:

    > Ogranicza obszar w tym trybie i to dość upierdliwie.
    Ale do obejrzenia/wydrukowania/wygenerowania gerberów wystarcza.

    Michoo

  • 8. Data: 2010-12-12 19:06:32
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 13:08:49 +0100, Michoo napisał(a):

    > Eagle za darmo jest do użytku non-commerce na win/mac/lin, zajmuje
    > kilkadziesiąt MB, wiec co za problem?

    No ale trzeba ściągnąć, zainstalować i rozeznać się, jak zduplikować
    płytkę (o ile wersja darmowa na to pozwoli ze względu na ograniczenie
    rozmiaru płytki do AFAIR 8x10cm) i jak poprawnie wydrukować pożądane
    warstwy :) Dzięki jeszcze raz za PDFa.

  • 9. Data: 2010-12-12 19:56:30
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 12.12.2010 20:06, badworm pisze:

> [...]
    > płytkę (o ile wersja darmowa na to pozwoli ze względu na ograniczenie
    > rozmiaru płytki do AFAIR 8x10cm) i jak poprawnie wydrukować pożądane
    Dlatego do duplikowania, rozmieszczania na kartce, etc używam inkscape.

    > Dzięki jeszcze raz za PDFa.
    np

    Michoo

  • 10. Data: 2010-12-12 22:46:37
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    Pitlab pisze:

    > Mogę wydrukować, ale równie szybko możesz zainstalować sobie jakąś
    > "dukarkę PDF" np. "PDF Creator" i wydrukować za jej pomocą.

    O ile dobrze pamiętam, to Eagle umożliwia tworzenie plików *.ps
    bezpośrednio. Tak tylko - tytułem uzupełnienia. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.