  • 11. Data: 2010-04-28 17:24:32
    Temat: Re: rekordzista polski 205pkt w 10min!!!!!!!
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Massai wrote:

    > Zawodowy kierowca karetki pogotowia.
    >
    > Popatrzcie na spokojnie na ten film - zobaczcie że on skubany wszystko
    > robi płynnie, ucieka i omija blokujące go samochody na skrzyżowaniach
    > cholernie skutecznie.
    >
    > Zwykły driver to by się zaraz zaklinował na którymś skrzyżowaniu, albo
    > utknał na krawężniku.
    >
    > Fachura, aż szkoda że taki głupek. Bo szkoda że nie będzie jeździł na
    > karetce - tam taka jazda i taki kierowca to niekiedy dla pacjenta
    > zbawienie.

    Aha, i morał taki że jak chcesz obrabować bank to jako "transportera"
    najmij jakiegoś z karetki ;-)

    Najlepiej od razu z karetką ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2010-04-29 08:29:51
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-28, Massai <t...@w...pl> wrote:

    > Zawodowy kierowca karetki pogotowia.
    >
    > Popatrzcie na spokojnie na ten film - zobaczcie że on skubany wszystko
    > robi płynnie, ucieka i omija blokujące go samochody na skrzyżowaniach
    > cholernie skutecznie.

    I tak na pierwszy rzut oka - bezpieczniej niż pościg.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2010-04-29 09:27:46
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    PiotrMDC pisze:
> [...]
    > 205pkt w 10min i mandat 500zł!
    > http://www.tvn24.pl/-1,1653899,0,1,205-punktow-i-35-
    zarzutow-za-rajd-przez-centrum-miasta,wiadomosc.html

    jak Bill Murray normalnie:

    http://www.youtube.com/watch?v=CuNjC16r4YI

    KJ

  • 14. Data: 2010-04-29 09:50:39
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhti9qu.g7i.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > I tak na pierwszy rzut oka - bezpieczniej niż pościg.

    Zanim pojawią się kolejne peany na cześć uciekającego,
    może trochę releksji - jakim to trzeba być [ ... ] ,
    aby uciekać mając radiowóz "na plecach" (z którego odczytali numery
    i przekazali innym), dodatkowo ryzykując utratę źródła utrzymania,
    a nie mając (podobno) nic na sumieniu ?

    Pzdr

    JKK

  • 15. Data: 2010-04-29 10:05:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-29, J_K_K <J...@i...fm> wrote:

    > Zanim pojawią się kolejne peany na cześć uciekającego,
    > może trochę releksji - jakim to trzeba być [ ... ] ,

    Z mojej strony więcej zachwytów nie będzie...

    > aby uciekać mając radiowóz "na plecach" (z którego odczytali numery
    > i przekazali innym), dodatkowo ryzykując utratę źródła utrzymania,
    > a nie mając (podobno) nic na sumieniu ?

    bo oczywiście, że powinien się od razu zatrzymać.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2010-04-29 12:29:45
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J_K_K wrote:

> [...]
    > aby uciekać mając radiowóz "na plecach" (z którego odczytali numery
    > i przekazali innym), dodatkowo ryzykując utratę źródła utrzymania,

    To nie peany - sam pisałem że szkoda że głupek.

    Po prostu fakt - jechał naprawdę nieźle.

    W innych warunkach, np. karetką na sygnale taka jazda byłaby powodem do
    pochwalenia.

    Ot, zmarnowany talent.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 17. Data: 2010-04-29 13:15:44
    Od: Marx <M...@n...com>

    Swoja droga, pomijajac dziecko w srodku, to jak jedzie karetka to
    zbawca, a jak jedzie swoim autem to morderca (tak w dziennikach gadaja),
    a jazda taka sama. Ciekawe jak rozna moze byc ocena praktycznie tego
    samego dzialania
    Marx

  • 18. Data: 2010-04-29 14:38:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 09:50:39 +0200, J_K_K napisał(a):

> [...]
    > aby uciekać mając radiowóz "na plecach" (z którego odczytali numery
    > i przekazali innym), dodatkowo ryzykując utratę źródła utrzymania,

    A kto udowodni że siedziałeś za kółkiem?

    --
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 19. Data: 2010-05-19 10:05:03
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Marx pisze:
> [...]
    > zbawca, a jak jedzie swoim autem to morderca (tak w dziennikach gadaja),
    > a jazda taka sama. Ciekawe jak rozna moze byc ocena praktycznie tego

    Karetka zazwyczaj jedzie "na bombach".

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi