  • 11. Data: 2007-12-25 09:48:50
    Temat: Re: serwerownia na poludniu kraju ?
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>

    Adam Szendzielorz pisze:

    > Oni maja cos na poludniu kraju ?
    > Na stronie nic nie ma, a kontakt tylko Warszawa i Lublin.
    > pozdr.

    w samym Wrocławiu maja serwerownie

    --
    pozdrawiam
    D.W.

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu popraw adres maila]

  • 12. Data: 2007-12-25 23:50:40
    Od: "zbino" <z...@p...pl>

    > Szukam *profesjonalnej* serwerowni (dostep 24/h, remote hand 24/h,
    > administratorzy / NOC dostepni 24/h, UPSy, agregat, ochrona 24/h,
    > conajmniej kilka niezaleznych lacz do najwiekszych operatorow) na
    kolokacje
    > wlasnych maszyn.

    > Czekam na oferty

    Popytaj we Wrocławiu w Tktelekom. W najbliższych dniach będzie uruchomiona
    nowa, kolejna sala na kolokację serwerów.

    Zbych

  • 13. Data: 2007-12-27 12:05:28
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Sat, 22 Dec 2007 08:56:14 +0100, grindej napisał(a):

    > Zapytaj w ATM'ie. Mają oddział katowicki i coś ostatnio wspominali o
    > otwieraniu jakiegoś centrum danych w Altusie. Ale czy otworzyli - nie wiem.

    Dzieki za info - 15-go stycznia rzeczywiscie ruszaja w Altusie i spelniaja
    moje wszystkie wymagania. Moze, moze.. Czekam na szczegolowa oferte :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2007-12-30 23:28:07
    Od: przemoN <p...@p...fm>

    Adam Szendzielorz pisze:
> [...]
    > wlasnych maszyn.
    >
    > Odpalam nowa platforme sprzetowa i moglbym ja juz "testowo" wladowac do
    > nowej serwerowni. Obecnie korzystam z GTS-Energis Piaseczno - jest niby OK
    > ale pojawiaja sie czasem rozne drobne problemy, a i wolalbym wszystko
    > trzymac gdzies blizej mnie (gorny slask). Interesuja mnie glownie Katowice
    > / Wroclaw / Krakow i okolice. I tak szukam szukam i nic nie ma :(
    >
    > Na juz biore cala szafe i 40-50Mbit lacza.
    > Czekam na oferty :) Wybaczcie leciutki offtopic ale tu siedza chyba wszyscy
    > przedstawiciele powazniejszych firm i licze, ze sie cos mi sie uda

    Witam
    Ciekaw jestem, czy w Krakowie jest porządna serwerownia. Poza Comarch,
    którzy mają na własny użytek, nazwa.pl - którzy mają zaporowe ceny,
    cyfronet (tu raczej centrum obliczeniowe) nic do głowy mi nie
    przychodzi. Może ktoś mnie olśni przy okazji.

    przemoN

  • 15. Data: 2007-12-31 02:18:25
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Mon, 31 Dec 2007 00:28:07 +0100, przemoN napisał(a):

> [...]
    > cyfronet (tu raczej centrum obliczeniowe) nic do głowy mi nie
    > przychodzi. Może ktoś mnie olśni przy okazji.

    Ceti chyba jeszcze ma tam jakas swoja serwerownie ? Czy porzadna - nie
    wiem.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2007-12-31 09:47:14
    Od: "Teodor" <l...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > którzy mają na własny użytek, nazwa.pl - którzy mają zaporowe ceny,
    > cyfronet (tu raczej centrum obliczeniowe) nic do głowy mi nie przychodzi.

    Spytaj w TKTelekom
    --
    Teodor

  • 17. Data: 2008-01-01 14:13:40
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Mon, 31 Dec 2007 00:28:07 +0100 I had a dream that przemoN <p...@p...fm>
    wrote:
> [...]
    >cyfronet (tu raczej centrum obliczeniowe) nic do głowy mi nie
    >przychodzi. Może ktoś mnie olśni przy okazji.

    Onet i Interia, ale nie wynajmują :)
    Z dostępnych to sala operatorów obcych w Telekomunikacji Kolejowej na
    Placu Matejki.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 18. Data: 2008-01-05 18:54:57
    Od: Ravel <r...@o...pl>

    On 1 Sty, 15:13, G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz
    Janoszka) wrote:

    > Onet i Interia, ale nie wynajmują :)
    > Z dostępnych to sala operatorów obcych w Telekomunikacji Kolejowej na
    > Placu Matejki.
    >
    > --
    > Grzegorz Janoszka

    kei.pl ma chyba serwerowanie w krakowie

  • 19. Data: 2008-01-06 22:17:53
    Od: Adam Paluch <a...@-...com.pl>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > Onet i Interia, ale nie wynajmują :)
    > Z dostępnych to sala operatorów obcych w Telekomunikacji Kolejowej na
    > Placu Matejki.

    sala jest ale TK skasuje cie zaporowo za kazdy kabelek wystajacy z
    twojej szafy ;)

    --
    Adam Paluch

  • 20. Data: 2008-01-06 22:44:12
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Sun, 06 Jan 2008 23:17:53 +0100 I had a dream that Adam Paluch <a...@-...com.pl>
    wrote:
    >sala jest ale TK skasuje cie zaporowo za kazdy kabelek wystajacy z
    >twojej szafy ;)

    Zależy, najlepiej, żeby za to płaciła druga strona ;)

    --
    Grzegorz Janoszka