  • 11. Data: 2010-01-13 08:38:06
    Temat: Re: pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życia
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Feromon napisał(a):

    > Nie do żony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?

    Żona dziewczyny kochanki- brzmi ciekawie :-)

    Ja wysyłam (w 99% do żony właśnie) jak trzeba np. czyjś adres/telefon/
    pesel podać (wygodniej i mniej szans na pomyłkę), ewentualnie gdy
    nie bardzo można rozmawiać ("Będę później, autobus stoi w korku").
    Ze 20 na miesiąc.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 12. Data: 2010-01-13 08:47:35
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szadzik" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja zależnie od dnia potrafię wysłać od 2 do 30. Klawiaturka QWERTY
    robi
    > swoje, hehe.

    Swoje w sensie jest lepsza i szybsza od rozmowy ?
    Ja jednak wole zadzwonic i pogadac, otrzymywac SMSow tez nie lubie, wole
    jak ktos zadzwoni.

    Pozdrawiam,

  • 13. Data: 2010-01-13 09:16:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    >>
    > Swoje w sensie jest lepsza i szybsza od rozmowy ?
    > Ja jednak wole zadzwonic i pogadac, otrzymywac SMSow tez nie lubie, wole

    I żeby przeszkadzał Ci w oglądaniu Twojej ulubionej reklamy? Daj
    spokój, SMS jest o wiele wygodniejszy. Jak chcesz się dowiedzieć, czy
    idziesz z kolegą na piwo, to po co dzwonić? Kolega siedzi w pracy, sam
    jeszcze się nie zastanawiał, czy chce iść, może chce jeszcze kogoś
    zaprosić, SMS jest konkretny, szybka informacja, nie przeszkadza, można
    odpowiedzieć w wolnej chwili. Zaryzykuję twierdzenie, że SMS jest dla
    prawdziwych mężczyzn.

    Rozmowa? Niech sobie baby do siebie dzwonią i gadają po 5 minut jak
    chcą się umówić na zakupy. Nie widzę powodu, aby mężczyźni też byli tacy
    zniewieściali. Czy trzeba paplać minutę przez słuchawkę, aby się
    dowiedzieć jednozdaniowego konkretu?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-01-13 09:18:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    frank drebin pisze:

    > mój znajomy wygadał się pewnego razu, że puścił w m-cu 3 pakiety 600 smsów.
    > Kuźwa, to średnio 60 dziennie, codziennie.

    To nawet nie 5 na godzinę. Niektórzy więcej czasu na usenecie
    spędzają :)

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2010-01-13 10:17:44
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Pytam, bo już myślę, że jestem nienormalny.
    > Ile normalny dorosły, zonaty mężczyzna może napisać dziennie SMSów?
    > Nie do żony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?
    >
    > Ja powyżej 10 dziennie tracę cierpliwość...

    Ja ponad tysiac miesiecznie, dobry T9 + klawiatura numeryczna klasyczna (nie
    dotykowa) - pisze jedna reka, czasem bezwzrokowo:-) zadne tam qwerty;-)

    Pozdr;

    p.s.
    Liczba ponad tysiac dotyczy przeliczenia na standard (160znakow), bo
    faktycznie to jest duzo sms-ow wieloczesciowych (przekraczaja 160)

  • 16. Data: 2010-01-13 10:20:44
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > To nawet nie 5 na godzinę. Niektórzy więcej czasu na usenecie spędzają
    > :)

    Niekoniecznie, jesli pisal z polskimi znakami (jak ja) i do tego dluzsze niz
    160 znakow, to faktycznych, nazwijmy to 'wiadomosci' jest mniej.

  • 17. Data: 2010-01-13 10:21:41
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > p.s.
    > Liczba ponad tysiac dotyczy przeliczenia na standard (160znakow), bo
    > faktycznie to jest duzo sms-ow wieloczesciowych (przekraczaja 160)

    Plus Unikode, czyli polskie znaczki, czyli faktyczna liczba wyslanych
    'wiadomosci' wyjdzie mniej.

  • 18. Data: 2010-01-13 10:42:38
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ile normalny dorosły, zonaty mężczyzna może napisać dziennie SMSów?

    Normalny nie pisze SMS:)

    Szymon

  • 19. Data: 2010-01-13 10:48:15
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@O...pl> napisał w wiadomości

    > Normalny nie pisze SMS:)

    To ja tylko trochę nienormalny jestem. A już się bałem.
    Czyli nie można ode mnie wymagać odpisywania :))

    Feromon

  • 20. Data: 2010-01-13 10:54:20
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    > prawdziwych mężczyzn.
    >
    > Rozmowa? Niech sobie baby do siebie dzwonią i gadają po 5 minut jak

    Z lenistwa. Rozmawiam. Nie sms-uję
    choć na piwo to dla mnie od wyciągnięcia tel do naciśnięcia - wyślij
    minuta kombinowania na klawiaturze i czekanie na odpowiedź.
    dzwonienie - 2-3 sek i oczekiwanie 5-10 s decyzja 5 sek
    Łącznie 15 - 20 sekund
    Nie zebym tak szybko chciał się nachlać, ale nie chcę mi się gibać palcami.

    Artur(m)