  • 51. Data: 2017-12-21 21:45:50
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 21 Dec 2017 06:35:50 -0800 (PST), fir
    > pewni ludzie po prostu maja braki intelektualne

    To nie braki intelektualnie, ale dysfunkcja lew

  • 52. Data: 2017-12-21 21:59:53
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 21 Dec 2017 06:52:37 -0800 (PST), fir
    > sam ostatnio mam chec troche podszkolic sie w pisanie driverow
    (.sys) na wi=
    > ndows xp, ale chyba raczej na sucho.. jakby ktos mial jakies
    doswiadczenie =
    > i cos ciekawego do opowiedzenia na ten temat to moglbym pofgadac)

    Ale po co? Windows XP jest dead. Ogólnie Windows jest dead, tzn.
    pisanie drajwerów ma sens tylko jak się pracuje dla np. MS czy
    Intela. Do tego Windows naprawdę nie jest systemem real-time.

    Generalnie: jeżeli nie płacą to po co?

  • 53. Data: 2017-12-21 22:01:59
    Od: J-23 <B...@p...fm>

    W dniu 21.12.2017 o 17:00, fir pisze:
> [...]
    wola jakas funkcje z kernel32.dll ktorej na xp jeszcze nie ma a ten team qt sie tym
    nie przejmuje za bardzo w mysl xp jest juz nie wspierany (karygopdne podejscie do
    techniki imo, ale to dygresja) (QT tez nie mam zamiaru instalowac, nie podoba mi sie
    to ich podejscie)

    > o 5.9
    > sypie sie na tej funkcji
    >
    > https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/des
    ktop/aa363792(v=vs.85).aspx

    Na pusto to lubisz klepać ale już co Ci funkcja wywala? Jaki system to
    już brak słow :)

    Co zwraca GetLastError?

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2017-12-21 22:29:55
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał:

    > Ogólnie Windows jest dead, tzn.

    Slawus, tys jest glupszy od (s)fira :))

    AK

  • 55. Data: 2017-12-21 22:34:07
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał:

    > Do tego Windows naprawdę nie jest systemem real-time.

    No oczywiscie, ze nie jets. I co z tego ?
    Wiekszosc OS-sow nie jest real-time.

    Ale.. "Oczywiscie" Linux z zasady jest real-time ? Prawda :)?
    Oj Slawciu. technologiczna choroba dwubiegunowa:
    50% napiszesz cos mardze, a drugie 50% pieprzysz gorzej jak ten troill (s)fir.

    AK

  • 56. Data: 2017-12-22 10:22:44
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał:

> [...]
    [...]
    > pewne osoby zanizaja standardy wprowadzając
    > w dane miejsce pewne chamskie precedensy
    > - w zaleznosci z kolei od zadanej kultury

    Ble ble ble, picu picu

    Gdzie byles Panie Macku prze te lata gdy (s)fir swiadomie i konsekwenstnie
    rozwalal te grupe zarowno chamstwem jak i niestosowaniem sie do zadnych zasad?

    Siedziales cicho jak trusia, a teraz atakujesz "listonosza" ktory tylko i wylacznie
    mowi
    prawde o indywiduum kryjacym sie pod nickeim fir?.
    Protestowales?, odezwales sie choc slowem ?
    Czy dales sie nabrac na lzawe biadolenia (s)fira a to zarowno o jego problemach
    zdrowotnych (borelioza) czy innych takich jego "socjologicznych zagrywkach" ?

    Tak sie sklada ze "siedze" na newsach 30 lat i spotkalem wielu roznych tego typu
    osobnikow.
    (wspomnijmy chociazby slynnego Experta:)
    (s)fir to albo ich kolejne wcalenie albo kolejny przypadek calkiem w tym
    zawodzie/dziedzinie
    normalnego zaburzenia psychicznego, albo kawal cwaniaka ktory robi to swiadomie i
    konsekwentnie
    po prostu zwyczajnie: z powodu posiadania parszywego charakteru (co tez jest
    delikatnie mowiac
    "anomalia" psychiczna).

