  • 1. Data: 2013-08-28 11:50:04
    Temat: samoobsługa przy tankowaniu LPG
    Od: AA <c...@g...com>

    (...)
    Po wielu miesiącach przygotowań, ministrowie gospodarki Janusz Piechociński i
    transportu Sławomir Nowak podpisali rozporządzenie umożliwiające samodzielne
    tankowanie LPG na stacjach paliw.
    (...)

    http://gazeo.pl/na-biezaco/wiadomosci/2013/Samoobslu
    ga-rozporzadzenia-podpisane,wiadomosc,7156.html

    Możliwe, że wejdzie w życie jeszcze we wrześniu. Ciekawe, jak szybko stacje się
    przestawią na samoobsługowy sprzęt? Czy będzie można sobie zatankować na stacji,
    która ma pistolet po staremu?

    pozdr
    AA

  • 2. Data: 2013-08-28 12:20:41
    Temat: Re: samoobsługa przy tankowaniu LPG
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    AA wrote:
> [...]
    > stacje się przestawią na samoobsługowy sprzęt? Czy będzie można sobie
    > zatankować na stacji, która ma pistolet po staremu?

    Może mój przypadek o niczym nie świadczy ale raz jak tankowałem gaz to sobie
    tak psiknąłem
    nim w twarz, że mi skóra z nosa zeszła. Gratuluje kretynom którzy pochowali
    wlewy w dziwacznych
    miejscach i teraz będą sami się męczyli.

  • 3. Data: 2013-08-28 13:30:54
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-28 11:50, AA pisze:
> [...]
    przestawią na samoobsługowy sprzęt? Czy będzie można sobie zatankować na stacji,

    Nareszcie, bo to dzwonienie i czekanie na obsługę mnie irytuje :)
    Tankowałem ostatnio sam w Chorwacji i Węgrzech bo nikomu się nie chciało
    podejść do mojego auta.
    Nic strasznego. Ale wolę jednak aby żonie tankowała obsługa :)

    Ryba

  • 4. Data: 2013-08-28 13:50:30
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-28 13:30, Ryba pisze:

> [...]
    > podejść do mojego auta.
    > Nic strasznego. Ale wolę jednak aby żonie tankowała obsługa :)

    Na czym polega ryzyko? Nigdy nie tankowałem gazu.

    --
    MN

  • 5. Data: 2013-08-28 14:14:50
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Na czym polega ryzyko? Nigdy nie tankowałem gazu.

    Głownie ryzyko polega na tym, że rozprężony gaz ma minus kilkadziesiąt
    stopni C.

  • 6. Data: 2013-08-28 14:34:32
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-28 13:50, Marcin N pisze:

    > Na czym polega ryzyko? Nigdy nie tankowałem gazu.

    Przy odpinaniu niewielka ilość gazu gwałtownie się rozpręża i może
    przymrozić.
    Bardziej tu jednak chodzi o to, że jednak trochę siły trzeba przyłożyć
    do zapięcia i mieć opanowaną technikę odpięcia.

    Kobiety "techniczne" sobie poradzą (bo przecież i na stacjach obsługują)
    ale te mniej techniczne mogą mieć problem.

    No i tak jak ktoś już pisał, zależy gdzie jest wlew :)

    Ryba

  • 7. Data: 2013-08-28 17:00:52
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Ryba" <t...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Kobiety "techniczne" sobie poradzą (bo przecież i na stacjach obsługują)
    > ale te mniej techniczne mogą mieć problem.

    spoko - pare niekontrolowanych wybuchow stacji LPG i zmienia przepisy :P
    LOL

  • 8. Data: 2013-08-28 17:09:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Aug 2013 17:00:52 +0200 osobnik zwany misiek
    napisał:

    > U?ytkownik "Ryba" <t...@b...poczta.onet.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:521dee93$0$1230$65785112@news.neostrada.pl...

    > spoko - pare niekontrolowanych wybuchow stacji LPG i zmienia przepisy :P
    > LOL

    jakoś nie słychać, żeby tam gdzie samodzielne tankowanie jest normą od
    wielu lat, wybuchały

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2013-08-28 18:25:56
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Aug 2013 13:30:54 +0200, Ryba napisał(a):

    > Tankowałem ostatnio sam w Chorwacji

    A na kazdym dystrybutorze napis "Zakaz samoobslugi" :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 10. Data: 2013-08-28 18:55:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-28 18:25, Użytkownik Maciek napisał:

    > A na kazdym dystrybutorze napis "Zakaz samoobslugi" :)

    Kryty był, nie znał chorwackiego. :)