  • 11. Data: 2010-06-14 16:46:58
    Temat: Re: sluzba celna i mandat za predkosc
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał
    > Pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą. Jak sama nazwa jest to
    > Służba CELNA, a nie UNIWERSALNA. Nie zauważam żadnego

    Ale to juz jest sluzba celno-akcyzowa

    > związku czynności "celnych" z pomiarem prędkości samochodów.

    akcyza - podatek dodatkowy .. od nadmiernej predkosci :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-06-14 17:43:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w
> [...]
    > wschod
    > przekraczamy granice Polski i zaczynamy natykac sie co kawalek na
    > dybiace na kierowcow patrole roznych sluzb. A to SG w kamizelkach
    > kuloodpornych z lornetkami, a to SC z probowkami na paliwo, a to
    > Policja, a do tego Straz Gminna pilnujaca smietnika, a to groznie
    > wygladajace krokodyle.... Jadac z przyjaciolmi z Anglii niebardzo
    > potrafilem im wytlumaczyc czemu tak tu jest. W koncu nie bylo
    > zadnego zamachu terrorystycznego, napadu zlych talibow ani nawet
    > Obcy nas nie zaatakowali. Ot poprostu panstwo policyjne.

    Trzeba mu bylo powiedziec ze sie obawiamy zamachu, zrozumialby :-)

    No i pojechac przez Holandie - zobaczylby ze panstwo policyjne juz
    w Niemczech sie zaczyna.
    Mozna tez przejechac przez port, np w Hamburgu :-)

    A odnosnie panstwa policyjnego .. wymien wszyskie usanskie "law
    enforcement agency", z ktorych kazda chodzi uzbrojona, moze cie
    aresztowac, skontrolowac, itp..

    J.

  • 13. Data: 2010-06-14 18:44:54
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik teszekul napisał:

    > mają prawo. Sprawdz ropoządzenie z 03.01.10

    Możesz bardziej przybliżyć gdzie tego szukać?

  • 14. Data: 2010-06-14 19:41:29
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 14-06-2010 13:06, Maciej Browarczyk pisze:
    > Hej.
    > Od kiedy tak jest, ze sluzba celna robi fotki i wysyla papier o podanie
    > kierujacego pojazdem (samochod na firme) w celu ukarania za
    > przekroczenie predkosci? W dupach sie poprzewracalo, nie maja co robic i
    > bawia sie w Policje? Zadnego zdjecia nie przyslali, tylko pismo o
    > podanie kierujacego pojazdem. Nie wiem czy prowadzil Konrad Wallenrod ze
    > Szwajcarii czy Arsen Lupin ale denerwuje mnie to, ze kazda sluzba nagle
    > mierzy predkosc, kiedy doczekamy sie tego, ze karetki w czasie kiedy nie
    > ma wezwania, beda mierzyc predkosc?

    Państwo stale rozszerza uprawnienia poszczególnych służb mundurowych.
    Niedługo - i wcale nie żartuję - mandat za przekroczenie prędkości
    dostaniesz od SOK-istów;-)
    --
    M.

  • 15. Data: 2010-06-14 19:49:08
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał

    > Niedługo - i wcale nie żartuję - mandat za przekroczenie prędkości dostaniesz
    > od SOK-istów;-)

    I słusznie!!! Jak zauwazyl lokalny autorytet: "nic nie stoi na
    przeszkodzie, by przy okazji ustawili FR celem poprawienia
    efektywności"
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 16. Data: 2010-06-14 19:51:57
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 14 Jun 2010 19:41:29 +0200, MariuszM napisał(a):

    > Niedługo - i wcale nie żartuję - mandat za przekroczenie prędkości
    > dostaniesz od SOK-istów;-)

    Szczególnie w obliczu rychłej likwidacji SOKu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 17. Data: 2010-06-14 20:08:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-14 14:35, BaX pisze:
    (...)
    > Kiedyś mieli swoje inne zajęcia, teraz szuka im się zastępczych, a każda
    > para rąk do łataniu dziury budżetowej jest potrzebna.
    (...)

    To co piszesz uważam za nadużycie oraz nadinterpretację. Zmieniły się
    czasy, zmieniła się sytuacja. Teraz muszą pełnić swa rolę na terenie
    całego kraju i jak najbardziej przy wschodniej granicy, która jako żywo
    jest granicą EU na dzień dzisiejszy. Podobny mechanizm już był
    przerabiany na terenie innych krajów, gdzie wtedy przebiegała granica
    EU.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 18. Data: 2010-06-14 20:27:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-14 17:43, J.F. pisze:

    > Trzeba mu bylo powiedziec ze sie obawiamy zamachu, zrozumialby :-)

    To z całą pewnością, ale niekoniecznie trzeba w ten sposób to
    tłumaczyć. Polska nie jest państwem policyjnym. W sumie to ja
    w ogóle nie rozumiem fobii do tych służb różnorakich - osobiście
    w ogóle średnio zwracam na to uwagę, ponieważ nie mam się czym
    przejmować - w innych krajach jest podobnie, choć różnie to
    wygląda nie pierwszy rzut oka. Granica EU się przesuwa i teraz
    mamy co mamy. Niemcy mają w tym sporo doświadczeń...

    > No i pojechac przez Holandie - zobaczylby ze panstwo policyjne juz w
    > Niemczech sie zaczyna.
    > Mozna tez przejechac przez port, np w Hamburgu :-)

    Można też pojechać dalej - np. Austria, Szwajcaria.

    > A odnosnie panstwa policyjnego .. wymien wszyskie usanskie "law
    > enforcement agency", z ktorych kazda chodzi uzbrojona, moze cie
    > aresztowac, skontrolowac, itp..

    Nie musisz się odnosić do USA - wystarczy Europa :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 19. Data: 2010-06-14 20:34:53
    Od: r...@m...com

    > Państwo stale rozszerza uprawnienia poszczególnych służb mundurowych.
    > Niedługo - i wcale nie żartuję - mandat za przekroczenie prędkości
    > dostaniesz od SOK-istów;-)

    a od straży leśnej albo rybackiej też?;-)

  • 20. Data: 2010-06-14 21:31:11
    Od: PB <p...@b...pl>

    Mon, 14 Jun 2010 18:44:54 +0200, na pl.misc.samochody, nadir
    napisał(a):

    > Możesz bardziej przybliżyć gdzie tego szukać?

    Nigdzie. Teszekul to kolejne wcielenie znanego trolla:

    Sprawdzać nagłówki postów jak nowy nick sie pojawia i pieprzy 3 po 3.

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)