  • 1. Data: 2018-11-06 08:57:08
    Temat: słaby bas przez transmiter BT
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Słaby bas przez transmiter BT co ma wyjście audio na jack 3.5
    Dźwięk jak ze słuchawki telefonicznej bratka. Małe pojemnosci na wyjściu
    jego wzm końcowego czy cuś?

    Jak mozna to spiepszyć? :)

    https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0
    &_nkw=bluetooth+audio+receiver

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 2. Data: 2018-11-06 12:00:38
    Temat: Re: słaby bas przez transmiter BT
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 06 Nov 2018 08:57:08 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > Jak mozna to spiepszyć? :)

    Ano tak, że BT nie wiedząc czemu reenkoduje swoim kodekiem audio
    zamiast przesyłać PCM. Na tym etapie już wszystko można spieprzyć.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2018-11-06 15:45:52
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-11-06 o 08:57, PiteR pisze:
    > Słaby bas przez transmiter BT co ma wyjście audio na jack 3.5
    > Dźwięk jak ze słuchawki telefonicznej bratka. Małe pojemnosci na wyjściu
> [...]

    Jakbyś miał sine zęby, to też byś piszczał.

  • 4. Data: 2018-11-06 16:36:54
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 06 Nov 2018 15:45:52 +0100, t-1 wrote:
    > Jakbyś miał sine zęby, to też byś piszczał.

    Tylko jeden ząb (siny). Swoją drogą Harald był znany z wielu rzeczy, ale
    o piszczeniu nic nie czytałem.

    Mateusz

  • 5. Data: 2018-11-07 08:06:29
    Od: ks <k...@g...com>

> [...]
    > Słaby bas przez transmiter BT co ma wyjście audio na jack 3.5
    > Dźwięk jak ze słuchawki telefonicznej bratka. Małe pojemnosci na wyjściu

    Jak się bawiłem kiedyś z bt, to widziałem wybór trybu połączenia pomiędzy audio
    i zestawem słuchawkowym, ale nie pamiętam czy to było na telefonie czy na
    komputerze stacjonarnym.
    A poza tym sprawdź z innym 'nadajnikiem'. Może sie nie dogaduje nadajnik z tym
    odbiornikiem i idzie transmisja na gorszej jakości? Znajomy miał kiedyś
    słuchawki z bt, które z moim telefonem nie chciały dawać dobrego dzwięku, z
    jakiegoś nieokreślonego powodu. Z jego telefonem było dobrze, a mój sony mw600
    działał dobrze z oboma telefonami.
    pozdrawiam Krzysiek

  • 6. Data: 2018-11-10 10:11:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 06 Nov 2018 12:00:38 +0100, Marek napisał(a):

    > Ano tak, że BT nie wiedząc czemu reenkoduje swoim kodekiem audio
    > zamiast przesyłać PCM.

    Ma za mala predkosc.
    Tzn wersja 1 miala ~0.7Mb/s, CD na tym nie przesles.

    Wersja 2 miala juz ~2Mb/s, ale z narzutami ... moze nadal CD sie nie
    miescilo.

    >Na tym etapie już wszystko można spieprzyć.

    Ale czy spieprzono ? tam byl dosc prosty kodek.

    J.

  • 7. Data: 2018-11-10 13:01:51
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 10 Nov 2018 10:11:37 +0100, J.F. wrote:

    > Ma za mala predkosc.
    > Tzn wersja 1 miala ~0.7Mb/s, CD na tym nie przesles.

    Ale CD tam nie potrzeba. SIP (G.711, uLaw / aLaw) przesyła dźwięk bitratem
    64kbps i brzmi świetnie.

    Mateusz

  • 8. Data: 2018-11-10 13:02:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ma za mala predkosc.
    > Tzn wersja 1 miala ~0.7Mb/s, CD na tym nie przesles.
    > Wersja 2 miala juz ~2Mb/s, ale z narzutami ... moze nadal CD sie nie

    Serio w 21wieku próbujesz tłumaczyć że nie potrafią zrobić w sprzęcie
    konsumenckiim bezprzewodowego przesylania audio min. jakości CD?

    --
    Marek

  • 9. Data: 2018-11-10 16:47:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 10 Nov 2018 12:01:51 GMT, Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    wrote:
    > Ale CD tam nie potrzeba. SIP (G.711, uLaw / aLaw) przesyła dźwięk
    > bitratem
    > 64kbps i brzmi świetnie.

    Ale nie mówimy o audio telefonicznym ale o transferze audio hi-fi z
    aplikacji YouTube/Spotify/whatever do np zestawu audio w aucie.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2018-11-10 17:23:43
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 10 Nov 2018 16:47:25 +0100, Marek wrote:
    > Ale nie mówimy o audio telefonicznym ale o transferze audio hi-fi z
    > aplikacji YouTube/Spotify/whatever do np zestawu audio w aucie.

    A to kajam się uniżenie, nie doczytałem. Idę zakopać się pod krzakiem.

    Mateusz