    Jest jeden niezmienny test na takie indywidua.
    One _NIGDY_ nie sa w stanie ujawnic sie/wystapic pod swym prawdziwym imieniem i
    nazwiskiem.
    Dlaczego? Bo to sa tak naprawde niedowartosciowane trzorze pokrywajace swe prywatne
    problemy
    taka a nie innna "dzialalnoscia"na usenecie.

    PS: "strategia" nie karmic trolla _nie dziala_ na takie przypadki jak (s)fir czy ten
    drugi jak mu
    tam
    'denat PO/PiS-u'. Dziala tylko i wylacznie jedna metoda, ale.. "wiem ale nie
    powiem".
    Sami na to wpadnijcie, jesli chcecie w ogole ratowac te czy inna kiedys fajna
    usenet-grupe i usunac
    z niej skutecznie takich dupkow jak (s)fir czy 'denat'.

    AK (Adam Karpierz)

  • 57. Data: 2017-12-22 10:34:43
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 21 Dec 2017 22:29:55 +0100, "AK" <n...@n...net> wrote:
    > Slawus, tys jest glupszy od (s)fira :))

    Wydrukuję i powieszę nad biurkiem. Bo to najwyższa forma pochwały -
    nie masz jakichkolwiek rzeczowych argumentów, więc że strachu piszesz
    obelgi.

    Sorry cię bardzo, ale programowanie wymaga obecnie czegoś więcej niż
    znajomości języka Algol. Wymaga także umiejętności pracy w zespole.

    A ponieważ mam dziś dobry humor: napisz nam jakie wspaniałe
    rozwiązania informatyczne wdrożyła twoja czteroosobowa firma?
    Interesuje nas zwłaszcza czy jest w tym open source: chętnie spojrzę
    jak taki mistrzu jak ty pisze kod źródłowy. lol

  • 58. Data: 2017-12-22 11:09:01
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 21 Dec 2017 22:34:07 +0100, "AK" <n...@n...net> wrote:
    > No oczywiscie, ze nie jets. I co z tego ?

    A to na przykład że karta wymagała odczytów co 5 ms, a Windows miał
    chęć przełączać wątki co 10 ms. Co skutecznie uniemożliwiło
    przeniesienie programu z DOS do Windows. Może dałoby się, ale za dużo
    roboty i to za Bóg zapłać, pro publico bono.

    Pisanie sterowników do XP w 2018 jest... dziwne.

    A w przypadku 10-ki jest jeszcze mnóstwo zabawy z podpisami cyfrowymi
    i certyfikacją. No, jak mus to mus. Ale tak dla zabawy i hobby to
    raczej nie tędy droga.

    > Ale.. "Oczywiscie" Linux z zasady jest real-time ?

    Linux nie jest real-time. RT Linux jest real-time.

    http://students.mimuw.edu.pl/SO/Projekt03-04/temat4-
    g3/index.html

    Dowcip w tym że RT Linux jest Linuksem, czyli bierzesz i masz. Za
    darmo, z kodem źródłowym, da się (?) zainstalować na jakiś Malinach,
    Bananach czy Rzodkiewkach.

    Linux jest znacznie bezpieczniejszy i znacznie bardziej przyjazny dla
    programistów niż MS Windows. Gdyby wszyscy używali Linuksa to
    splajtowałyby firmy robiący antywirusy.

    Dlatego Qt jest takie ważne: daje szansę na łatwe przeniesienie
    programu pomiędzy systemami.

  • 59. Data: 2017-12-22 11:15:43
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał:
    w wiadomości news:almarsoft.1123662010815506234@news.v.pl...

    > Wydrukuję i powieszę nad biurkiem. Bo to najwyższa forma pochwały - nie masz
    jakichkolwiek
    > rzeczowych argumentów, więc że strachu piszesz obelgi.

