  • 11. Data: 2018-02-22 13:28:28
    Temat: Re: przeniesienie vibera
    Od: p...@g...com

    --Z pewnych powodow chce to offline wykonac.

    Using a file explorer that allows access to the whole device (e.g. ES File Explorer),
    navigate to /data/data/com.viber.voip/databases on your source device, and copy the
    file viber_messages to the same location on your target device.

  • 12. Data: 2018-02-22 14:58:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 22 Feb 2018 04:28:28 -0800 (PST), w
    <9...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

> [...]
    copy the file viber_messages to the same location on your target device.

    Aby do tych katalogów się dostać, musisz mieć roota.

  • 13. Data: 2018-02-22 21:21:15
    Od: p...@g...com

    Niekoniecznie. Oprogramowanie kopii zapasowej ma odpowiednie uprawnienia. Właśnie tak
    przeniosłem vibera a właściwie com.viber.voip.db przy pomocy Huawei Backup czy
    wystarczy podmienić plik w kopii np Samsunga nie będę się zakładał ale szansa jest
    spora ;-)
    Aha ten wariant z chmura też jest ciekawy bo Gdrive nie pokazuje nowych plików mimo
    że Viber melduje wykonanie kopii i konto jest podłączone