  • 1. Data: 2013-03-06 10:01:56
    Temat: przeglad a brak miejsca w dowodzie
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    jak wyglada sprawa z przegladem auta a brakiem miejsca w dowodzie.

    Slyszalem, ze na stacji gosciu wystawia kwit, ze auto przeszlo badania
    i zostalo dopuszczone. Z takim kwitem udajemy sie do urzedu
    komunikacji i tam wystawiaja nowy dowod i przybijaja pieczatke, ze ma
    wazne badania czy trzeba znowu jechac na stacje po pieczatke...i znowu
    zaplacic?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-03-06 10:03:38
    Temat: Re: przeglad a brak miejsca w dowodzie
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2013-03-06 10:01, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > komunikacji i tam wystawiaja nowy dowod i przybijaja pieczatke, ze ma
    > wazne badania czy trzeba znowu jechac na stacje po pieczatke...i znowu

    W urzedzie wbijaja pieczatke.

    --
    jarek

  • 3. Data: 2013-03-06 10:04:05
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > komunikacji i tam wystawiaja nowy dowod i przybijaja pieczatke, ze ma
    > wazne badania czy trzeba znowu jechac na stacje po pieczatke...i znowu

    Jedziesz do wydziału komunikacji z badaniem na kartce, dostajesz
    tymczasowy dowód, oczywiście zapłacić trzeba, za kilka tygodni dostajesz
    nowy dowód z pieczątką.

  • 4. Data: 2013-03-06 10:58:26
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Pieczatke wbija w urzedzie.

    Moze ktos wytlumaczy, dlaczego w dowodzie rejestracyjnym jest stosunkowo
    malo miejsc na wpisy. A przeciez wpisy te szybko przybywaja.
    Z kolei karta pojazdu do obszerna ksiazeczka z multum rubryk na wpisy. Poza
    jakims tam jednym wpisem dokonanym przy zakupie, nie mialem nigdy potrzeby,
    zeby cos tam dopisywac.

    R.

  • 5. Data: 2013-03-06 12:16:21
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-03-06 10:58, Robbo pisze:
> [...]
    > Z kolei karta pojazdu do obszerna ksiazeczka z multum rubryk na wpisy.
    > Poza jakims tam jednym wpisem dokonanym przy zakupie, nie mialem nigdy

    Masz wspomagać jaśnie panujący nam żont* i kupować nowe auta, płacić
    akcyzę, opłaty skarbowe na wyżywienie armii darmozjadów w urzędach.

  • 6. Data: 2013-03-06 22:32:54
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2013-03-06 09:01, a...@p...pl <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    > komunikacji i tam wystawiaja nowy dowod i przybijaja pieczatke, ze ma
    > wazne badania czy trzeba znowu jechac na stacje po pieczatke...i znowu

    Było na grupie milion razy. Bierzesz tę karteczkę i z nią jeździsz, nie
    płacisz za nowy dowód i jesteś zadowolony. Dokładniejsze wypowiedzi i
    flame'y na temat stanu prawnego i potencjalnych konsekwencji znajdziesz
    w archiwum (generalnie teoretycznie nic Ci nie grozi, ale jak policjant
    uważa inaczej to może się zdarzyć, że będziesz musiał dla świętego
    spokoju wymienić).

  • 7. Data: 2013-03-06 23:03:48
    Od: "Ryszard G." <r...@i...eu>

    Użytkownik "Robson" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Jedziesz do wydziału komunikacji z badaniem na kartce, dostajesz
    tymczasowy dowód, oczywiście zapłacić trzeba, za kilka tygodni dostajesz

    Można i bez tymczasowego, jest wtedy taniej wystarczy adnotacja
    płaci się wtedy tylko za nowy DR
    Ja tak robiłem, nie pamiętam szczegółów - trzeba chyba zmieścić się w 2
    tygodnie po odbiór

    pozdrawiam,
    Ryszard