  • 1. Data: 2010-08-18 21:05:04
    Temat: Warszawa-Ustka - którędy?
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    Witam

    Rozważam Trasę: Warszawa-Płońsk-Sierpc-Rypin-Grudziądz (lepiej przez
    Golub czy przez Brodnicę?)- A1 - Gdańsk - Żukowo - Kartuzy - Gowidlino -
    Cz. Dąbrówka - Słupsk - Ustka

    Jak wygląda skręt z A1 na Kartuzy (przebudowa węzła Karczemki)?

    Ewentualnie: jw. - Rypin - Chełmża - Świecie - Tuchola - Chojnice -
    Bytów - Dębnica Kaszubska - Słupsk.

    Można też jw przez Toruń, można A1 do trasy nr 6, ale podobno na
    obwodnicy Trójmiasta coś dłubią, można do Gdańska 7-ką, można dookoła
    Borów Tucholskich przez Biały Bór - Miastko.

    Jeśli to coś wnosi - będę ruszał nad ranem, jedziemy z małym dzieckiem.

    Z góry dziękuje
    cisiek@[]>

  • 2. Data: 2010-08-18 21:43:32
    Temat: Re: Warszawa-Ustka - którędy?
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 21:05:04 +0200, cisiek napisał(a):

    Już było o tym na pl.misc.samochody Poszukaj - trochę ja pisałem, trochę
    PrzemekV

> [...]
    > Cz. Dąbrówka - Słupsk - Ustka
    >
    > Jak wygląda skręt z A1 na Kartuzy (przebudowa węzła Karczemki)?

    Jak armagedon! Tam zawsze był wielki pierdolnik, teraz jest do kwadratu!

    > Ewentualnie: jw. - Rypin - Chełmża - Świecie - Tuchola - Chojnice -
    > Bytów - Dębnica Kaszubska - Słupsk.

    Ja osobiście kombinowałbym w kierunku: W-wa - Płońsk - Sierpc - Rypin -
    Golub - Wąbrzeźno - Radzyń - Grudziądz - Warlubie - Skórcz - Lubichowo -
    Zblewo - Kościerzyna - Bytów - Dębnica - Słupsk. Trasa malownicza, o
    niewielkim ruchu od Sierpca. Być może dobra będzie też ta Twoja powyżej
    prze Chojnice - tylko uważaj od Tucholi do Bytowa: szaleją tam z
    fotoradarami. W Żalnie nawet na podwórku gość ma: zawinięty w siatkę
    maskującą!

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2010-08-18 21:48:52
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 21:43:32 +0200, Przemysław Bernat <p...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >Golub - Wąbrzeźno - Radzyń - Grudziądz - Warlubie - Skórcz - Lubichowo -
    >Zblewo - Kościerzyna - Bytów - Dębnica - Słupsk. Trasa malownicza, o

    IMHO bardzo dobra propozycja.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2010-08-18 21:51:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 21:05:04 +0200, cisiek
    <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> wrote:

    >Rozważam Trasę: Warszawa-Płońsk-Sierpc-Rypin-Grudziądz (lepiej przez
    >Golub czy przez Brodnicę?)- A1 - Gdańsk - Żukowo - Kartuzy - Gowidlino -
    > Cz. Dąbrówka - Słupsk - Ustka

    IMHO przez Brodnicę - nowy asfalt na sporym odcinku.

    >Jak wygląda skręt z A1 na Kartuzy (przebudowa węzła Karczemki)?

    2 lipca b.r. koło godziny 12.30 wyglądał bardzo dobrze :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2010-08-19 00:15:51
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:n8eo66hi36c1rmho380u61cjnki4cke1ia@4ax.com...

    > IMHO bardzo dobra propozycja.

    Jestem fanem tej trasy ale jak ostatnio pokonywałem na północ w piątek rano
    to w Grudziądzu straciłem pół godziny i w Golubiu z 10 minut stojąc w
    robotach. W drodze powrotnej w sobotę w nocy było puściutko ale na odcinku
    Warlubie-Golub drogę zablokował helikopter ratowniczy, który lecąc do
    wypadku wylądował na drodze i już się nie podniósł... Na odcinku Sierpc -
    Grudziądz jest pełno upiardliwych remontów, pewnie będą niedługo jakoś
    malować pasy na nowym asfalcie w okolicach Rypina, itp, itd. Biorąc pod
    uwagę, że 10ka do Torunia jest podobno prawie cała wyremontowana i równa to
    nie wiem czy wyjątkowo nie lepiej przez Toruń i albo 1ką do Warlubia albo
    przez Chojnice.

    W zeszły weekend z Jastrzębiej Góry do centrum DC w sobotę wieczorem jadąc
    dosyć spokojnie wracałem przez Wejherowo, Chwaszczyno, obwodnica, A1,
    Grudziądz, Wąbrzeźno, Brodnica, Rypin, Sierpc w 5 godzin + pół godziny na 2
    przerwy paliwowo/nocnikowe.

  • 6. Data: 2010-08-19 08:27:55
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    On 19 Sie, 00:15, "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    wrote:

> [...]
    > dosyć spokojnie wracałem przez Wejherowo, Chwaszczyno, obwodnica, A1,
    > Grudziądz, Wąbrzeźno, Brodnica, Rypin, Sierpc w 5 godzin + pół godziny na 2

    Wabrzezno-Brodnica?
    czy nie aby Wabrzezno-Golub .. albo ew Jablonowo-Brodnica?
    ja jechalem podobnie jak kolega ... moze nawet sie spotkalismy gdzies
    po drodze.
    godz 19:00 wyjazd z okolic Białogóry godz: 0:40 wypakowywanie manatkow
    na Mokotowie
    IMHO odcinek Rypin-Grudziadz lepiej pokonywac przez Golub-Wabrzezno
    odcinek Rypin-Brodnica dosc dziurawy nadal jest

  • 7. Data: 2010-08-19 08:44:00
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > Golub - Wąbrzeźno - Radzyń - Grudziądz - Warlubie - Skórcz - Lubichowo -
    > Zblewo - Kościerzyna - Bytów - Dębnica - Słupsk. Trasa malownicza, o

    Jakieś 3 tygodnie temu przed Kościerzyną była zamknięta droga i wytyczony
    objazd, oznakowany tak, że łatwo się pogubić, marnymi drogami przez lasy.
    Straciłem godzinę i nadłożyłem z 50 km.

    Od Rypina do Grudziądza sporo remontów i zdarzają się mijanki, ale ruch na
    tyle nieduży, że się wiele nie traci.

  • 8. Data: 2010-08-19 09:38:10
    Od: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>

    Vlad The Ripper napisał:

    > Jakieś 3 tygodnie temu przed Kościerzyną była zamknięta droga i wytyczony
    > objazd, oznakowany tak, że łatwo się pogubić, marnymi drogami przez lasy.
    > Straciłem godzinę i nadłożyłem z 50 km.

    Tydzień temu w środę nadal była zamknięta, natomiast moim zdaniem objazd w
    obie strony jest przyzwoicie oznaczony. Według ścieżki GPS wyszło ok. 30 km
    zamiast dziesięciu - blokada jest na wysokości miejscowości Sarnowy lub
    Stawiska.

    Co istotne, nie było informacji o zamkniętym odcinku na stronie GDDiK.
    Zresztą piątkowe wahadło w Golubiu i objazd w Rypinie również nie były rano
    tego samego dnia na ich stronie :/.

    --
    Becer

  • 9. Data: 2010-08-19 10:24:49
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    On 19 Sie, 09:38, Bartosz Czerwonka <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    GPS wyszło ok. 30 km
    > zamiast dziesięciu - blokada jest na wysokości miejscowości Sarnowy lub

    IMHO niestety nie jest dobrze oznakowany. Skret w lewo z DW214 owszem
    widoczny. Potem droga caly czas prosto i nie ma strzalki nakazujacej
    odbicie w prawo. mi nie bardzo pasowalo ze zbyt dlugo jade na Zachod
    zamiast odbijac na Polnoc, stanalem wyciagnalem atlas bedac w
    Juszkach ... i wydedukwalem ze chyba jednak zadaleko pojechalem. Wiec
    zawrocilem i po kilku km dopiero z przeciwnej strony byla wielka
    tablica o objezdzie pokazujaca skret tym razem w lewo przez Wdzydze.
    Tak wiec informuje o skrecie dopiero tych co sie zagalopuja pojada za
    daleko i maja orientacje w przestzreni ze chyba jada bardziej na
    Zachod niz na polnoc i zawroca

  • 10. Data: 2010-08-19 11:53:08
    Od: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 01:24:49 -0700 (PDT), Marcin K. napisał(a):

    GPS wyszło ok. 30 km

    > IMHO niestety nie jest dobrze oznakowany. Skret w lewo z DW214 owszem
    > widoczny. Potem droga caly czas prosto i nie ma strzalki nakazujacej
    > odbicie w prawo.

    OK. Wydawało mi się, że widziałem strzałkę w prawo jadąc "w tamtą" stronę,
    ale możliwe, że mi się mózg wyłączył i jechałem po prostu za kimś.
    Tak czy owak - korzystając z nawigacji i *wiedząc*, gdzie dokładnie jest
    droga nieprzejezdna, można, jak się okazuje, pojechać nieco krócej:

    http://koscierzyna.naszemiasto.pl/artykul/490034,kos
    cierzyna-klotnia-o-objazdy-kierowcy-sa-wsciekli,id,t
    .html

    Przy okazji - jakkolwiek nie jest to droga krajowa i w sumie na stronie
    GDDKiA nie musi być informacji, to... znacie może jakieś miejsce, gdzie
    takie dane są przedstawione dla wszystkich (no, większości) kategorii dróg?

    --
    Becer