  • 1. Data: 2010-12-12 18:46:25
    Temat: przetwornica DC / DC do zasilania z jednego ogniwa
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Rozglądam się za przetwornicą DC / DC umożliwiającą zasilanie układów 5V i
    3,3V z jednego ogniwa.

    Wyszperałem schematy z zastosowaniem układu UCC3941, okazało się, że to już
    historia. Na stronach TI wyszperałem, że jego zamiennikiem jest seria:
    TPS61020, TPS61024, TPS61025, TPS61026, TPS61027, TPS61028, TPS61029

    Ale jak widzę to też nie jest dostępne, a jak nawet jest to za chore
    pieniądze.

    Pytanie więc brzmi: Czy znacie symbol jakiejś przetwornicy DC/DC,
    działającej przy napięciu wejściowym 0,8-1V i dającej na wyjściu 5V, 3V3 lub
    z regulacją napięcia, któr była by bez problemu dostępna za normalne
    pieniądze?

  • 2. Data: 2010-12-12 20:50:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    Sunday, December 12, 2010, 7:46:25 PM, you wrote:

> [...]

    > działającej przy napięciu wejściowym 0,8-1V i dającej na wyjściu 5V, 3V3 lub
    > z regulacją napięcia, któr była by bez problemu dostępna za normalne

    LM2621?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2010-12-12 22:52:49
    Od: mk <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-12 19:46, Marcin Wasilewski pisze:
    > Rozglądam się za przetwornicą DC / DC umożliwiającą zasilanie układów 5V
    > i 3,3V z jednego ogniwa.

    MCP1624, MCP1640. Dostępne np. w TME.

    pzdr
    mk

  • 4. Data: 2010-12-12 23:18:09
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "mk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > MCP1624, MCP1640. Dostępne np. w TME.
    > pzdr
    > mk

    O dzięki, to przynajmniej jest dostępne i tanie.

    A indukcyjności do tego gdzie kupujecie (w ilościach detalicznych), bo w TME
    to raczej zbyt dużego wyboru cewek nie ma, no chyba, że źle szukam...

  • 5. Data: 2010-12-12 23:48:49
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 13.12.2010 00:18, Marcin Wasilewski pisze:
> [...]
    > TME to raczej zbyt dużego wyboru cewek nie ma, no chyba, że źle szukam...
    maritex

    Michoo

  • 6. Data: 2010-12-13 04:51:14
    Od: "mw158979" <...@t...pl>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> schrieb
> [...]
    lub
    > z regulacją napięcia, któr była by bez problemu dostępna za normalne

    NCP1410, LT1610 oba regulowane, obudowa msop

    mw158979(a)gmail.com

  • 7. Data: 2010-12-16 14:21:01
    Od: s...@p...onet.pl

    L6920

  • 8. Data: 2010-12-16 16:58:51
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 12 Gru, 19:46, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:
> [...]
    > 3,3V z jednego ogniwa.
    >
    > Wyszpera em schematy z zastosowaniem uk adu UCC3941, okaza o si , e to ju
    > historia. Na stronach TI wyszpera em, e jego zamiennikiem jest seria:
    > TPS61020, TPS61024, TPS61025, TPS61026, TPS61027, TPS61028, TPS61029
    >
    > Ale jak widz to te nie jest dost pne, a jak nawet jest to za chore
    > pieni dze.
    >
    > Pytanie wi c brzmi: Czy znacie symbol jakiej przetwornicy DC/DC,
    > dzia aj cej przy napi ciu wej ciowym 0,8-1V i daj cej na wyj ciu 5V, 3V3 lub
    > z regulacj napi cia, kt r by a by bez problemu dost pna za normalne

    Jak juz poskladasz i uruchomisz to daj znac na grupie o rezultacie.
    Tez mi takie cos po glowie chodzi bo bym sobie zmontowal przetwornice
    dla ogniw fotowoltaicznych.

    Wymyslilem ze aby pracowaly najsprawniej to podepne je po dwa
    szeregowo i takie zespoly po kilka rownolegle. Dzieki temu bede mial
    te 1-3V ale przez wiekszosc czasu, nawet w pochmurne dni.
    Sadze ze taka przetwornica 1-3V->5V pozwolila by na sprawne ladowanie
    gadzetow przy wiekszosci warunkow slonecznych. No, chyba ze gdzies
    pobladzilem...