  • 81. Data: 2017-12-22 15:24:22
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Dec 2017 13:58:24 +0100, "AK" <n...@n...net> wrote:
    > 1. Nie wiem co to jest zu

    ZU ::= Zwykły Użytkownik

    Czyli np. pani Basia z księgowości. Albo pan Nowak który bankuje na
    komputerze. Albo syn pana Nowaka który napier... w AD2077.

    > 3. W windows tez nie musisz sie logowac jako Administrator

    Niezupełnie. Można nie logować się z uprawnieniami administrowania.
    Ale w 99% nie da się wtedy nic zrobić. Po prostu cały soft jest
    pisany z złożeniem że będzie full access.

  • 82. Data: 2017-12-22 16:22:08
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Dec 2017 14:02:02 +0100, "AK" <n...@n...net> wrote:
    > No wiec poszedl stad sio

    Nie ty o tym decydujesz.

    https://youtu.be/WF4ZQrbx7JU

  • 83. Data: 2017-12-22 17:00:05
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał:

    > wiekszosci/wszytskich.
    >
    > Jeżeli ograniczyć się do tych które są europejskie, to aż tak trudno nie będzie.
    Gratis będzie
    > Australia (angielski) i trzy Ameryki (angielski, francuski, hiszpański,
    portugalski).

    Moze i masz (oby:) racje.
    Moj "nos" powiedzial mi co innego i dlatego zrobilem tylko dla PL.
    No dobra. Kawa na lawe.
    Poza tym mialem to gotowe w C++ od 30 lat a potrzebne mi sie to
    stalo raptem niespodziewanie w Pythonie wiec po prostu zywcem przepisalem
    i upublicznilem, aby i innym sluzylo.
    Na wiecej nie pozwolilo moje embedded-lenistwo (wole sobie poplumkac np. LittleWing;)

    No ale jesli uwazasz ze warto, jestem zarowno otwarty jak i bede naprawde
    zadowolony gdy zrobi sie to "slownie" dla wszytskeich jezykow.
    Oczywiscie korzystajac maksymalnie z innych (ale jest tego mnostwo ) pakietow/kodow
    (bo organicznie nie cieprpie odkrywania kola na nowo:)
    Cel: po prostu jeden modul w Pythonie zalatwiajacu toto/potrzebe dla maksymalnie
    najszerszego
    kregu jezykow itp. Moze wtedy pojawi sie potrzeba klasy (zapewne. rozne jezyki,
    rozne waluty itp).
    Na dzis to robienie z takiego drobiazgu klasy nie ma najmniejszego sensu.

    PS: Zauwaz jaka licencje OpenSource stosuję.
    Nie zadne chore i klamliwe GPL ale najbardziej zblizone do mego ulubionego Public
    Domain.
    Dlaczego nie czyste PublicDomain ?
    Ano dlatego bom prozny i lubie, aby gdzies zaistnialy moje "inicjaly" :)
    A tak naprawde ? Ano dlatego, ze jeszcze mam 4 latka do emerytury i wciaz licze (ale
    juz
    definitywnie
    nie wsrod nacji zwanej polską... sorry..) na to aby gdzies temu podobne (ale nie
    "slownie" bo to
    wiecej
    niz drobiazg, B! mniej niz okruch:) zostalo zauwazone i powiazane z mymi inicjalami
    (najprawdziwszymi
    zreszta: moj Tata byl AK-owcem:)

    PS: Jak widzisz potrafie calkiem puscic mimo uszu Twoje chamstwo w stosunku do mnie
    gdy sprawy tycza meritum, ale zdania o Tobie jako czlowieku nie zmienie. Wybacz.

    AK

  • 84. Data: 2017-12-22 17:03:37
    Od: "AK" <n...@n...net>

> [...]
    da się wtedy nic
    > zrobić. Po prostu cały soft jest pisany z złożeniem że będzie full access.

    Nieprawda. Wlasnie dzialam z ograniczonymi uprawnieniami Administratora i jakos
    idzie.
    Po prostu mozna miec Admina ale z ograniczonymi pewnymi prawami, albo zwyklego usera
    ale z poszerzonymi "policies" i tez jakos idzie zyc.

    AK

  • 85. Data: 2017-12-22 17:06:29
    Od: "AK" <n...@n...net>

    > Nie ty o tym decydujesz.

