  • 1. Data: 2012-11-21 21:44:22
    Temat: Dysk sieciowy
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Polećcie jakiś dysk sieciowy do składowania kopii zapasowych z 4-6 stanowisk
    Windowsa (ok. 2GB danych ze stacji przy pełnym backupie) z możliwością
    podpięcia zewnętrznego dysku USB aby od czasu do czasu zrzucać kopie. Budżet
    maksymalnie 600 zł.

  • 2. Data: 2012-11-21 23:01:02
    Temat: Re: Dysk sieciowy
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Kamikazee napisał:
> [...]
    > możliwością podpięcia zewnętrznego dysku USB aby od czasu do czasu
    > zrzucać kopie. Budżet maksymalnie 600 zł.

    Zyxel NSA310

    z dyskiem 500GB ok. 380 zl.

  • 3. Data: 2012-11-25 13:37:50
    Od: Pan Piskorz <p...@s...pl>

    W dniu 2012-11-21 23:01, Mr Misio pisze:> z dyskiem 500GB ok. 380 zl.

    Są w handlu wersje bez dysku i z dyskami do 3GB.
    Urządzenie rewelka, zero ściemy, używam i też mogę polecić.

    Zakupione urządzenie z dyskiem i tak trzeba skonfigurować, nie jest to
    trudne.
    Można więc kupić bez dysku. Montaż dysku 3,5" to 2-5 minut.
    P.

  • 4. Data: 2012-11-25 16:34:30
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Pan Piskorz napisał:
    > W dniu 2012-11-21 23:01, Mr Misio pisze:> z dyskiem 500GB ok. 380 zl.
    >
    > Są w handlu wersje bez dysku i z dyskami do 3GB.

    Ale ta wersja z dyskiem 500gb bije na cene :) znaczy bez dysku jest
    chyba o 70-90 zlotych tanszy. Wiec jak ktos chce potem np. sprzedac
    nowke 500GB na Allegro to zarobi jeszcze :)

    > Urządzenie rewelka, zero ściemy, używam i też mogę polecić.

    U mnie tez!

    > Zakupione urządzenie z dyskiem i tak trzeba skonfigurować, nie jest to
    > trudne.
    > Można więc kupić bez dysku. Montaż dysku 3,5" to 2-5 minut.

    Ale tak jak pisalem, daja dysk w dobrej cenie :) JAk komus 500GB
    stylnie, to luzik :)