  • 1. Data: 2010-04-28 01:06:15
    Temat: AC tylko dla auto do 10 lat?
    Od: GK <g...@g...pl>

    Witam,
    Planuje kupic auto, rocznik 1999. Bede chcial wykupic ubezpieczenie AC,
    zaczalem przegladac oferty i... zonk, jak na razie trafiam na firmy w
    ktorych maks. wiek auta to 10 lat. Czy wszystkie firmy tak maja? Mam OC
    na stare auto w Warcie, myslalem, ze to drugie tez tam ubezpiecze, ale
    widze, ze sie nie da. Mozecie pomow w tym temacie?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-04-28 07:06:40
    Temat: Re: AC tylko dla auto do 10 lat?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > stare auto w Warcie, myslalem, ze to drugie tez tam ubezpiecze, ale widze,
    > ze sie nie da. Mozecie pomow w tym temacie?

    powinno się dać. pogadaj z agentem. są pewne warunki które na to pozwalają
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-04-28 08:08:04
    Od: z <z...@g...pl>

    A tak przy okazji.
    Chciałbym ubezpieczyć TANIO :-) tylko od kradzieży.
    Almera 2003 r.
    W PZU było minicasco ale tylko do 5 lat :-(
    Gdzie uderzyć?

  • 4. Data: 2010-04-28 08:17:42
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik GK napisał:
> [...]
    > na stare auto w Warcie, myslalem, ze to drugie tez tam ubezpiecze, ale
    > widze, ze sie nie da. Mozecie pomow w tym temacie?
    W HDI da sie ubezpieczyc starsze niz dziesieciolatki ale minus jest
    taki, ze jest jakas minimalna stawka AC (o ile sie nie myle to 300 lub
    350pln) + normalna skladka. Za 11 letnie Twingo o wartosci okolo 8kpln
    wychodzilo drozej za AC/OC/NWW/asistance niz za nowe z salonu przy max
    skladkach tu i tu. W PZU i Link4 oraz chyba w C.U. maja AC od samej
    kradziezy, zwie sie to mini AC czy jakos tak

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-04-28 08:21:21
    Od: max441 <m...@w...pl>

    Użytkownik GK napisał:
> [...]
    > na stare auto w Warcie, myslalem, ze to drugie tez tam ubezpiecze, ale
    > widze, ze sie nie da. Mozecie pomow w tym temacie?

    Ja mam w Hestii AC na auto rocznik 1998.

  • 6. Data: 2010-04-28 08:25:37
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ktorych maks. wiek auta to 10 lat. Czy wszystkie firmy tak maja? Mam OC na
    > stare auto w Warcie, myslalem, ze to drugie tez tam ubezpiecze, ale widze,
    > ze sie nie da.

    W Warcie się da przy kontynuacji - jeżeli po raz pierwszy "przed" 10 laty.
    W Hestii do 12 lat (albo samo, albo w pakiecie z domem/mieszkaniem - do
    sprawdzenia)
    I powyżej 12 lat, ale tylko kradzież i całkowite zniszczenie.

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2010-04-28 08:35:56
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 28 Apr 2010 01:06:15 +0200, GK napisał(a):

    > ktorych maks. wiek auta to 10 lat. Czy wszystkie firmy tak maja? Mam OC

    Hestia pozwala tylko w przypadku naprawy nie można wybrac wariantu
    bezgotówkowego tylko chyba kosztorysowy (nie pamiętam dokładnie).

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 8. Data: 2010-04-28 09:01:06
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    huri_khan pisze:

    > Hestia pozwala tylko w przypadku naprawy nie można wybrac wariantu
    > bezgotówkowego tylko chyba kosztorysowy (nie pamiętam dokładnie).

    Ale w Hestii tylko do max 12 letniego samochodu. Ja do swojego golfiacza
    chcialem wykupic AC i pani mi powiedziala ze juz nie moge bo jest w 12
    roku i klapa :(

  • 9. Data: 2010-04-28 09:12:23
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > stare auto w Warcie, myslalem, ze to drugie tez tam ubezpiecze, ale widze,
    > ze sie nie da. Mozecie pomow w tym temacie?

    ja mam AC w PZU na rocznik 99 i to w pełnej wersji czyli zniesiony udział
    własny i wariant rozliczenia 'warsztat',
    brat

  • 10. Data: 2010-04-28 09:12:32
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 28 Kwi, 09:01, Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    wrote:

    > Ale w Hestii tylko do max 12 letniego samochodu. Ja do swojego golfiacza

    Ja mam w Generali kontynuacje na 13 rok bodajze... (AC w roznych
    firmach od IV '97)

    WS