  • 31. Data: 2004-02-14 23:56:57
    Temat: Re: serwery czasu
    Od: Michał Politowski <r...@r...address>

    On Sat, 14 Feb 2004 14:07:55 +0100, Szymon Sokół
    <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:
    [...]
    > Nb. polecam raczej używanie 150.254.183.15 (vega.cbk.poznan.pl), to o ile wiem
    > jedyny serwer NTP stratum 0 w Polsce.

    Jest jeszcze przynajmniej ntp.certum.pl

    --
    Michał Politowski -- m...@c...icm.edu.pl
    Talking has been known to lead to communication if practised carelessly.

  • 32. Data: 2004-02-15 01:15:47
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:
    > Nb. polecam raczej używanie 150.254.183.15 (vega.cbk.poznan.pl),
    > to o ile wiem jedyny serwer NTP stratum 0 w Polsce.

    A ja tego nie polecam, zdecydowanie. Zostaw stratum 0 dla innych
    serwerów NTP. Klienci niech korzystają z najbliższego im serwera
    stratum 1 lub 2.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 33. Data: 2004-02-15 09:44:01
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Grzegorz Niemirowski wrote:
    > Jak na Windows 2000/XP uruchomić swój własny serwer czasu?

    ej, byla mowa o synchronizacji z serwerem czasu, a nie o stawianiu wlasnego!

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference

  • 34. Data: 2004-02-15 10:55:00
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On 15 Feb 2004 01:15:47 GMT, Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:

    >A ja tego nie polecam, zdecydowanie. Zostaw stratum 0 dla innych
    >serwerów NTP. Klienci niech korzystają z najbliższego im serwera
    >stratum 1 lub 2.

    Erm, z niejasnych w tej chwili dla mnie powodów założyłem, że pytającemu chodzi
    o postawienie swojego serwera NTP.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 35. Data: 2004-02-15 11:08:03
    Od: Artur Bartnicki <a...@d...eu.org>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> pisze, co następuje:

    > Erm, z niejasnych w tej chwili dla mnie powodów założyłem, że
    > pytającemu chodzi o postawienie swojego serwera NTP.

    Za mało się stykasz z użytkownikami, a za dużo z administratorami :->

    --
    ___ ___ ----------------------------------------------------
    ---

    Często farsę rzeczywistości może oddać na scenie jedynie tragedia.

  • 36. Data: 2004-02-15 12:55:50
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Mateusz Papiernik <m...@m...net> napisał(a):
    > ej, byla mowa o synchronizacji z serwerem czasu, a nie o stawianiu
    > wlasnego!

    Przepraszam, chyba mam problemy z czytaniem :)

    --
    Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
    OE PowerTool 3.0 http://www.oept.it-faq.pl/

  • 37. Data: 2004-02-15 15:03:42
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on Sat, 14 Feb 2004 13:51:34 +0000 (UTC),
    Andrzej Sosnowski <r...@u...raptor.pl> screamed:
    > I to miałem właśnie na myśli. Przedmówcy pisali o zmianach w rejestrze,
    > a by uzyskać synchronizacje po ntp wystarczy właśnie /setsntp +
    > wystartowana usluga czasu systemowego. Oczywiście w w2k i pewnie XP też

    Które właśnie wpisuje te zmiany do rejestru...

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE

  • 38. Data: 2004-02-15 16:24:59
    Od: Andrzej Sosnowski <r...@u...raptor.pl>

    On Sun, 15 Feb 2004 15:03:42 +0000 (UTC), Artur M. Piwko wrote:

    > Które właśnie wpisuje te zmiany do rejestru...

    Dokładnie tak. Prościej chyba jednak wpisać jakąś tam komendę niż
    pogrzebać w rejestrze. Dla niektórych zaklęcia typu: "HKLM\Software\blah
    zmien na 1/0" są nadal w dziale czarna magia :)

    --
    raptor * JID:raptor()raptor.pl

  • 39. Data: 2004-02-16 08:28:43
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Nie możesz postawić takiego serwera NTP. Przestań opowiadać o rzeczach, na
    > których się nie znasz.

    Rozumiem ze rok temu postawilem serwer ktorego nie da sie postawic ?

    Serwer ntp mozna postawic i ma to sens nawet w instytucjach nie
    posiadajacych polaczenia
    ze swiatem gdyz logi z roznych maszyn stanowia wtedy jedna calosc.

  • 40. Data: 2004-02-16 10:12:35
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl>

    Artur Bartnicki wrote on 2004-02-15 12:08:

    > Za mało się stykasz z użytkownikami, a za dużo z administratorami :->

    Chcesz powiedzieć, że to wypacza światopogląd? Eureka, już Cię rozumiem ;-P

    (BP,NMSP)
    --
    * Maciej Wierzbicki * At paranoia's poison door *
    * VOO1-RIPE VOO1-6BONE *