  • 31. Data: 2020-05-31 12:56:34
    Temat: Re: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Co Cię interesuje czy zrozumiałem czy nie zrozumiałem tlumaczenia.
    > Mnie interesuje co robisz z zaoszczędzona woda.

    To załóz wątek o wodzie.
    Tutaj jest wątek o podatku w którym chlapnałes bzdure o podatku
    solidarnym....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 32. Data: 2020-05-31 14:26:09
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2020 o 12:12 RadoslawF <r...@g...com> pisze:

    > No ech.
    > I jak z tym fajnym smart kluczykiem wysiądziesz to na pewno działa
    > zgodnie z wolą pasażerów tak jakby kierowca siedział z nim w środku?

    Oczywiście, standartowo masz dwa kluczyki, jeden "wysiada", drugi zostaje
    w środku (jak jest taka potrzeba).

    Czepiłeś się dzieci i kluczyka, chcesz mnie przekonać, że korby lepsze od
    "elektryki"? - mnie nie przekonasz.
    Tak samo jak mnie nikt nie przekona, że "manual" lepszy od automatu w
    zwykłym dupowozie(panie!!! awaryjnie, wolno zmienia biegi :-), "wolę mieć
    kontrolę nad zmianą biegu" :-) ) i auto bez klimy jest lepsze od takiego z
    klimą (bo elektryki dużo i się psuje, no i pali dużo więcej).

    TG

  • 33. Data: 2020-05-31 14:47:13
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-05-31 07:43, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    [...]
    > Ech...
    > https://pl.qwe.wiki/wiki/Smart_key
    Toż to jakieś gówno z automatycznego tłumacza. Za bardzo czytać się nie da...

  • 34. Data: 2020-05-31 14:51:31
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2020 o 14:47 JDX <j...@o...pl> pisze:

    > On 2020-05-31 07:43, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > [...]
    > Toż to jakieś gówno z automatycznego tłumacza. Za bardzo czytać się nie
    > da...

    grupa polska - to daję linka do przetłumaczonego tekstu.
    TG

  • 35. Data: 2020-05-31 16:37:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > no to inaczej, są auta w których szyby można domknąć/uchylić bez
    > "kluczyka w stacyjce".

    Pewnie są. W moim tylko przez jakiś czas po wyjęciu kluczyka i to pod
    warunkiem, że wcześniej nie otworzy się drzwi.

  • 36. Data: 2020-05-31 18:25:29
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Oczywiście, standartowo masz dwa kluczyki, jeden "wysiada", drugi
    > zostaje w środku (jak jest taka potrzeba).

    Czyli musisz ten jeden zostawić w aucie z dziećmi.

    > Czepiłeś się dzieci i kluczyka, chcesz mnie przekonać, że korby lepsze
    > od "elektryki"? - mnie nie przekonasz.

    Nie chce i nie próbuje.
    Chcę abyś dostrzegł że nie wszystko złoto co się świeci.

> [...]
    > mieć kontrolę nad zmianą biegu" :-) ) i auto bez klimy jest lepsze od
    > takiego z klimą (bo elektryki dużo i się psuje, no i pali dużo więcej).

    Nikt cię nie przekonuje ale masz świadomość że w wozach wyścigowych
    klimatyzacji raczej nie mają? Dla nich lepsze sa te bez klimy.
    No ale na pewno nie mają racji. :-)

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2020-05-31 18:40:58
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-31 o 16:37 +0200, Poldek napisał:

    > Pewnie są. W moim tylko przez jakiś czas po wyjęciu kluczyka i to pod
    > warunkiem, że wcześniej nie otworzy się drzwi.

    U mnie (kiedyś, jak miałem) było podobnie. I z reguły wyglądało
    właśnie tak, że człowiek się zaparkuje, wyjmie dzieci i toboły, chce
    iść w miasto a tu - "o kurła! szyba otwarta!". No i zamiast zakręcić
    korbką dwa razy trzeba wsiadać, przekręcać kluczyk, zamykać... A idź
    pan z takim postępem.

    Mateusz

  • 38. Data: 2020-05-31 18:57:25
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    No bez jaj chyba że bieda edition :-) funkcje komfortu miał już Golf iv przytrzymanie
    przycisku zamykania domykalo wszystkie szyby. Te nowsze potrafią nawet domknąć szyby
    jak pada bo czujnik deszczu daje cynk.

  • 39. Data: 2020-05-31 19:13:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 31.05.2020 o 18:57, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > No bez jaj chyba że bieda edition :-) funkcje komfortu miał już Golf iv
    przytrzymanie przycisku zamykania domykalo wszystkie szyby. Te nowsze potrafią nawet
    domknąć szyby jak pada bo czujnik deszczu daje cynk.

    Gupia skoda ma zamykanie okien przyciskiem w kluczyku albo przekręceniem
    kluczyka w zamku w drzwiach.

    Gorzej, że jak się w domu usiądzie na kluczyku, to się okna w aucie
    otwierają.

    MJ

  • 40. Data: 2020-05-31 19:29:09
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-31 o 09:57 -0700, Przemek Jedrzejczak napisał:
    > No bez jaj chyba że bieda edition :-)

    A widzisz, ja wychodzę z założenia, że samochód służy do bardzo
    sporadycznego przemieszczenia się, i z tego powodu ma być tani.
    Rozumiem, że w tych autach co kosztują tyle co kawalerka istnieją
    jakieś automatyczne rozwiązania - no i super, tylko po co, skoro korbka
    działa zawsze i wszędzie? :) Po mojemu to sztuczne kreowanie potrzeb.

    Mateusz