  • 1. Data: 2009-04-27 21:01:10
    Temat: odtwarzacz mp3 na symbiana
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    jest jakis player na symbiana ktory umozliwia proste skasowanie
    pliku ktory w danym momencie jest odtwarzany?
    nazbieralo mi sie przez lata od cholery roznych dziwnych kawalkow
    glownie kabartey i inne duperele ktore ktos mi popodsylal i
    chcialbym sobie to wrzucic na karte, poodsluchiwac, zostawic co
    dobre
    problem w tym ze ciezko to spamietac, a kasowac slabe rzeczy
    na biezaco domyslnym playerem jeszcze ciezej
    (gdyby dodatkowo ustawianie gaina mialo to byloby miodzio, ale
    jak bez to tez przezyje)

  • 2. Data: 2009-04-27 21:14:35
    Temat: Re: odtwarzacz mp3 na symbiana
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    tg pisze:

    > jest jakis player na symbiana ktory umozliwia proste skasowanie pliku
    > ktory w danym momencie jest odtwarzany?

    Mogę się mylić, minęły wieki odkąd używałem Symbiana.
    Przypadkiem LCG Jukebox nie miał takiej funkcji?

  • 3. Data: 2009-04-28 16:02:49
    Od: "Piotr M " <h...@W...gazeta.pl>

    tg napisał(a):

    > jest jakis player na symbiana ktory umozliwia proste skasowanie
    pliku ktory w danym momencie jest odtwarzany?

    MP3? Ja bym wykorzystał do tego eksplorator plików, np X-plore.

    Pzdr, Piotr M

  • 4. Data: 2009-04-29 08:32:40
    Od: "Latet" <x...@x...pl>

    > jest jakis player na symbiana ktory umozliwia proste skasowanie
    > pliku ktory w danym momencie jest odtwarzany?

    [OT]
    Marzy mi sie taka funkcja w Winampie na peceta...

    latet

  • 5. Data: 2009-04-29 11:40:15
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Latet napisał(a):

    > [OT]
    > Marzy mi sie taka funkcja w Winampie na peceta...

    Znaczy się pod Windows, chciałeś Waść napisać.
    Bo na pececie pod Linuksem nie ma z tym żadnego problemu.
    Ot, choćby:
    http://ubuntuswitch.blogspot.com/2007/12/delete-song
    s-amarok-script.html

    --