  • 1. Data: 2009-12-01 21:31:05
    Temat: PWM na SAM7S32 nie uruchamia się.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam SAM7S32. Chcę uzyskać PWM. Procesor działa z pełną prędkoscią i
    poprawnie (przerwanie PIT dziala dokładnie z takim okresem z jakim
    powinno, więc mam pełna predkość zegara taktującego rdzeń).

    Wziąłem do reki lib_AT91..., przejrzalem wszystko w internecie co mi
    wpadło w łapska dotyczące PWM i wyprodukowalem kod, który _nie działa_.

    AT91F_PWMC_StopChannel( AT91C_BASE_PWMC, AT91C_PWMC_CHID0 );
    AT91F_PIO_CfgPeriph( AT91C_BASE_PIOA, AT91C_PA11_PWM0, 0 );
    //AT91F_PIO_CfgPeriph( AT91C_BASE_PIOA, 0, AT91C_PA11_PWM0 );

    AT91F_PWMC_CfgPMC();
    //AT91F_PWMC_CH0_CfgPIO();

    AT91F_PWMC_CfgChannel(
    AT91C_BASE_PWMC
    , AT91C_PWMC_CHID0
    , 0 //0x0a
    , 100
    , 75
    );

    //AT91C_BASE_PWMC_CH0->PWMC_CMR = AT91C_PWMC_CPRE_MCKA|AT91C_PWMC_CPOL;

    AT91F_PWMC_StartChannel(
    AT91C_BASE_PWMC
    , AT91C_PWMC_CHID0
    );

    Komentarze pokazują miejsca eksperymentowania. Mimo zaklęć pin PA11
    pozostaje martwy, choć fizycznie jest odpinany z GPIO, bo nie mogę nim
    recznie sterować (a sąsiednimi mogę). Pin PA11 jest sprawny elektrycznie
    - nie inicjujac PWM mogę nim recznie machać z kodu.

    Zakładam więc, że potrafie podpiąc PWM do pinu, ale z jakiejś przyczyny
    PWM nie pracuje. Co ciekawe w zależności od tego jakie mam szczęscie
    podczas wlaczania zailania pin pozostaje albo w stanie 1 albo w 0 (i juz
    sie nie zmienia). Errate czytalem, nic mi w oko nie wpadło.

    Czy ktoś może zasugerować czego mi brakuje? Może gdzieś nie podpinam
    głównego zegara do modułu PWM? Ale chyba to powinno się zrobić samo w
    PWMC_CfgPMC().

    Brak mi już pomysłów co sprawdzić, spędziłem nad tym jakieś 1.5
    popoludnia i bez efektów. Poratuje ktoś?