  • 1. Data: 2012-11-22 10:22:19
    Temat: spliter/przelacznik grafiki
    Od: K <...@...c>

    witam,
    szukam urzadzenia ktore bedzie moglo z jednego wejscia rozeslac obraz na
    dwa albo wiecej wyjsc. przy czym fajnie byloby gdyby urzadzenie nie
    walilo na oslep na wszystkie wyjscia tylko daloby sie to jakos
    regulowac. czy ktos moze cos polecic?

  • 2. Data: 2012-11-22 10:44:45
    Temat: Re: spliter/przelacznik grafiki
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 22.11.2012 10:22, K pisze:
> [...]
    wszystkie wyjscia tylko daloby sie to
    > jakos regulowac. czy ktos moze cos polecic?

    Z rozdzielaniem nie ma problemu, zwykły splitter. Używałem
    takich na analogowe VGA przez D-SUB (jedno wejście, dwa wyj-
    ścia), ale pewnie są też na DVI-D i HDMI i na większą licz-
    bę wyjść. Zresztą nie są to bardzo drogie urządzenia i w
    ostateczności można zrobić z trzech urządzeń zestaw cztero-
    wyjściowy.

    A co rozumiesz przez "jakoś regulować"? Przecież zawsze mo-
    żesz odłączyć jedną z wtyczek i wtedy Ci obraz znika z jed-
    nego wyjścia...

    """""""|
    | | |
    ......./

  • 3. Data: 2012-11-22 11:13:13
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    K nabazgrał(a):

> [...]
    > dwa albo wiecej wyjsc. przy czym fajnie byloby gdyby urzadzenie nie walilo
    > na oslep na wszystkie wyjscia tylko daloby sie to jakos regulowac. czy

    Sprawdz ich ofertę bo w sumie mało napisałeś i HGW czego szukasz.

    http://aten.pl/produkty/kategoria/28/produkty-video/
    splittery-video

  • 4. Data: 2012-11-22 20:17:41

    W dniu 22.11.2012 10:44, Radosław Sokół pisze:

> [...]
    >
    > A co rozumiesz przez "jakoś regulować"? Przecież zawsze mo-
    > żesz odłączyć jedną z wtyczek i wtedy Ci obraz znika z jed-

    zeby mozna bylo miec wplyw na to, czy obraz wychodzi na wszystkie
    wyjscia naraz czy np tylko na pierwsze/drugie/piate.