  • 21. Data: 2020-05-30 17:44:44
    Temat: Re: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Napisałeś Budzik gdzieś jak wodę oszczędzasz i co robisz z
    > zaoszczędzona czy teoretyczne przemyślenia to były jak napisałeś
    > że wodę trzeba oszczędzać.

    O wodzie juz było tyle razy ze jak do teraz nic nie zrozumiałes to juz
    nie zrozumiesz.

    Ale nawet gdyby przyjac ze cały naukowy swiat sie myli i tylko ty masz
    racje ze wody jest w chuj to nadal nic to nie zmeinia w kwestii ze
    napisałes bzdure a jak zostałes złapany to zamiast odszczekac, jeszcze
    zwymyslałes tego co cie poprawił.

    Nihil novi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 22. Data: 2020-05-30 17:53:07
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Fajne jak jesteś ich "świadomy".
    > Są auta w których szyby "działają" jak silnik nie pracuje.

    Dzieci nie masz?
    Jak je zostawisz w aucie to kluczyki zabierasz i dobrze
    jak dadzą radę sobie okno zamknąć czy otworzyć.

    A wyłączenie zasilania nie jest równoznaczne z wyłączeniem silnika.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2020-05-30 18:01:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2020 o 17:53 RadoslawF <r...@g...com> pisze:

    > Dzieci nie masz?
    mam dwójkę

    > Jak je zostawisz w aucie
    nigdy dzieci samych nie zostawiam w aucie

    > A wyłączenie zasilania nie jest równoznaczne z wyłączeniem silnika.
    no to inaczej, są auta w których szyby można domknąć/uchylić bez "kluczyka
    w stacyjce".

    Pozdrawiam
    TG

  • 24. Data: 2020-05-30 18:25:59
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > mam dwójkę

    Nie do końca wierzę.
    No chyba że ich wożenie ma ktoś inny w zakresie obowiązku.

    > nigdy dzieci samych nie zostawiam w aucie

    Nie wozisz to nie zostawiasz.
    Wpadasz po drodze na pocztę czy do apteki i ciągasz dzieci
    ze sobą? Ja rozumiem zabieranie dwu czy trzy letniego ale
    dwunastoletnie też będziesz ciągał?

    > no to inaczej, są auta w których szyby można domknąć/uchylić bez
    > "kluczyka w stacyjce".

    Ręcznie otwieranym trójkątem, szyberdachem czy korbą?
    A może mam dopisać do checklisty przy sprawdzaniu kolejnego auta
    sprawdzanie czy otwieranie szyb działa bez kluczyka?
    Dopisać przed sprawdzeniem wymienności żarówek czy po?

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2020-05-30 18:31:43
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2020 o 18:25 RadoslawF <r...@g...com> pisze:

    > Ręcznie otwieranym trójkątem, szyberdachem czy korbą?

    Fabrycznym "kluczykiem", smart oczywiście.

    TG

  • 26. Data: 2020-05-30 18:51:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co Cię interesuje czy zrozumiałem czy nie zrozumiałem tlumaczenia. Mnie interesuje co
    robisz z zaoszczędzona woda.

  • 27. Data: 2020-05-30 22:12:39
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Fabrycznym "kluczykiem", smart  oczywiście.

    To fajny masz ten samochód rodzinny do wożenia dzieci.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2020-05-30 22:34:37
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-05-30 01:51, Zenek Kapelinder wrote:
    > Przy sprzedazy między innymi samochodów podatek który musi być zapłacony nazywa się
    podatkiem solidarnym. Mają go zapłacić w równych częściach strony. Chyba że się na
    piśmie umówią inaczej. A nawet w sytuacji kiedy strony umówią się że płaci np nabywca
    a nabywca podatku nie zapłaci to US będzie chciał sciągnąć należna mu kwotę od tego
    co sprzedał.

    Solidarnie to znaczy każdy będzie zobowiązany do zapłacenia całości aż
    nie zapłacą.

  • 29. Data: 2020-05-31 07:43:17
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2020 o 22:12 RadoslawF <r...@g...com> pisze:

    > To fajny masz ten samochód rodzinny do wożenia dzieci.

    Ech...
    https://pl.qwe.wiki/wiki/Smart_key

    TG

  • 30. Data: 2020-05-31 12:12:55
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Ech...
    > https://pl.qwe.wiki/wiki/Smart_key

    No ech.
    I jak z tym fajnym smart kluczykiem wysiądziesz to na pewno działa
    zgodnie z wolą pasażerów tak jakby kierowca siedział z nim w środku?

    pozdrawiam