  • 11. Data: 2009-04-25 19:01:49
    Temat: Re: [protel] zgodność płytki ze schematem
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    przepraszam mam same pytania... w mojej płytce warstwa keepout
    nachodzi na złącze krawędziowe - protel sygnalizuje mi błąd -
    czy można ten błąd jakoś wyłączyć - wykluczyć?

  • 12. Data: 2009-04-25 22:14:56
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:

    > a może Ktoś wie jak tworzy się w protelu otwory do wiercenia?

    Zwykły pad o średnicy otworu większej niż miedzi. Podczas produkcji
    otwory wierci się przed trawieniem.

    Możesz oczywiście dodać otwory na innej warstwie - ważne aby trafiły do
    programu wierceń generowanego przy tworzeniu dokumentacji. Jeżeli sam ją
    przygotowujesz (tzn. pliki w formacie Gerber z wizerunkiem ścieżek oraz
    plik Excellon sterujący wiertarką) - po prostu sprawdź po wygenerowaniu,
    czy zostaną wywiercone właściwą średnicą wiertła.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 13. Data: 2009-04-25 22:17:38
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:

    > i jeszcze jedno, czy w protelu pcb jest jakiś klawisz typu odśwież?

    End

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/