    To nie obelga. To najtrafniejsza forma recencji Twego kompletnego idiotyzmu:
    "Ogólnie Windows jest dead, tzn." :)

    > Sorry cię bardzo, ale programowanie wymaga obecnie czegoś więcej niż znajomości
    języka Algol.
    > Wymaga także umiejętności pracy w zespole.

    Co ma moja 'umiejetnosc pracy w zespole" do Twego idiotycznego
    "Ogólnie Windows jest dead, tzn."
    Slawus opanuj sie :)

    > A ponieważ mam dziś dobry humor: napisz nam jakie wspaniałe rozwiązania
    informatyczne wdrożyła
    > twoja czteroosobowa firma?

    Czteroosobowa? No cus Ty ! Jest _wylacznie_ jednoosobowa:)!
    https://www.linkedin.com/in/adam-karpierz-4647847/

    > Interesuje nas zwłaszcza czy jest w tym open source: chętnie spojrzę jak taki
    mistrzu jak ty pisze
    > kod źródłowy. lol

    Moge upublicznic zaledwie jakies skrawki (z wiadomych wzgledow).
    Zacznijmy od drobiazgow w Pythonie (bo wiem ze go nienawidzisz rownie jak Windows:)
    https://pypi.python.org/pypi/renumerate,
    https://pypi.python.org/pypi/slownie
    https://pypi.python.org/pypi/libpcap
    https://pypi.python.org/pypi/pcap-ct
    https://pypi.python.org/pypi/libusb
    https://pypi.python.org/pypi/memorybuffer
    itp itd
    Czekam na zastrzezenia/uwagi (szczegolnie od innych).
    (..a OpenSource to ogolnie zwykly syf jest. O!:)

    W czym jeszcze chcialbys Slawciu ten kod ? W Algolu (10 lat praktyki), w C (35), w
    C++ (30), w ASM86
    (5), Clipperze (5),
    Pythonie (15), Fortranie (8), Pascalu, Simuli , C#, Javie , PHP, Tcl-u, VB (3 lata),
    Basicach , a
    nawet (syf!) Perlu (bo mnie
    zmuszono na stare lata ostatnio - ale juz go zapomnialem cale szczescie:)
    A moze (w tych musialbym sobie przypomniec) COBOL-u, PL/I, APL (Mera60), Iconie
    (kiedys sie w nim
    "zakochalem":) itp?
    Orientację (co go ogolnych zasad, ale bez praktyki) mam tez w Prologu, ADA,
    Eiffel-u, Loglanie (oby
    po latach "zmartchwychwstal"!), ..

    PS: No dobrze "bohaterze". Co z Twym ujawnieniem sie? Stac sie na to?
    Masz choc szczatki odwagi cywilnej - czy tylko stac Cie na pieprzenie "pod
    nickiem" kolejnych
    farmazonow?

    AK

  • 60. Data: 2017-12-22 11:29:32
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Dec 2017 10:22:44 +0100, "AK" <n...@n...net> wrote:
> [...]
    > Dlaczego? Bo to sa tak naprawde niedowartosciowane trzorze
    pokrywajace swe prywatne problemy
    > taka a nie innna "dzialalnoscia"na usenecie.

    Jest ciekawe, dlaczego ktoś, kto od 30 lat" siedzi w newsach", ma
    małą rodzinną firmę świadczącą usługi informatyczne w polskim
    Tyczynie, uważający się za odpowiedzialną i wykształconą osobę... nie
    potrafi pisać bez błędów ortograficznych (czyli nie potrafi
    skonfigurować spell-checkera) i najwyraźniej nie potrafi prawidłowo
    ustawić kodowania polskich znaków?

    Jeżeli to choroba (alkoholowa, Alzheimera, uraz czaszki czy udar,...)
    to przykre. Jeżeli tylko lekceważenie czytelników... to skłania do
    wrzucenia do KF.