  • 1. Data: 2010-08-18 15:23:54
    Temat: Audi A4 B5 - jaka instalka LPG?
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Witam serdecznie Grupowiczow !

    Jakis czas temu zakupilem Audi A4 B5 z silnikiem 1.8 125KM. Aktualnie
    zastanawiam sie nad zalozeniem sekwencyjnej instalacji gazowej. Jedyny
    problem, to wybranie konkretnej instalacji, z ktora nie mialbym
    problemow, mianowicie:

    - rocznie pokonuje okolo 30-40.000 km
    - autko kupione na jakies 3 lata
    - moge wydac wiecej na sama instalacje, aby pozniej nie miec problemow
    z serwisowaniem.

    Pytanie kieruje glownie do uzytkownikow A4 z LPG, gdyz z wlasnego
    doswiadczenia moga mi cos doradzic.
    Czytalem tez, ze silniki 1.8 maja wrazliwa glowice i "srednio" nadaja
    sie do pracy na LPG.

    Prosze o opinie, za ktore z gory dziekuje.

    Emil.

  • 2. Data: 2010-08-18 15:43:57
    Temat: Re: Audi A4 B5 - jaka instalka LPG?
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    koziel pisze:
> [...]
    > sie do pracy na LPG.
    >
    > Prosze o opinie, za ktore z gory dziekuje.

    Kiedyś miałem kupić takie audi, odnośnie gazu to żaden gazownik nie
    mówił mi, że są jakieś problemy z lpg w tym silniku. Odnośnie samej
    instalacji to ważniejsze jest kto ją montuje a nie jakiej ona jest
    firmy. Chociaż ja zawsze będę polecał brc sequent 24 na wtryskach BRC.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-08-19 09:52:23
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Oczywiscie masz racje, najwazniejszy jest zaklad montujacy LPG. Ale
    chcialem sie dowiedziec jakie instalki maja inni w tych silnikach.
    Dokladnie jak napisales, kilku juz monterow polecilo mi BRC Sequent24.
    Dzieki serdeczne za odpowiedz,

    Emil

  • 4. Data: 2010-08-23 19:21:25
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-19 09:52, koziel pisze:
> [...]
    > chcialem sie dowiedziec jakie instalki maja inni w tych silnikach.
    > Dokladnie jak napisales, kilku juz monterow polecilo mi BRC Sequent24.

    U siebie miałem STAG 300 wtryski Valtec i parowniki Zavoli, Było bardzo OK.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 5. Data: 2010-08-27 09:54:41
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Mialem takiego Staga w Lagunie i tez bylem bardzo zadowolony, ale
    tutaj jakos polecaja mi BRC24 Sequent.

    A tez miales A4 badz autko z tym silnikiem?