  • 1. Data: 2009-03-22 19:13:11
    Temat: Pakiety minut w Play - pytanie
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Witam.
    Czy ktoś z szanownego grona może mi powiedzieć jak to jest z tymi pakietami
    w play, w których za 5 zł otrzymujemy 100 zł na stacjonarne i po sieci.
    5 punkt regulaminu -> http://tnij.org/c3za mówi, że użytkownik może posiadać
    jednocześnie maksymalnie trzy pakiety.

    Kilka dni temu wykupiłem ów trzy pakiety. W dniu dzisiejszym z wykupionych w
    sumie 300 minut (z trzech pakietów) zostało około 60 minut. Postanowiłem
    wkupić sobie dodatkowo jeszcze jeden pakiet. Niestety otrzymuję komunikat,
    że nie mogę aktywować usługi gdyż wyczerpałem limit aktywacji.
    Czy w związku z tym mam rozumieć, że jestem ograniczony do 3 pakietów na
    okres 30 dni, czy też system play'a ma chwilową czkawkę a tym samym
    możliwość zakupu dodatkowego pakietu zostanie odblokowana np. za kilkanaście
    godzin ;)

    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2009-03-22 19:35:51
    Temat: Re: Pakiety minut w Play - pytanie
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gq61oc$18j$1@news.interia.pl...
> [...]
    > okres 30 dni, czy też system play'a ma chwilową czkawkę a tym samym
    > możliwość zakupu dodatkowego pakietu zostanie odblokowana np. za

    Tu jest "pułapka". Wykupiony pakiet jest ważny 30 dni, bez względu na to czy
    wydzwoniłeś z niego minuty, czy nie. Jego okres ważności mija po 30dniach
    od aktywacji. Tak więc masz 2 "aktywne " pakiety bez minut i jeden aktywny z
    60 minutami. Następny będziesz mógł wykupić po 30dniach od aktywacji
    pierwszego z nich. Proste?

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-03-22 19:39:03
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    > okres 30 dni, czy też system play'a ma chwilową czkawkę a tym samym
    > możliwość zakupu dodatkowego pakietu zostanie odblokowana np. za kilkanaście

    przecież zakupiłeś już trzy pakiety z terminem ważności 30 dniowym więc
    jak chcesz kupić czwarty?

    Mnie z kolei interesuje co innego: Czy te pakiety odnawiają się z
    automatu czy też po wygaśnieciu trzeba przypilnować i włączyć? Z tego co
    pamiętam to chyba odnawiają się automatycznie al pewności nigdy dość.
    Swoją drogą jak w jednym miesiącu potrzeba więcej minut niż 100 to potem
    trzeba będzie pamiętać o wyłaczeniu nadwyżki pakietów.

  • 4. Data: 2009-03-22 20:06:20
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak w jednym miesiącu potrzeba więcej minut niż 100 to potem trzeba będzie
    > pamiętać o wyłaczeniu nadwyżki pakietów.

    Musisz samodzielnie włączyć pakiet. Nic sie nie włącza automatycznie.

    wiatrak

  • 5. Data: 2009-03-22 20:38:36
    Od: "Piotr M " <h...@N...gazeta.pl>

    wiatrak
    napisał(a):

    > Następny
    będziesz mógł wykupić po
    30dniach od aktywacji
    pierwszego z nich

  • 6. Data: 2009-03-22 20:44:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "osiek" news:gq648d$goq$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > przecież zakupiłeś już trzy pakiety z terminem ważności 30 dniowym więc
    > jak chcesz kupić czwarty?

    Myślałem (jak widać źle), że zakup pakietu w play'u jest możliwy w podobny
    sposób jak miało to miejsce w starym mix plusie, tj. wygadałeś dany pakiet i
    od razu mogłeś nabyć kolejny.

  • 7. Data: 2009-03-22 20:45:09
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wiatrak" news:gq5rv9$pt$1@node1.news.atman.pl

> [...]
    > od aktywacji. Tak więc masz 2 "aktywne " pakiety bez minut i jeden aktywny
    > 60 minutami. Następny będziesz mógł wykupić po 30dniach od aktywacji

    Dziękuję za wyjaśnienie!
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2009-03-22 23:10:45
    Od: dżozef <dżo...@o...pl[[wytnij]>

> [...]
    > wkupić sobie dodatkowo jeszcze jeden pakiet. Niestety otrzymuję komunikat,
    > że nie mogę aktywować usługi gdyż wyczerpałem limit aktywacji.

    No i prawidlowo!
    300 minut miesiecznie wiekszosci wystarczy.
    Inaczej zaraz by sie znalezli tacy co by chcieli wsadzic karte do bramki i
    kierowac przez nia ruch do play.
    A tak dupa :)

    dżozef

  • 9. Data: 2009-03-23 10:11:16
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 20:35:51 +0100, wiatrak napisał(a):

    > Tu jest "pułapka". Wykupiony pakiet jest ważny 30 dni, bez względu na to czy
    > wydzwoniłeś z niego minuty, czy nie. Jego okres ważności mija po 30dniach
    > od aktywacji.

    Pełna zgoda, że to jest pułapka, ale z regulaminu wcale to nie wynika!
    U mnie Play ma za to już pierwszego minusa, bo oszustów nie znoszę.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2009-03-23 10:13:20
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 20:39:03 +0100, osiek napisał(a):

    > przecież zakupiłeś już trzy pakiety z terminem ważności 30 dniowym więc
    > jak chcesz kupić czwarty?

    A możesz zacytować ten fragment regulaminu, który mówi, że PAKIET ma
    termin ważności 30 dni?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof