  • 1. Data: 2009-12-01 23:35:39
    Temat: przewodowy przedłużacz pilota
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    Witam
    Jest sobie np taki
    http://www.dipol.com.pl/przewodowy_przedluzacz_pilot
    ow_multi-link_XR94210.htm
    przedluzacz IR ktory wg opisu dziala na koncentryku w instalacji antenowej.
    Takie chyba oczywiste pytanie (ale chce sie upewnic :) ) - czy bedzie on
    dzialal jesli do kabla bedzie podlaczony tylko nadajnik i odbiornik i nie
    bedzie on wpiety w instalacje antenową ? Poprostu nadajnik -> (kabel
    koncentryczny) -> odbiornik
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-12-02 00:00:56
    Temat: Re: przewodowy przedłużacz pilota
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> wrote in message
> [...]
    > dzialal jesli do kabla bedzie podlaczony tylko nadajnik i odbiornik i nie
    > bedzie on wpiety w instalacje antenową ? Poprostu nadajnik -> (kabel

    powinien

  • 3. Data: 2009-12-02 08:43:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 2 Dec 2009 00:35:39 +0100, PanAdol napisał(a):

    > czy bedzie on
    > dzialal jesli do kabla bedzie podlaczony tylko nadajnik i odbiornik

    Tak i wtedy kabel nie musi byc antenowy. Wystarczy cienki dwużyłowy
    przewód.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2009-12-02 08:57:05
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    > Tak i wtedy kabel nie musi byc antenowy. Wystarczy cienki dwużyłowy
    > przewód.
    > --
    Oo. Ciesze sie. Ale musi byc ekranowany czy np na jednej parze skretki
    pojdzie ?
    Pzdr

  • 5. Data: 2009-12-02 09:03:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 2 Dec 2009 09:57:05 +0100, PanAdol napisał(a):

    > Oo. Ciesze sie. Ale musi byc ekranowany czy np na jednej parze skretki
    > pojdzie ?

    Spoko. Para nie musi być ekranowana. Taki sygnał może sobie współżyć z
    sygnałem Ethernet na jednym kablu wieloskrętkowym. Zbyt różne dziedziny
    częstotliwości.
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2009-12-03 07:02:24
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jacek Maciejewski pisze:

    > Spoko. Para nie musi być ekranowana. Taki sygnał może sobie współżyć z
    > sygnałem Ethernet na jednym kablu wieloskrętkowym. Zbyt różne dziedziny
    > częstotliwości.
    a czy takie coś(przekazywanie podcerwieni z pilota prze sciane), dało by
    się zrobić taniej? wystarczy mi 2.5m?
    ToMasz

  • 7. Data: 2009-12-03 08:43:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 03 Dec 2009 08:02:24 +0100, ToMasz napisał(a):

    > a czy takie coś(przekazywanie podcerwieni z pilota prze sciane), dało by
    > się zrobić taniej? wystarczy mi 2.5m?

    Taniej niż co? :) Sam raczej nie zrobisz, kup gotowca i parę m dwużyłowego
    przewodu (linka 2x0,25mm^2) i masz co chcesz.
    Sama podczerwień nijak przez ścianę nie przeleci :)
    --
    Jacek

  • 8. Data: 2009-12-03 09:19:57
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    ToMasz pisze:

    > a czy takie coś(przekazywanie podcerwieni z pilota prze sciane), dało by
    > się zrobić taniej? wystarczy mi 2.5m?
    > ToMasz
    można lusterka poustawiać:)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 9. Data: 2009-12-03 09:54:35
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > a czy takie coś(przekazywanie podcerwieni z pilota prze sciane), dało
    > by się zrobić taniej? wystarczy mi 2.5m?
    > ToMasz

    Hmm, soczewka skupiajaca, w jej ognisku jakis swiatlowod (co do dopasowania
    optycznego to nie pamietam jakie bedzie idealne) i drugi koniec swiatlowodu
    wprost przy okienku "IR" danego urzadzenia. Dosc czule sa te bestie - nie
    prawdasz? Strzelam z pilota w przeciwlegla sciane i dziala... a to przeciez
    ulamki wata mocy docieraja, sciana silnie dyfuzyjna itd. Powinno sie udac z
    moim planem. Pytanie czy wystarczy tani plastikowy swiatlowod, pewnie tak!

  • 10. Data: 2009-12-03 20:32:27
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    Taki pomysl tylko - czy na 2,5m to nei mnozna by poprostu odlaczyc diode
    odbiorcza tego urzadzenia i polaczyc ja 2,5metrowym kablem - skretka np ?
    Pzdr
    Adam