  • 11. Data: 2018-05-16 17:26:35
    Temat: Re: serwisowanie amerykańskich samochodów w PL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:1xtebjg4jwovi$.ercglrj6fmr9.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Sun, 13 May 2018 06:52:06 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    >Przecież to zwykły duratec, ma tyle wspólnego z USA, co Chevrolet
    >Spark ;)

    >Ja mam Chrysler T&C 3.8 i gdyby nie korozja, to w życiu bym go nie
    >wymienił
    >na nic innego, choć ma już swoje lata i psuje się od czasu do czasu.
    >Powód? Wygoda i cisza podczas jazdy oraz naprawdę duży moment i dobra
    >dynamika.

    A ile pali ?

    Te 2.5 mialo cos 170KM - dynamike tez ma. Zapewne dosc ciche przy
    mniejszych predkosciach ... ale jak znam zycie, to oszczedne nie jest.

    >To, co w Polsce uchodzi za vana, może mu buty czyścić.
    >Nawet spory Grand Espace IV nie jest tak wygodny.

    No, mondeo tez nie jest male, oczywiscie w klasie kombi lub sedan, a
    nie minivan ...

    J.

  • 12. Data: 2018-05-17 11:27:43
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2018 17:26:35 +0200, J.F. napisał(a):

    > A ile pali ?

    Na benzynie ok. 17 w mieście/11 do 12 w trasie.
    Na LPG 21 w mieście/13 do 15 w trasie.

    Zasadniczo jeździ się na LPG, więc cenowo jest to odpowiednik 9 l benzyny
    na 100 km.

    > Te 2.5 mialo cos 170KM - dynamike tez ma. Zapewne dosc ciche przy
    > mniejszych predkosciach ... ale jak znam zycie, to oszczedne nie jest.

    Nie wiem, to kwestia skrzyni. Ja przy 100 km/h mam 1900 obr./min

    > No, mondeo tez nie jest male, oczywiscie w klasie kombi lub sedan, a
    > nie minivan ...

    Dlatego kombi przestały mnie interesować. Z tyłu siedzi się po prostu źle i
    kropka.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl