  • 1. Data: 2010-08-28 22:07:45
    Temat: spotkany na drodze
    Od: lulu <m...@g...com>

  • 2. Data: 2010-08-28 22:10:28
    Temat: Re: spotkany na drodze
    Od: to <t...@a...xyz>

  • 3. Data: 2010-08-28 22:21:29
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Picasso

  • 4. Data: 2010-08-28 22:26:37
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Uzytkownik "lulu" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:05711768-30d6-4dbe-8295-5fa9b68bb208@f6g2000yqa
    .googlegroups.com...

    > http://www.voila.pl/114/8ldmj/index.php?get=1&f=1

    Szkoda, ze nie widac numerów. Ciekawe jak szybko sie pojawi na sprzedaz w
    sieci.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2010-08-28 22:31:12
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *kml* napisał(-a):

    > Szkoda, ze nie widac numerów. Ciekawe jak szybko sie pojawi na
    > sprzedaz w
    > sieci.

    Widać na tyle dużo, że prawdopodobieństwo pomyłki jest niewielkie

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2010-08-28 22:32:30
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2010-08-28 22:07, lulu pisze:

    > http://www.voila.pl/114/8ldmj/index.php?get=1&f=1

    Ładny, 100% bezwypadkowy wkrótce będzie. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 7. Data: 2010-08-28 22:47:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 28 Aug 2010 22:32:30 +0200, Mumin napisał(a):

    > Ładny, 100% bezwypadkowy wkrótce będzie. :)

    Będzie? Na 99% wciąż jest.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-08-29 02:50:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kml

    > Ciekawe jak szybko sie pojawi na sprzedaz
    > w sieci.

    A co, Twoim zdaniem nadaje się tylko na złom? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-08-29 08:27:50
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-28 22:26, kml pisze:

    > Uzytkownik "lulu" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Szkoda, ze nie widac numerów. Ciekawe jak szybko sie pojawi na sprzedaz
    > w sieci.

    Dobra jest uszkodzony, dla laika wygląda jakby mu co najmniej tramwaj po
    tym boku przeleciał i nic tylko zezłomowanie za 500zł, ale wystarczy
    wymienić 2 drzwi, przedni błotnik oba zderzaki i wspawać nowe poszycie
    na tylnej ćwiartce, koła wyglądają na nieruszone a więc płyta podłogowa
    i geometria nie powinna być uszkodzona. Jeśli żaden element
    konstrukcyjny nie został zwinięty w harmonijkę to nie popadajmy w
    skrajności...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 10. Data: 2010-08-29 09:04:01
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > geometria nie powinna być uszkodzona. Jeśli żaden element konstrukcyjny
    > nie został zwinięty w harmonijkę to nie popadajmy w skrajności...

    A kto mówi o skrajnościach? :) Czy ja napisałem, że to jest złom etc.

    --
    pozdrawiam
    kml