    Bardziej niz Ty.
    Bom starszy, madrzejszy, dluzej "siedzie" na usenecie itp.
    No i mam w d.. prysztatych mlodziencow krorym sie wydaje ze maja w zyciu wieksze
    "uprawnienia" niz ja :). Wała O! :)

    AK

  • 86. Data: 2017-12-22 17:17:36
    Od: "AK" <n...@n...net>

    > Nie ty o tym decydujesz.
    > https://youtu.be/WF4ZQrbx7JU

    No i przestan i tu przynudzac jakas "kraina lagodnosci" i "moralizatorstwem" :)
    Na tym jezdem wychowany i to gra mi "w duszy" do dzis (ma byc drapieznie a nie ble
    ble;)
    https://www.youtube.com/watch?v=5eJz0kdOrLw
    https://www.youtube.com/watch?v=PD-MdiUm1_Y
    https://www.youtube.com/watch?v=S2uMYyAKFvU
    ... choc i na tym (wiecej niz doskonalosc):
    https://www.youtube.com/watch?v=vBadAVsdixk
    ale i na takim z mego rodzinnego podkarpacia:
    https://www.youtube.com/watch?v=S3e-elQvLM4
    https://www.youtube.com/watch?v=bsYV5UnLg6Q (tu w polaczeniu z ukochanym Dzemem:)
    PS: No dobra, Waly Jagiellonskie (szczegolnie z Bellonem), Nasza Basia Kochana, itp
    tez lubie :)

    AK

  • 87. Data: 2017-12-22 18:08:18
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Dec 2017 17:17:36 +0100, "AK" <n...@n...net> wrote:
    > No i przestan i tu przynudzac jakas "kraina lagodnosci" i
    "moralizatorstwem

    Są różni ludzie. Niektórzy nie muszą krzyczeć aby być słyszanymi.
    Niektórzy potrafią zrobić coś dobrego w swoim życiu, inni robią sobie
    dobrze przez całe życie.

    W każdym razie dowiedziałem się że już od 30 lat rozwijasz
    fundamentalny program wpisujący liczbę słownie... szacun za
    cierpliwość, ja takie rzeczy tłukę w jakieś pół godziny z marszu.

  • 88. Data: 2017-12-22 19:30:00
    Od: "AK" <n...@n...net>

> [...]
    wpisujący liczbę
    > słownie... szacun za cierpliwość, ja takie rzeczy tłukę w jakieś pół godziny z

    Jednak jestes slawus zwyklym dupkiem (i smierdzacym tchorzem - czekam na pozew hehe:)
    nie potrafiacym sie podpisac pod swymi slowami.
    Zakałą nie tylko usenetu ale takze zwyklego zycia.
    Umacianiasz we mnie pewnosc, ze juz nic nie uratuje naszej Ojczyzny jesli takie cus
    jest dzisiaj
    "luminarzem"polskiej nauki. D...a Putina do lizania juz sie szykuje... Trenuj jezyk.

    PS: W sumie to Ci jestem wdzieczny bo pomagasz mi w podjeciu juz ostatniej
    waznej decyzji w mym zawodowym (choc nie tylko) zyciu.
    Naprawde dziękuję żołędny dupku :)

    AK

  • 89. Data: 2017-12-22 20:56:42
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > o 5.9
    > sypie sie

    Ale 5.6 działa, możesz zawsze jej używać jeżeli jesteś przywiązany do
    XP. Stary system to i stare biblioteki. Ciągle nie widzę problemu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 90. Data: 2017-12-22 21:22:58
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> napisał:

    > Ale 5.6 działa, możesz zawsze jej używać jeżeli jesteś przywiązany do XP. Stary
    system to i stare
    > biblioteki. Ciągle nie widzę problemu.

    To "zaburzenie psychiczne" na ktore cierpi (s)fir powoduje ze _NIGDY_ nie przyzna Ci
    racji/nie
    zgodzi
    sie z Toba. Np. Bedzie brnal dalej, ze musi dzialac 5.9 i szlus :) bedzie krecil i
    kombinowal, ale
    racji Ci nie
    przyzna. Za to oberwie sie MS, Gatesowi , komecie Halleya itp (ze o sobie nie
    wspomne;)...

    Moge sie zalozyc o flaszke dobrego trunku. Przyjmujesz zaklad ? :)

    To jest tak silne, ze nawet jawne pokazanie mu, kim on jest (nazwisko, adres) i ze
    wiemy o jego
    "zaburzeniu/problemach" nie jest w stanie sprawic, aby odpuscil.

    To (dominacja emocji nad logika/ba nawet wyrachowanym cwaniactwem) jest istota jego
    problemow
    i jest niestety nieuleczalne, gdyz on sam nie chce sie tego pozbyc (vide alkoholik),
    ba! "napawa"
    sie tym :(
    Przykre to - co nie znaczy, ze ma prawo zatruwac tu (czy w "realu") innym zycie.

    PS: Przy okazji dzieki za info, bo bylem pewny, ze QT 5.x nie zadziala na starych
    Windowsach.

    AK